eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Dostosowanie placówek oświatowych na terenie Gminy Lubaczów do Standardów Dostępnej Szkoły na poziomie architektonicznym podstawowym



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie placówek oświatowych na terenie Gminy Lubaczów do Standardów Dostępnej Szkoły na poziomie architektonicznym podstawowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie placówek oświatowych na terenie Gminy Lubaczów do Standardów Dostępnej Szkoły na poziomie architektonicznym podstawowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe6d2d3-196a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017627/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Dostosowanie placówek oświatowych na terenie Gminy Lubaczów do Standardów Dostępnej Szkoły na poziomie architektonicznym podstawowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowanie i realizowane w ramach projektu pn. „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: Zamawiający w postepowaniu pn. „Dostosowanie placówek oświatowych na terenie Gminy Lubaczów do Standardów Dostępnej Szkoły na poziomie architektonicznym podstawowym” sygn. akt IZP.271.15.2022 stosownie do art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp przewidział zamówienia podobne polegające na remoncie: „budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Lubaczów w zakresie do 40 % ilości podanej w zamówieniu podstawowym. Wartość tych robót została uwzględniona przy obliczeniu całkowitej wartości zamówienia. Ewentualne zamówienia udzielone zostaną na podobnych warunkach umownych jak zamówienie podstawowe. Cena negocjowana będzie w oparciu o aktualny poziom cen rynkowych. Możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego i nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: IZP.271.15.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zaprasza wykonawcę do negocjacji na realizację zadania polegającego na remoncie pomieszczenia łazienki zlokalizowanej przy szatni dla chłopców obok Sali gimnastycznej w ZSP w Lisich Jamach (m.in. wymiana okładziny ściennej i podłogowej z płytek, wymiana drzwi wewnętrznych, roboty szpachlarskie i malarskie, wymiana przyborów sanitarnych na dostosowane dla niepełnosprawnych, montaż pochwytów dla niepełnosprawnych i siedziska prysznicowego, wymiana osprzętu elektrycznego) oraz montażu lampy ulicznej oświetlającej chodnik w SP w Krowicy Samej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, t. j. : przedmiary robót.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączonym załączniku nr 2, t. j.: projektowanych postanowieniach umownych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane BUD-MONT Tadeusz Bednarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931000313

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62547,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.