eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › "Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W SMOŁDZINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771554678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 48

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4b9af42-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4b9af42-4778-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000169/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa opału drzewnego – pelletu do kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271331/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.48.26.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 93600 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Dostawa opału drzewnego – pelletu do kotłowni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie w okresie grzewczym 2021/2022” w ilości 72 tony w workach 15 kg wskazanych poniżej:
1. Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) pellet klasy EN A1+
b) wartość energetyczna nie niższa niż 17,5 MJ/kg,
c) wilgotność nie większa niż 10%
d) zawartość popiołu nie większa niż 0,7%
e) zawartość siarki nie większa niż 0,03%
f) długość od 3,15 mm do 40 mm,
g) średnica 6 mm
h) gęstość nasypowa min. 600 kg/ m3
2. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilości pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z 5 dniowym wyprzedzeniem.
3. Rozładunek leży po stronie Zamawiającego.
4. Wykonawca winien poinformować dzień wcześniej o dostawie pelletu oraz 2 godziny przed przyjazdem dostawy w celu płynności rozładunku dostawy.
5. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem wykonawcy w godzinach od 8.00 do 15.00 lub w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły.
6. Jednorazowa wielkość dostawy nie może być większa niż 24 palety ( jedna paleta 975 kg).
7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, każdorazowo wraz z fakturą wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet oraz Wykonawca gwarantuje jakość dostarczonego pelletu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
8. Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2022 roku.
9. Podana cena 1 tony pelletu winna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
10. W ofercie należy podać cenę brutto zgodnie z załącznikiem nr 1.
11. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w tym warunki rozładunku. Oferta powinna zawierać wszystkie czynności towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że do dnia złożenia ofert tj. 25 listopada 2021 roku do godziny 10:00 wpłynęła jedna oferta. Cena zaproponowana przez oferenta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na ww. zadanie Wobec powyższego Zamawiający unieważnia postępowanie. O nowym wszczęciu postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawcę, który złożył ofertę o terminie składania ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119378,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119378,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.