Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie odwiertów w celu zasilania pompy ciepła i centrali wentylacyjnej dla budynku Oficyny Południowej Muzeum H. Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257982203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odwiertów w celu zasilania pompy ciepła i centrali wentylacyjnej dla budynku Oficyny Południowej Muzeum H. Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e533dd3a-16e0-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017513/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie odwiertów w celu zasilenia pompy ciepła i centrali wentylacyjnej dla budynku Oficyny Południowej Muzeum H. Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dokumentacja projektowa na całość prac dotyczących Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej, tj. powstania Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej polegała na:
a) Przebudowie i remoncie oficyny południowej,
b) Rewitalizacji parku przy muzeum,
c) Odbudowie dworu północnego.
Szeroki zakres robót i rozbicie tych prac na trzy odrębne etapy i odrębne postępowania jasno nie precyzował, na którym etapie powstanie konieczność wykonania odwiertów pod montaż przedmiotowych pomp ciepła. Przedmiar robót obejmował bowiem jedynie pozycję – dostawa i montaż pompy ciepła. Planowane odwierty nie były zaś ujęte w przedmiarze robót jako oddzielna pozycja. Dlatego w dniu podpisania umowy odnośnie I etapu inwestycji nie uwzględniono konieczności wykonania odwiertów jako oddzielnego punktu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie odwiertów pionowych na terenie działki 1354/16 w Woli Okrzejskiej, o głębokości 100 m w ilości 10 sztuk w celu zasilenia pompy ciepła i centrali wentylacyjnej Oficyny Południowej Muzeum H. Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej na podstawie projektu robót geologicznych. W projekcie budowlanym pompy ciepła były zlokalizowane w piwnicach Dworu Północnego. W wyniku pozwolenia zamiennego pompa ciepła została przeniesiona do pomieszczenia technicznego w budynku Oficyny Południowej, jak również doprojektowano centralę wentylacyjną. Pompa ciepła dla c.o i centrali wentylacyjnej jest wspólna ( Qc.o. =17kW i Qw=5.5kW) - przyjęto pompę ciepła o wydajności 26 kW - wymagana ilość odwiertów min. 10) dla c.o. - 8 i dla wentylacji 2 odwierty. Odwierty będą wykorzystywane do celów grzewczych oraz jako czynnik chłodniczy do centrali wentylacyjnej.
Po wykonaniu prac należy wykonać inwentaryzację geodezyjną odwierconych otworów i przebiegu poziomych instalacji w terenie (studzienek, rurociągów), wraz z ustaleniem rzędnych terenu przy otworach. Projektowane odwierty dla pompy ciepła i centrali wentylacyjnej należy wykonać metodą obrotową, energia elektryczna pobierana będzie z istniejącego przyłącza, a woda z wodociągu komunalnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 76431000-3 - Usługi odwiertów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JACEK WOJTAŚ SOLARPROFI PHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162516944
7.3.3) Ulica: LENDO RUSKIE 42
7.3.4) Miejscowość: UŁĘŻ
7.3.5) Kod pocztowy: 08-504
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK WOJTAŚ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JACEK WOJTAŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-27INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1356L na odcinku Hermanów - dr. wojewódzka nr 808
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1215L na odcinku Hermanów - Wola Bystrzycka
- Modernizacja energetyczna Łukowskiego Ośrodka Kultury
- Remont budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Łukowie przy ul. Czerwonego Krzyża 4
więcej: przetargi w Łukowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.