eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świlcza › Budowa rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej do m. Rzeszowa wraz z rozbudową ujęcia wody w Przybyszówce



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej do m. Rzeszowa wraz z rozbudową ujęcia wody w Przybyszówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świlcza

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej do m. Rzeszowa wraz z rozbudową ujęcia wody w Przybyszówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1064f46e-d33d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042421/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej do m. Rzeszowa wraz z rozbudową ujęcia wody w Przybyszówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158874/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8057182,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odprowadzenie ścieków sanitarnych z Gminy Świlcza do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej miasta Rzeszowa
Przedmiot zamówienia w ramach części I został podzielony na 3 zadania:
3.1. Zadanie 1: Formuła zaprojektuj i wybuduj – odcinek kanalizacji sanitarnej tłocznej od oczyszczalni ścieków Świlcza – Kamyszyn do włączenia do sieci kanalizacyjnej m. Rzeszowa, w oparciu
o załączony Program funkcjonalno-użytkowy (z wyłączeniem odcinków przebiegających przez tereny zamknięte).
3.1.2 Zakres prac:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót oraz dostaw w celu wykonania rurociągu kanalizacji tłocznej z oczyszczalni ścieków w Kamyszynie gm. Świlcza do kolektora na terenie Dworzyska m. Rzeszów. Inwestor Gmina Świlcza dysponuje pozwoleniami na budowę w czterech obszarach inwestycji:
a) dla terenu kolejowego zamkniętego PKP – działka nr 1486 – obr 0008 Świlcza decyzja 14/19 Wojewody Podkarpackiego z dnia 05.06.2019 r.
b) w granicach pasa drogowego drogi ekspresowej S- 19 – działka nr 4846 –obr. 0008 Świlcza decyzja 17/19 Wojewody Podkarpackiego z dnia 19.06.2019 r.
c) w granicach miasta Rzeszowa ul. L. Chmury działki 10/3; 22/5; 5931/1; 5932/9; 5934/67; 5934/68; 5934/69; 5934/78 obr. 22 decyzja 1146/2018 Prezydenta Miasta Rzeszowa wydana 12.11.2018 r.;
d) na terenie oczyszczalni ścieków działka nr 4849/1 – obr. 0008 Świlcza Kamyszyn w toku;
2) Projektowana i wykonana sieć składać się będzie z trzech odcinków łączących w całość wyżej opisane odcinki tak aby możliwy był przesył ścieków z terenu oczyszczalni ścieków w Kamyszynie do m. Rzeszowa;
3.1.3 Zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji budowy rurociągu tłocznego;
2) opracowanie geodezyjno – kartograficzne do celów projektowych;
3) wykonanie badań geotechnicznych po trasie rurociągu lub wykorzystanie istniejącego opracowania,
4) wykonanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi np. umowy cywilno - prawne z właścicielami nieruchomości oraz uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót;
5) opracowanie projektu technicznego dla robót stanowiących przedmiot zamówienia w koniecznym zakresie oraz wymaganych branżach i wszystkich innych opracowań koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia;
6) opracowanie kosztorysów oraz specyfikacji dla przedmiotowego zakresu;
7) wykonanie wszystkich robót i dostaw w celu wykonania rurociągu tłocznego od oczyszczalni w Kamyszynie do kolektora kanalizacji sanitarnej w Rzeszowie Dworzysko;
8) wykonanie prób, badań, sprawdzeń oraz inwentaryzacji przewidzianego do wykonania odcinka sieci kanalizacji tłocznej.
3.1.4 Zakres prac projektowych do wykonania:
Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy:
1) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno - budowlany, wykonane w 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym w formacie *dxf oraz *pdf zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 ze zm.), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami:
a) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
b) komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz z ZUDP,
c) aktualny wykaz właścicieli działek objętych projektem oraz wyrys działek objętych projektem,
d) uzyskanie brakującej części zgód właścicieli nieruchomości do przeprowadzenia inwestycji;
2) wykonanie projektów technicznych dla przewidzianego zamierzenia inwestycyjnego, wykonane w 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym w formacie *dxf oraz *pdf zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 ze zm.), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami;
3) kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót dla przedmiotowego zakresu robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) - 1 egz. w formie papierowej oraz w 1 egz. w formie elektronicznej w formacie *pdf, służącego do rozliczeń finansowych robót budowlanych,
4) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zgodną z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 2458) celem wykorzystania przy odbiorze robót budowlanych - w formie papierowej – 1 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie *pdf – 1 egz.,
5) badania geotechniczne w osi projektowanej trasy kanału tłocznego uwzględniające zakres badań gruntowych wymaganych dla metody wykonania rurociągu oraz zastosowanego materiału do budowy rurociągu - w formie papierowej 1 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie*pdf – 1 egz. - (jeżeli będzie konieczne),
6) opracowanie Planu Zapewnienia Jakości zawierającego w szczególności: część ogólną opisującą oraz część szczegółową dla każdego asortymentu robót – 1 egz. w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w formacie *pdf;
7) inwentaryzacje powykonawcze wykonanych robót wraz ze schematami technologicznymi i elektrycznymi w formie papierowej – 1 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie *pdf – 1 egz.;
8) przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie – 2 kpl. (jeżeli będzie konieczne);
9) instrukcje eksploatacyjne, rozruchowe i konserwacji oraz instrukcje BHP i p.poż. dla obsługi w warunkach normalnego użytkowania i w sytuacjach awaryjnych;
10) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
11) uzyskanie w imieniu Inwestora Gminy Świlcza prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót dla przewidzianego zakresu związanego z wykonaniem kolektora tłocznego kanalizacji sanitarnej.
3.1.5 Zakres prac montażowych:
Roboty związane z wykonaniem rurociągu kanalizacji tłocznej:
W ramach niniejszego Programu funkcjonalno - użytkowego Wykonawca wykona rurociąg tłoczny od granicy działki 4849/1 - oczyszczalnia ścieków w Kamyszynie nawiązując się do zaprojektowanego odcinka od pompowni ścieków do przekroczenia linii kolejowej Rzeszów –
Kraków. Na przekroczenie w/w linii kolejowej Inwestor – Gmina Świlcza posiada pozwolenie na budowę. Dalej od tego przekroczenia do przekroczenia drogi ekspresowej S 19, na to przekroczenie wydane jest pozwolenie na budowę. Od przekroczenia z drogą S19 do terenu miasta Rzeszowa włączając się do rurociągu grawitacyjnego sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Dworzyska działka 5931/1. Rurociąg tłoczny należy prowadzić w wykopach lub metodą przewiertu sterowanego, na odpowiedniej głębokości, zachowując średnicę zgodną z projektem architektoniczno–budowlanym oraz projektem zagospodarowania terenu dla kolektora ścieków sanitarnych obejmującego teren oczyszczalni ścieków w Kamyszynie.
Na trasie kolektora należy przewidzieć do wykonania studnie napowietrzająco – odpowietrzające, studnie rewizyjne, przekroczenia dróg powiatowej i gminnych oraz przekroczenia cieków wodnych.
Rurociąg wykonać należy z rur polietylenowych łączonych metodą zgrzewania doczołowego lub przy zastosowaniu kształtek elektrooporowych. Po ułożeniu rurociągu należy wykonać próbę ciśnieniową a następnie po jej pozytywnym wyniku należy rurociąg zasypać zagęszczając warstwami.
Wykonanie przekroczeń linii kolejowej Rzeszów – Kraków oraz drogi ekspresowej S 19 nie wchodzi w zakres tego opracowania.

