Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295300/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00295300/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02 (po zmianach)
- 2022/BZP 00000954/01 - Wynik z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Labratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.ELIZY ORZESZKOWEJ W ZAMOŚCIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000720020
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 43
1.4.2.) Miejscowość: Zamość
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: 84 638 81 18
1.4.8.) Numer faksu: 84 627 25 26
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3zam@o2.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs3zamosc.edupage.org/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295887
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00295300/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2021-12-15
Po zmianie:
2021-12-16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2021-12-15
Po zmianie:
2021-12-16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2021-12-15
Po zmianie:
2021-12-16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2021-12-15
Po zmianie:
2021-12-16
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
2021-12-15
Po zmianie:
2021-12-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-09 10:00
Po zmianie:
2021-12-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-09 10:30
Po zmianie:
2021-12-10 10:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej Nr 4 w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: Budowa dr. gm. nr 110396L w m. Zawada CZĘŚĆ 2: Budowa dr. gm. nr 112231L w m. Mokre
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika.
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa i montaż sprzętu oraz wyposażenia kuchennego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania.
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł do pomieszczenia 7 i 7A w pawilonie C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-248/24
- Dostawa filamentów do druku 3D dla CTK - DE-dzp.272-229/24
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.