eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Komorów"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Komorów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d653877a-dc8a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Komorów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d653877a-dc8a-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017654/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie rekreacyjnego w miejscowości Komorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236347

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 395945,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego na działkach nr ew. 716/21,716/30, 7165/22, 716/14, 744,3 obręb Komorów Osiedle, gmina Michałowice.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie:
1) Zaświadczenia Starosty Pruszkowskiego znak WA.6743.4.235.2023.I.DO z dnia 28.09.2023 r. o braku sprzeciwu do zgłoszenia obiektów małej architektury w miejscu publicznym w ramach realizacji gminnego zieleńca na dz. nr ew. 716/21 obr. Komorów Osiedle, gm. Michałowice,
2) Zaświadczenia Starosty Pruszkowskiego znak WA.6743.4.395.2023.I.MKZ z dnia 28.09.2023 r. o braku sprzeciwu do zgłoszenia budowy przyłącza enn oraz budowy przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego na dz. nr ew. 716/21, 716/30, 716/22, 716/14, 744/3 obr. Komorów Osiedle, gm. Michałowice,
3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu, z budową przyłącza nn oraz przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego na potrzeby podłączenia fontanny.
4. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany wykonać takie roboty jak:
1) wycinkę drzew istniejących,
2) pielęgnację drzew i krzewów istniejących,
3) zabezpieczenie drzew na placu budowy,
4) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia,
5) niwelację terenu,
6) budowę utwardzeń terenu,
7) montaż elementów małej architektury: (ławek, koszy na śmieci, lamp typu I, lamp typu II, tablicy informacyjnej, tablicy edukacyjnej),
8) montaż ogrodzenia,
9) montaż fontanny wraz z podłączeniami,
10) budowę przyłącza energetycznego oraz instalacji elektroenergetycznych,
11) budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego na potrzeby podłączenia fontanny,
12) nasadzenia drzew, krzewów, bylin i cebul,
13) założenie trawników,
14) uzyskanie niezbędnych pozwoleń, w tym decyzji na zajęcie pasa drogowego, opinii ornitologa i decyzji RDOŚ (jeśli wycinka będzie przeprowadzona w okresie lęgowym ptaków), innych niezbędnych zezwoleń i opinii oraz uzgodnień, w tym wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i zatwierdzenie projektu w Starostwie Powiatowym,
15) przywrócenie organizacji ruchu po zakończonych robotach zgodnie ze stałym projektem organizacji ruchu,
16) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in. szczegółowe wytyczne dotyczące pielęgnacji roślin wraz z harmonogramem pielęgnacji obejmującym okres gwarancji,
17) uzyskanie zgody na użytkowanie obiektu.
5. Szczegóły wymagań dotyczących wykonania oraz zastosowanych materiałów zawarte
są w Dokumentacji projektowej oraz STWIOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520916,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 855096,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520916,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB Brandys sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386422101

7.3.3) Ulica: Swarzewska 50/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520916,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.