eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Modernizacja - remont pomieszczeń WC na poziomie I i II piętra w budynku przy ul. Mickiewicza 26 w Koszalinie - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynków Urzędu Miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja – remont pomieszczeń WC na poziomie I i II piętra w budynku przy ul. Mickiewicza 26 w Koszalinie – w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynków Urzędu Miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 943488654

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295786

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00435338/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Umowa nie została wykonana w pierwotnie określonym terminie; do umowy zawarty został Aneks nr 1 z terminem realizacji do 15.09.2022 r. Zakończenie robót zgłoszono w dniu 15.09.2022 r., odbiór rozpoczęto w dniu 27.09.2022 r., zakończono protokołem odbioru końcowego w dniu 14.10.2022 r.
Zamawiający podpisując protokół odbioru końcowego robót, zaakceptował do wypłaty kwotę odpowiadającą wartości umowy.

Po zmianie:
1. Umowa nie została wykonana w pierwotnie określonym terminie; do umowy zawarty został Aneks nr 1 z terminem realizacji do 15.09.2022 r. Zakończenie robót zgłoszono w dniu 15.09.2022 r., odbiór rozpoczęto w dniu 27.09.2022 r., zakończono protokołem odbioru końcowego w dniu 14.10.2022 r.
Zamawiający podpisując protokół odbioru końcowego robót, zaakceptował do wypłaty kwotę odpowiadającą wartości umowy.
2. dot. pkt. "5.7) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania:"
Podczas realizacji zamówienia zamawiający nie kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania.
Z uwagi na ograniczenia funkcjonalne Formularza do przygotowania Ogłoszenia o wykonaniu umowy w pkt 5.7.) Zamawiający zaznaczył "nie dotyczy".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.