eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja projektów z BO na rok 2023, polegających na odbetonowaniu i wprowadzeniu nowych nasadzeń : Cz. I - Więcej zieleni mniej betonu na Wilanowie Wysokim Cz. II - Mniej betonu w Wilanowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja projektów z BO na rok 2023, polegających na odbetonowaniu
i wprowadzeniu nowych nasadzeń :
Cz. I – Więcej zieleni mniej betonu na Wilanowie Wysokim
Cz. II – Mniej betonu w Wilanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektów z BO na rok 2023, polegających na odbetonowaniu
i wprowadzeniu nowych nasadzeń :
Cz. I – Więcej zieleni mniej betonu na Wilanowie Wysokim
Cz. II – Mniej betonu w Wilanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cb80dcf-f30c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. Mniej betonu w Wilanowie.

1.1.8 Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. Więcej zieleni mniej betonu na Wilanowie Wysokim – ciąg dalszy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/WOŚ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja projektów z BO na rok 2023, polegających na odbetonowaniu
i wprowadzeniu nowych nasadzeń :
Cz. I – Więcej zieleni mniej betonu na Wilanowie Wysokim
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka elementów chodników – nawierzchni z podbudową (min.20cm) oraz obrzeży drogowych i opaski z płyt betonowych i wprowadzenie nowych nasadzeń drzew, krzewów, roślin wieloletnich i cebulowych.
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
I. Demontaż kostki betonowej z podbudową i opaski z płyt betonowych – ok. 180 m2
II. Rozebranie obrzeży 8x30x100 – ok. 25,0 mb
III. Ułożenie obrzeży 8x30x100 – ok. 92 mb
IV. Sadzenie drzew wraz z palikowaniem: 25 sztuk
V. Sadzenie krzewów – ok. 600 m2
VI. Sadzenie bylin, traw i cebulek
VII. Korowanie powierzchni z nasadzeniami
VIII. Wymiana istniejących koszy na śmieci na nowe – 9 sztuk
IX. Montaż ławki warszawskiej – 1 szt.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,
w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ; dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6.1 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

77211600-8 - Sadzenie drzew

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 223577,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja projektów z BO na rok 2023, polegających na odbetonowaniu
i wprowadzeniu nowych nasadzeń :
Cz. II – Mniej betonu w Wilanowie
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka elementów chodników – nawierzchni z podbudową (min.20cm) oraz obrzeży drogowych i opaski z płyt betonowych i wprowadzenie nowych nasadzeń drzew, krzewów, roślin wieloletnich i cebulowych.
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
I. Demontaż kostki betonowej z podbudową i płyt betonowych i graniowych – ok. 195 m2
II. Rozebranie obrzeży 8x30x100 – ok. 25,0 mb
III. Ułożenie obrzeży 8x30x100 – ok. 95,5 mb
IV. Sadzenie drzew: 4 sztuki - klon zwyczajny
V. Nowe nasadzenia krzewów, roślin wieloletnich i cebul – ok. 245 m2
VI. Demontaż i montaż istniejących krzeseł i ławek, kosza na śmieci – 5 szt.
VII. Przesunięcie słupa ogłoszeniowego
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,
w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ; dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6.2 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210734,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448156,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210734,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGRODNICZA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA MARZENA SZKLARZEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230035416

7.3.3) Ulica: Słoneczna 95

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210734,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219838,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intatto Michał Grelus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181952672

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 27

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.