Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258545/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2012839,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-utrzymanie-czystosci-na-placu-targowym-oraz-miejscach-wyznaczonych-do-han.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d33bc2-3e1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001659/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258545/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.KGK.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60055,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.
I. Plac Targowy przy ul. Młoszowskiej w Trzebini:
Częstotliwość wykonywania prac - w każdy dzień roboczy łącznie z sobotami oraz w okresie od kwietnia do października ostatnia niedziela miesiąca (Pchli targ).
II. Miejsce wyznaczone do handlu przy ul. Ochronkowej w Trzebini:
Częstotliwość wykonywania prac – raz w tygodniu – środa dzień targowy.
III. Miejsce wyznaczone do handlu na Osiedlu Gaj w Trzebini:
Częstotliwość wykonywania prac - w każdy dzień roboczy łącznie z sobotami (6 dni w tygodniu).
Całoroczne utrzymanie czystości na placu targowym oraz w miejscach wyznaczonych do handlu polega na:
1) W sezonie zimowym tj. od 3.01 do 31.03 oraz od 2.11 do 31.12.:
a. Plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu codziennie do godziny 630 należy odśnieżyć i w miarę potrzeb posypać piaskiem oraz również w ciągu dnia odśnieżyć i posypać piaskiem. Nadmiar śniegu wywieźć z terenu placu targowego oraz miejsc wyznaczonych do handlu na wskazane miejsce.
b. W przypadku braku opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi należy plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu posypać piaskiem do godz. 630, w czasie dnia w miarę potrzeb.
c. W razie braku warunków zimowych plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu należy utrzymywać jak w okresie letnim.
d. Szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej udostępnić osobom prowadzącym handel na placu targowym codziennie w godz. od 7:00 do 16:00. Obiekt utrzymywać w czystości przez codzienne sprzątanie, utrzymywać w czystości teren przyległy do pomieszczeń szaletów, zapewnić środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) utrzymywać w stanie nie pogorszonym technicznie.
e. Po zakończeniu handlu w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) plac lub miejsce wyznaczone do handlu należy posprzątać z zalegających nieczystości
stałych - wszelkiego rodzaju - pozamiatać, a zebrane śmieci wywieźć na składowisko odpadów. Powyższe czynności należy wykonać do godziny 18:00.
f. W sezonie zimowym należy ustawić pojemnik na piasek oraz napełniać go sukcesywnie piaskiem.
g. Na placu targowym oraz miejscu wyznaczonym do handlu nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić.
2) W sezonie letnim tj. od 1.04. do 31.10.:
a. Plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu należy w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) po zakończeniu handlu pozamiatać oraz usunąć wszelkie nieczystości stałe zalegające na nim. Płytę placu targowego przy ul. Młoszowskiej raz w miesiącu po zakończeniu handlu umyć. Zabrane śmieci należy wywieźć na składowisko odpadów.
W miarę potrzeby dokonać oprysku i usunąć wyrastającą trawę. Powyższe czynności należy wykonywać do godziny 1830,
b. Na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić.
c. Szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej udostępnić osobom prowadzącym handel na placu targowym codziennie w godz. od 6:00 do 17:00. Obiekt utrzymywać w czystości przez codzienne sprzątanie, utrzymywać w czystości teren przyległy do pomieszczeń szaletów, zapewnić środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) utrzymywać w stanie nie pogorszonym technicznie.
3) Wykonawca nie jest poborcą opłaty targowej.
4) Wykonawca będzie utrzymywać teren prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwać odpady, w sposób zgodny z ustawą z dnia 15 kwietnia 2021 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779).
Kod CPV – 70330000-3, 90610000-6, 60620000-9
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64389,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64389,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64389,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUT Ol-TRANS Agnieszka Pikur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281442559
7.3.3) Ulica: Kościuszki 80
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Planowanie i organizacja pracy.
GARDEN Jakub Pikur
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA PIKUR FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA OL-TRANS
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA PIKUR FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA OL-TRANS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64389,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice - zadanie VI
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.