eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starcza › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4

1.5.2.) Miejscowość: Starcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-261

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3140334

1.5.8.) Numer faksu: 34 3140334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.starcza@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-starcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85d4bdb6-3d5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002095/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Starcza w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257009/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FNR.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 658332 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Starcza w 2022 roku.
2. Zakres usługi obejmuje :
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych, powstałych na terenie Gminy Starcza, tj.:
- z nieruchomości zamieszkałych, w tym odbiór odpadów wielkogabarytowych sprzed posesji,
- z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w tym doposażenia PSZOK-u w odpowiednie pojemniki/kontenery przeznaczone do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z odpadami z innej gminy lub z jakimikolwiek innymi odpadami.
3. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady:
3.1. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
3.2. papier,
3.3. zbierane łącznie odpady obejmujące następujące frakcje: metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
3.4. szkło,
3.5. bioodpady,
3.6. meble i inne odpady wielkogabarytowe,
3.7. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
3.8. zużyte opony (tylko 4 szt. z samochodu osobowego na nieruchomość),
3.9. zlewozmywaki, umywalki, sedesy, brodziki, kabiny prysznicowe (tzw. biały montaż).
4. Odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
następujących frakcji odpadów:
4.1. papier,
4.2. metale,
4.3. tworzywa sztuczne,
4.4. szkło,
4.5. odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
4.6. bioodpady,
4.7. odpady niebezpieczne,
4.8. przeterminowane leki i chemikalia,
4.9. odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.
4.10. zużyte baterie i akumulatory,
4.11. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
4.12. meble i inne odpady wielkogabarytowe,
4.13. zużyte opony (tylko z samochodów osobowych),
4.14. odpady budowlane i rozbiórkowe (gruz, materiały izolacyjne, ociepleniowe, papa, stolarka okienna i drzwiowa, itp.),
4.15. odpady tekstyliów i odzieży.
5. Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych
5.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych odbierane będą w pojemnikach o pojemności 240l
5.2. Bioodpady - z nieruchomości zamieszkałych odbierane będą w pojemnikach o pojemności 240l
UWAGA:
Mieszkańcy/właściciele nieruchomości zostali wyposażeni przez Zamawiającego w odpowiednie pojemniki (kubły) do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów
5.3. Pozostałe odpady segregowane, tj. papier oraz zbierane łącznie frakcje odpadów: metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, szkło odbierane będą w workach z zastosowaniem następujących zasad:
5.3.1. każda nieruchomość winna zostać wyposażona przez Wykonawcę w taką ilość worków jaką właściciel nieruchomości wystawi do odbioru na tzw. wymianę. Ilość worków odebranych musi równać się ilości worków pozostawionych, tzn. jeżeli na nieruchomości wystawione do odbioru zostaną 4 worki z tworzywami sztucznymi, Wykonawca ma obowiązek wyposażyć nieruchomość w 4 worki koloru żółtego. Worki mają być dostarczane do poszczególnych gospodarstw regularnie, zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów:
- worek koloru niebieskiego oznaczony napisem "Papier" do gromadzenia papieru,
- worek koloru żółtego oznaczony napisem "Plastik, metale i tworzywa wielomateriałowe" do gromadzenia odpadów obejmujących następujące frakcje: metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
- worek koloru zielonego oznaczony napisem "Szkło" do gromadzenia szkła,
- worek koloru brązowego oznaczony napisem " BIO" do gromadzenia bioodpadów.
Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki do gromadzenia odpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Wykonawca dostarcza właścicielom worki w ilości: 1 niebieski, 3 żółte, 2 zielone, potem za każdy odebrany worek zostawia pusty tego samego koloru.
Wymiana worków na odpady segregowane w czasie ich odbioru dotyczy również
nieruchomości, które wystawiły odpady w workach innych niż worki dostarczone przez Wykonawcę tzn. w przypadku, gdy właściciel nieruchomości wystawi do odbioru 6 worków z tworzywami sztucznymi w tym 5 worków firmowych oraz 1 inny worek Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia na tzw. wymianę 6 worków firmowych.
Worki należy pozostawić w takim miejscu i tak zabezpieczone, aby nie uległy zniszczeniu lub nie zostały porwane w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. pod klapą pojemników, pozostawiane w furtkach.
Wykonawca ma również obowiązek dostarczenia worków przy ostatnim odbiorze odpadów (grudzień).
Nie dopuszcza się pozostawiania luzem worków przed nieruchomościami.
Dodatkowo Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dostarczenia dodatkowych worków na początku okresu realizacji umowy (styczeń) w nizej wymienionej ilości:
- worki koloru niebieskiego, oznaczone napisem "Papier" - 500szt.
- worki koloru żółtego, oznaczone napisem "Plastik, metale i tworzywa wielomateriałowe" - 500 szt.
- worki koloru zielonego, oznaczone napisem "Szkło" - 500 szt.
- worek koloru brązowego, oznaczony napisem "Bio" w ilości 200 szt., oraz na każde żądanie Zamawiającego przez cały czas trwania umowy.
Miejsce dostarczenia powyższych worków - siedziba Zamawiającego.
6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości
6.1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością:
- w okresie od 1 kwietnia 2022r. do 31 października 2022r. 2 razy w ciągu miesiąca
- w okresie od 1 stycznia 2022r. do 31 marca 2022r oraz od 1 listopada 2022r. do 31 grudnia 2022r. 1 raz w ciągu miesiąca
6.2. Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej papier należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
6.3. Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej zbierane łącznie następujące frakcje odpadów: metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe, należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
6.4. Odpady komunalne pochodzące z selektywnej zbiórki obejmującej szkło należy usuwać zgodnie z następującą częstotliwością: raz na miesiąc,
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie, aby w harmonogramie odbioru odpadów, przy częstotliwości raz na miesiąc, pomiędzy terminami odbioru dla poszczególnych miejscowości nie było większego odstępu niż 5 tygodni.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 717975 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Oczyszczania Miasta Zbigniew Strach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731067524

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Korzonek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-274

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ZOM STRACH Spółka z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.