eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów Sandomierski › "Przebudowa drogi gminnej nr 100097R - ul. Zakładowa w miejscowości Knapy wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1124R relacji Knapy - Zachwiejów - Zarównie" - ul. Kolejowa"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 100097R – ul. Zakładowa w miejscowości Knapy wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1124R relacji Knapy – Zachwiejów – Zarównie” – ul. Kolejowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158118581

1.5.8.) Numer faksu: 158118582

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39432dc9-df68-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej nr 100097R – ul. Zakładowa w miejscowości Knapy wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1124R relacji Knapy – Zachwiejów – Zarównie” – ul. Kolejowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39432dc9-df68-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056322/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 100097R - ul. Zakładowa w miejscowości Knapy wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1124R relacji Knapy - Zachwiejów - Zarównie - ul. Kolejowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI-III.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1176000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule “zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 100097R – ul. Zakładowa w miejscowości Knapy wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1124R relacji Knapy – Zachwiejów – Zarównie” – ul. Kolejowa oraz przejazdem kolejowo - drogowym”.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
3. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
4. W przypadku użycia nazw własnych w niniejszej specyfikacji i załącznikach, dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1022622,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022622,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1022622,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I SPECJALISTYCZNE M.JAMRÓZ, J. NOWAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130203622

7.3.4) Miejscowość: Jasionka 927

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Lubelskie Biuro Projektowe Sp. z o.o. w Lublinie - wykonanie prac projektowych i sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych przez Wykonawcę


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022622,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę (o ile jest wymagane) lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do robót wymagających zgłoszenia – do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy;
2) zakończenie robót budowlanych wraz ze złożeniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we włąściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego brak sprzeciwu organu do złożonego zawiadomienia - do 6 miesięcy od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.