eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
POSIŁKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 645 11 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSIŁKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c6db99e-534b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w punkcie 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.US.280.3-9/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków w opakowaniach jednorazowych - cateringowych do kuchenek oddziałowych Oddziałów Powiatowego Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Roosevelta 3 z wykorzystaniem dostępnych środków komunikacji wewnętrznej Szpitala przez pracownika Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość dowożenia posiłków

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność oferowanych posiłków

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

 Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:

Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienia posiadał:
a. Aktualną decyzję właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzającą, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalającą na prowadzenie w/w działalności.
b. Aktualną decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o wyrażeniu zgody na prowadzenie działalności w zakresie transportu posiłków odpowiednio przystosowanym do tego celu środkiem transportu – dla minimum 2 samochodów.
c. System HACCP – wdrożony i stosowany w zakładzie oraz realizacja usługi wg zasad Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) i Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP).

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

 Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:

a. Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z odpowiedzialnością za produkt i szkody powstałe w wyniku wykonania usługi na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej

 Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie:

a. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy biorący udział w postępowaniu wykazali, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie minimum 1 zamówienie (usługę) przygotowania i dostarczania posiłków na kwotę co najmniej 500. 000,00 zł brutto.
Przez zamówienie (usługę) należy rozumieć zamówienie zrealizowane lub w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

b. Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, w tym w szczególności dysponowania osobami:
 dietetyk,
 kucharz lub technik żywienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców posiłków na kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. – Załącznik nr 7 .
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe. – Załącznik nr 6.
3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z odpowiedzialnością za produkt wprowadzony do obrotu na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł.
4) Aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, stwierdzająca, że zakład, w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone dla pacjentów spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalająca na prowadzenie w/w działalności.
5) Aktualna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, o wyrażeniu zgody na prowadzenie działalności w zakresie transportu posiłków odpowiednio przystosowanym do tego celu środkiem transportu (co najmniej 2 samochody).
6) Wykaz środków transportu dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (środkami transportu co najmniej 2 samochody) – Załącznik nr 5
7) Oświadczenie Wykonawcy, że w firmie został wdrożony i jest stosowany system HACCP oraz, że usługa będzie realizowana wg zasad Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) i Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP). – Załącznik nr 8

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, którym będzie:
1) Proponowany jadłospis 10 - dniowy dla diet:
• normalnej
• lekkostrawnej
• wątrobowej
• cukrzycowej
• wysokobiałkowej
2) Wykaz zawierający składniki alergizujące w poszczególnych potrawach oraz szczegółowy skład potraw dla przedstawionego w ofercie jadłospisu 10-dniowego. Wykonawca sporządzi odrębny wykaz zawierający składniki alergizujące w poszczególnych potrawach oraz szczegółowy skład potrawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia okresu jej obowiązywania do czasu zrealizowania ogólnej wartości brutto przedmiotu zamówienia, o której mowa w § 2 Umowy, przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych brutto asortymentu wyszczególnionych w załączniku Nr 2 Umowy nie dłużej niż do 2 lat od dnia zawarcia umowy. Taka okoliczność wymaga w formie pisemnej sporządzenia i podpisania przez obie Strony aneksu do umowy - aneksu pod rygorem nieważności.
2. W przypadku wykorzystania maksymalnej szacunkowej wartości brutto, o której mowa w § 2 Umowy, przed upływem okresu jej obowiązywania Strony mogą zawrzeć na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy p.z.p aneks zwiększający tę wartość o mniej, niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie i zarazem mniej, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ustawy p.z.p.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia
w zakresie asortymentowym i wartości brutto określonej w załączniku Nr 2 do umowy. Z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia finansowe od Zamawiającego. Jednakże ograniczenie przez Zamawiającego świadczenia Wykonawcy nie może być większe niż 30 % szacunkowej wartości brutto Umowy wskazanej w § 2.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamiany w pozycjach asortymentowych danego posiłku (tj. śniadania lub obiadu lub kolacji lub II śniadania lub podwieczorka) lub między posiłkami śniadaniem, obiadem i kolacją wyszczególnionych w załączniku Nr 2 Umowy przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych brutto na poszczególne asortymenty w ramach wartości brutto określonej w § 2 Umowy.
5. Strony ustalają zgodnie, że w przypadku:
1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego,
2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z NFZ przez Zamawiającego,
3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych przez Zamawiającego,
4) zmian organizacyjnych Zamawiającego.
- rozwiązanie Umowy może nastąpić w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia, niezależnie od uprawnień wynikających z art. 454 ust. 2 pkt 3 ustawy p.z.p.
6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 i w ust. 8 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu prawidłowo wykonanej części umowy.
8. Umowa może zostać w każdym czasie rozwiązana za porozumieniem Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.