eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umtrzebinia,a,2012839,ogloszenie-o-zamowieniu-pn-utrzymanie-czystosci-na-placu-targowym-oraz-miejscach-wyznaczonych-do-han.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d33bc2-3e1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001659/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.KGK.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 60055,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie czystości na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu na terenie miasta Trzebinia.

I. Plac Targowy przy ul. Młoszowskiej w Trzebini:
Częstotliwość wykonywania prac - w każdy dzień roboczy łącznie z sobotami oraz w okresie od kwietnia do października ostatnia niedziela miesiąca (Pchli targ).

II. Miejsce wyznaczone do handlu przy ul. Ochronkowej w Trzebini:
Częstotliwość wykonywania prac – raz w tygodniu – środa dzień targowy.

III. Miejsce wyznaczone do handlu na Osiedlu Gaj w Trzebini:
Częstotliwość wykonywania prac - w każdy dzień roboczy łącznie z sobotami (6 dni w tygodniu).

Całoroczne utrzymanie czystości na placu targowym oraz w miejscach wyznaczonych do handlu polega na:



1) W sezonie zimowym tj. od 3.01 do 31.03 oraz od 2.11 do 31.12.:

a. Plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu codziennie do godziny 630 należy odśnieżyć i w miarę potrzeb posypać piaskiem oraz również w ciągu dnia odśnieżyć i posypać piaskiem. Nadmiar śniegu wywieźć z terenu placu targowego oraz miejsc wyznaczonych do handlu na wskazane miejsce.
b. W przypadku braku opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi należy plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu posypać piaskiem do godz. 630, w czasie dnia w miarę potrzeb.
c. W razie braku warunków zimowych plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu należy utrzymywać jak w okresie letnim.
d. Szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej udostępnić osobom prowadzącym handel na placu targowym codziennie w godz. od 7:00 do 16:00. Obiekt utrzymywać w czystości przez codzienne sprzątanie, utrzymywać w czystości teren przyległy do pomieszczeń szaletów, zapewnić środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) utrzymywać w stanie nie pogorszonym technicznie.
e. Po zakończeniu handlu w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) plac lub miejsce wyznaczone do handlu należy posprzątać z zalegających nieczystości
stałych - wszelkiego rodzaju - pozamiatać, a zebrane śmieci wywieźć na składowisko odpadów. Powyższe czynności należy wykonać do godziny 18:00.
f. W sezonie zimowym należy ustawić pojemnik na piasek oraz napełniać go sukcesywnie piaskiem.
g. Na placu targowym oraz miejscu wyznaczonym do handlu nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić.

2) W sezonie letnim tj. od 1.04. do 31.10.:

a. Plac targowy oraz miejsca wyznaczone do handlu należy w każdy dzień roboczy (zgodnie z częstotliwościami) po zakończeniu handlu pozamiatać oraz usunąć wszelkie nieczystości stałe zalegające na nim. Płytę placu targowego przy ul. Młoszowskiej raz w miesiącu po zakończeniu handlu umyć. Zabrane śmieci należy wywieźć na składowisko odpadów.
W miarę potrzeby dokonać oprysku i usunąć wyrastającą trawę. Powyższe czynności należy wykonywać do godziny 1830,
b. Na placu targowym oraz miejscach wyznaczonych do handlu nie wolno gromadzić nieczystości stałych zebranych z niego. Należy je codziennie wywozić.
c. Szalety na placu targowym przy ul. Młoszowskiej udostępnić osobom prowadzącym handel na placu targowym codziennie w godz. od 6:00 do 17:00. Obiekt utrzymywać w czystości przez codzienne sprzątanie, utrzymywać w czystości teren przyległy do pomieszczeń szaletów, zapewnić środki czystości i środki higieniczne (ręczniki papierowe, papier toaletowy itp.) utrzymywać w stanie nie pogorszonym technicznie.
3) Wykonawca nie jest poborcą opłaty targowej.
4) Wykonawca będzie utrzymywać teren prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwać odpady, w sposób zgodny z ustawą z dnia 15 kwietnia 2021 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779).
Kod CPV – 70330000-3, 90610000-6, 60620000-9

4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64389,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64389,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64389,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHUT Ol-TRANS Agnieszka Pikur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281442559

7.3.3) Ulica: Kościuszki 80

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Planowanie i organizacja pracy.
GARDEN Jakub Pikur


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64389,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.