Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252552/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla inwestycji pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Aleksandrowie Czwartym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: xx
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6875002
1.5.8.) Numer faksu: 84 6875002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla inwestycji pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w Aleksandrowie Czwartym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfa9ec21-028a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026175/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji budowy świetlicy w Aleksandrowie Czwartym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252552/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52490,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej i drzwiowej dla inwestycji budowy świetlicy wiejskiej wraz z wew. instalacją wod.-kan., c.o. i elektryczną, z lokalizacją na działkach 880/2, 881/1, 882/1 w miejscowości Aleksandrow Czwarty.
Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość
1 Drzwi aluminiowe zewnętrzne zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 6 do SWZ)
o wym. 180x~210 cm szt. 1
2 Drzwi aluminiowe zewnętrzne zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 6 do SWZ)
o wym. 148x~210 cm szt. 1
3 Drzwi aluminiowe wewnętrzne zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 6 do SWZ)
o wym. 148x~210 cm szt. 1
4 Drzwi metalowe zewnętrzne zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 6 do SWZ)
o wym. 100x~210 cm szt. 1
5 Okno PCV białe zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 5 do SWZ) o wym. 148x145 cm szt. 3
6 Okno PCV białe zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 5 do SWZ) o wym. 179x145 cm szt. 7
7 Okno PCV białe zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 5 do SWZ) o wym. 60x145 cm szt. 2
8 Okno PCV białe zgodnie z rysunkiem (zał. Nr 5 do SWZ) o wym. 60x110 cm szt. 6
9 Schody strychowe przeciw pożarowe EI≥30 o szer. <90 x <150 cm dla pomieszczenia o wysokości 320 cm szt. 1
Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, licząc od daty podpisania dokumentu dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47313,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68019,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47313,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA P. Borucki, U. Mazurek Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222248171
7.3.3) Ulica: Lwowska 61
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALFA" P.BORUCKI, U.MAZUREK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ALFA" P.BORUCKI, U.MAZUREK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47313,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
- "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Reczkowie Nowym - etap I"
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3118E Prymusowa Wola - Paradyż - Skórkowice - Reczków na długości 990 m"
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3921E Przedbórz-Skotniki- Jaksonek-Radonia-Błogie Szlacheckie na długości 990 m"
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa materiałów na chatki dla nietoperzy dla 23 Zadań
- Modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej w budynku szpitala przy ul. Stęszewskiego 9 w Koźminie Wielkopolskim
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.