Uwaga:
Podany przebieg trasy sieci kanalizacyjnej zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym jest zdaniem Zamawiającego optymalny. Natomiast dopuszcza się inne warianty trasy. Na proponowaną trasę Zamawiający posiada większość umów na wejście w teren.


3.2. Zad. 2: Formuła roboty budowlane – budowa odcinków kanalizacji sanitarnej tłocznej przebiegającej przez tereny zamknięte łączących w całość zadanie 1.
Budowa w oparciu o pozwolenia na budowę wydane przez Wojewodę Podkarpackiego:
• Nr 14/19 z dnia 5-06-2019r. znak I-V.7840.18.2019 (ostateczna 26-06-2019 r.) obejmująca odcinek przekroczenie linii kolejowej,
• Nr 17/19 z dnia 19-06-2019r. znak IV.7840.1.11.2019 (ostateczna 10-07-2019 r.) obejmująca odcinek przekroczenie drogi krajowej S-19.
Wykonawca w okresie trzech lat od daty kiedy decyzja stała się prawomocna musi zgłosić zamiar rozpoczęcia robót.
3.2.2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przekroczenie linii kolejowej - PKP przewiertem,
2) przekroczenie drogi krajowej - S19 przewiertem.

3.3. Zad. 3 : Formuła roboty budowlane – budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej w obrębie oczyszczalni ścieków wraz z przebudową i rozbudową przepompowni ścieków. Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie z zachowaniem ciągłej bezpiecznej pracy.

