eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271216856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Floriana 4

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323394500

1.5.8.) Numer faksu: 323394501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzglia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dab35cf9-ecbb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033022/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Ks. A. Koziełka 49A/1; ul. Ks. A. Koziełka 49A/7; ul. Ks. A. Koziełka 49A/8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212111/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TA.251.23.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59364,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokali mieszkalnych nr A/1, A/7, A/8 w budynku wielorodzinnym w Knurowie przy ul. Ks. Alojzego Koziełka 49

Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.:
- rozebranie wbudowanych szafek, drewnianych pawlaczy i schowków,
- zerwanie starych tapet, okładzin ścian i sufitów,
- zamurowanie drobnych otworów w ścianach murowanych,
- rozbiórkę podłóg z deszczułek , płyt pilśniowych,
- położenie nowych wykładzin PCV/ paneli podłogowych wraz z listwami systemowymi,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- położenie podłóg z gresu,
- wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniu łazienek/ kuchni,
- przełożenie częściowe posadzki z deszczułek i/lub klepki, wymianę/uzupełnienie listew przyściennych,
- przetarcie ścian i stropów z naprawą drobnych uszkodzeń i pomalowanie ich farbą
emulsyjną,
- zbicie tynków w pomieszczeniach zagrzybionych, zabezpieczenie substancjami
przeciwgrzybicznymi, położenie i zatarcie nowych tynków, malowanie farbą emulsyjną,
- wymianę naświetla między pokojem a kuchnią - wykonanie ścianki z pustaków przeźroczystych - luksfer,
- wymianę kratek wentylacyjnych,
- wymianę drzwi wejściowych,
- wymianę/uzupełnienie progów w drzwiach wejściowych,
- wymianę drzwi/skrzydeł drzwiowych wewnętrznych,
- naprawę drzwi wewnętrznych,
- utylizację odpadów budowlanych.
Zakres robót w instalacji sanitarnej obejmuje m.in.:
- montaż lub wymianę instalacji sanitarnej wraz z urządzeniami (zlewozmywaki, miski ustępowe, baterie, deski sedesowe),
- przełożenie instalacji sanitarnej,
- wykonanie odcinków instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
- usunięcie zbędnych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i c.o.,
- wykonanie podejść i/lub przełożenie wodomierzy w instalacjach,
- wymian grzejników w instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiana/ podłączenie kuchenek gazowych czteropalnikowych z piekarnikiem elektrycznym,
Zakres robót w instalacji elektrycznej obejmuje m.in.:
- remont instalacji elektrycznej,
- demontaż starej instalacji wraz z osprzętem,
- wymianę gniazd i wyłączników instalacji elektrycznej,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- remont/montaż nowych tablic bezpiecznikowych lokatorskich,
- wykonanie pomiarów instalacji.

Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy zamówienia, zawiera opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji przetargowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85476,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85476,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85476,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energocomplex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480006370

7.3.3) Ulica: Bernardyńska 69a

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85476,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.