3.3.2 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) w zakresie robot budowlanych:
a) balast studni S1 i S2;
b) balast studni S3;
c) balast studni S4 i S5;
d) słup stalowy Sp-1;
e) podesty ze schodami;
2) w zakresie robót sanitarnych:
a) sieć kanalizacyjna grawitacyjna;
b) sieć kanalizacji tłocznej;
c) pompownia ścieków;
Uwaga!!!
Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie z zachowaniem ciągłej bezpiecznej pracy.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków
Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 5661838,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa trzech zbiorników wody o pojemności V=100m3, na działce 4694/18 w m. Świlcza z siecią wodociągową od zbiorników wody do połączenia z istniejącą siecią wodociągową w m. Rudna Wielka, budowa zbiornika bezodpływowego o pojemności 9.8m3, budowa rurociągów miedzy obiektowych, budowa kabla sterowniczego, przebudowa odcinka sieci wodociągowej na działce 4694/18 Świlczy wraz z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody „Przybyszówka” działkach 4694/63, 4694/18 obręb Świlcza gm. Świlcza.
Przedmiot zamówienia w ramach części II został podzielony na 2 zadania:
4.1 Zad. 1: Formuła roboty budowlane – budowa trzech zbiorników wody o pojemności V=100 m3 na działce nr ewid. 4694/18 w miejscowości w Świlcza wraz z siecią wodociągową od zbiorników wody do połączenia z istniejącą siecią wodociągową w miejscowości Rudna Wielka, budowa zbiornika bezodpływowego o pojemności 9,8 m3, budowa rurociągów obiektowych, budowa kabla sterowniczego, przebudowa odcinka sieci wodociągowej na działkach nr ewid. 4694/18, 4759/9, 4759/10, 4759/11, 4694/63 położonych w miejscowości Świlcza oraz na działkach nr 1061, 1062, 1068, 1069, 1077/2, 1078, 1106, 1708, 1707/1, 1707/2, 1713 położonych w miejscowości Rudna Wielka gmina Świlcza.
Na powyższe zadanie uzyskano decyzję:
• Starosty Rzeszowskiego nr 173/4.221/2022 z dnia 08-02-2022 znak AB.6740.4.221.2022 na zadanie j.w.
• Wojewody Podkarpackiego nr 5/22 z dnia 04-02-2022 znak I-V.7840.7.54.2021 na zadanie budowa odcinka sieci wodociągowej – przekroczenie linii kolejowej nr 91 relacji Kraków Główny – Medyka w km 149,908.

4.1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) w zakresie branży budowlanej:
a) zbiorników;
b) utwardzenie powierzchni (dojazd, opaski);
2) w zakresie branży sanitarnej:
a) sieć wodociągowa;
b) uzbrojenie terenu ujęcia;
c) roboty instalacyjno-budowlane w budynku ujęcia wody;
d) roboty elektryczne;
e) ogrodzenie terenu;
f) przekroczenie linii kolejowej PKP przewiertem;
g) rozbudowa części technologicznej stacji uzdatniania wody w Woliczce;

Uwaga!!!
Roboty budowlane związane z umieszczeniem sieci wodociągowej na terenach kolejowych tj.:
- na dz. nr ewid. 1707/1 w Rudnej Wielkiej należy wykonać w terminie do 30.06.2023 r.;
- na dz. nr ewid. 1706/1 w Rudnej Wielkiej należy wykonać w terminie do 06.10.2022 r.;
zgodnie z zawartymi umowami Inwestora z PKP S.A.
Jeżeli będzie potrzeba wydłużenia w/w terminów, Zamawiający wystąpi z odpowiednim wnioskiem do PKP S.A. o zmianę wskazanych terminów. Zgodę musi wyrazić PKP S.A.
4.2 Zad. 2: Formuła zaprojektuj i wybuduj – wykonanie instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody „Przybyszówka” działkach 4694/63, 4694/18 obręb Świlcza gm. Świlcza w formie zaprojektuj
i wybuduj.

4.2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem Programu funkcjonalno-użytkowego jest opis wymagań i oczekiwań Zamawiającego stawianych inwestycji polegającej na montażu instalacji fotowoltaicznej w obrębie ujęcia wody „Przybyszówka” działki 4694/18, 4694/63 obręb Świlcza gm. Świlcza, w formie zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem prac są kompleksowe prace niezbędne do wyposażenia ujęcia wody, w instalację fotowoltaiczną o mocy pokrywającej zapotrzebowanie energetyczne obiektów istniejących i nowoprojektowanych o mocy do 50 kWp (status mikro instalacji), obejmującej wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej instalacji fotowoltaicznej posadowionej na konstrukcji stalowej usytuowanej na gruncie, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, w tym uzgodnień z zarządcą sieci energetycznej oraz uzgodnień w zakresie bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), dostawę paneli fotowoltaicznych wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, montaż instalacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych, podłączenie do instalacji odgromowej i sieci energetycznej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, ogrodzenie obiektu.
Wykonawca, w swoim zakresie, ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są niezbędne dla poprawnego, stabilnego funkcjonowania działania mikroinstalacji.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków
Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442121-1 - Malowanie budowli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 4248496,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8732870,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8732870,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8732870,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTEX Kazimierz Czapka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180005002

7.3.4) Miejscowość: Sędziszow Małopolski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8732870,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4635015,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5439800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4635015,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANTEX Kazimierz Czapka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180005002

7.3.4) Miejscowość: Sędziszow Małopolski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4635015,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.