eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Budowa drogi nr 174010N Wiartel Ma³y - Wiartel od drogi powiatowej nr 1522N



Og³oszenie z dnia 2022-08-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi nr 174010N Wiartel Ma³y – Wiartel od drogi powiatowej nr 1522N

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi nr 174010N Wiartel Ma³y – Wiartel od drogi powiatowej nr 1522N

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b669a30-1486-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00295112

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029361/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.35 Budowa drogi 174010N Wiartel Ma³y - Wiartel od drogi powiatowej nr 1522N

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem miniPortalu, który dostêpny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar pliku po zaszyfrowaniu przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularza do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal.
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: joanna.banach@pisz.home.pl
9. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia o zamówieniu, ID postêpowania lub oznaczeniem sprawy (Org.271.29.2022).
10. Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na „Li¶cie wszystkich postêpowañ” w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki „Postêpowania”.
11. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z pó¼n. zm.), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy (zwanych dalej „danymi osobowymi Wykonawcy”) jest Gmina Pisz z siedzib± w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Miejskim w Piszu jest mo¿liwy pod adresem e-mail: inspektor@pisz.home.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
pn.: „Budowa drogi nr 174010N Wiartel Ma³y – Wiartel od drogi powiatowej
nr 1522N”;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9) Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. a i c.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Org.271.29.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi gminnej Wiartel Ma³y – Wiartel. Wykonawca w imieniu Zamawiaj±cego wybuduje i odda do u¿ytkowania
w stanie wolnym od wad i usterek drogê gminn±. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowywanej przez osobê lub osoby posiadaj±ce uprawnienia projektowe w danej specjalno¶ci na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego, zwanego dalej „PFU” i wytycznych Zamawiaj±cego, zweryfikowanej i zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na II etapy.
Etap I – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, w tym:
a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami okre¶lonymi w programie funkcjonalno-u¿ytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji,
b) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnieñ i decyzji, w tym: decyzji pozwolenia na budowê lub decyzji ZRiD, decyzji na usuniêcie drzew i krzewów, pozwolenia wodnoprawnego, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego w przypadku ich konieczno¶ci uzyskania, niezbêdnych do wykonania robót budowlanych (Wykonawca zostanie upowa¿niony do wystêpowania w imieniu Zamawiaj±cego
z odpowiednimi wnioskami do odpowiednich instytucji).
Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych, w tym:
a) realizacje robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego i w³a¶ciwy organ administracji architektoniczno-budowlanej dokumentacji projektowej, zgodnej z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiaj±cemu gotowego do u¿ytkowania przedmiotu umowy,
b) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej,
c) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji oraz uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie w przypadku takiej konieczno¶ci.
2. Szczegó³owy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ oraz w PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane bêd± nastêpuj±ce kryteria:
1) ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia – 60 pkt;
2) d³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji na Etap II – 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów bêdzie obliczana oddzielenie wed³ug nastêpuj±cych zasad (dotyczy oceny przez jednego cz³onka komisji przetargowej):
1) ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia – 60 pkt
X
------- x 60 pkt
Y
gdzie: X – ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia oferty
z najni¿sz± ³±czn± cen± brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia
Y – ³±czna cena brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) d³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji na Etap II – 40 pkt
Najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 36 miesiêcy liczone od daty dokonania odbioru koñcowego robót.
Najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 60 miesiêcy liczone od daty dokonania odbioru koñcowego robót.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ nastêpuj±ce okresy gwarancji: 36 miesiêcy lub 48 miesiêcy lub 60 miesiêcy liczone od daty dokonania odbioru koñcowego robót.
Faktyczna ilo¶æ punktów zostanie obliczona nastêpuj±co:
– okres gwarancji - 60 miesiêcy – 40 pkt
– okres gwarancji - 48 miesiêcy – 20 pkt
– okres gwarancji - 36 miesiêcy – 0 pkt
W tym kryterium mo¿na maksymalnie uzyskaæ 40 punktów.
Zamawiaj±cy odrzuci jako niezgodn± z tre¶ci± SWZ ofertê Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji inny ni¿ 36 miesiêcy lub 48 miesiêcy lub 60 miesiêcy liczone od daty dokonania odbioru koñcowego robót.
3. Ocena ofert nast±pi w skali od 0 do 100 pkt.
4. Po dokonaniu oceny ofert przez poszczególnych cz³onków komisji przetargowej nast±pi podsumowanie przyznanych przez ka¿dego z nich punktów
w poszczególnych kryteriach, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie;
2) omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty
– niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. Je¿eli zaoferowana cena lub jej istotne czê¶ci sk³adowe, wydaj± siê ra¿±co niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego co do mo¿liwo¶ci wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego lub wynikaj±cymi z odrêbnych przepisów oraz w przypadkach okre¶lonych w art. 224 ust. 2 ustawy, Zamawiaj±cy zwróci siê o udzielenie wyja¶nieñ, w tym z³o¿enie dowodów, dotycz±cych wyliczenia ceny, w szczególno¶ci w zakresie wskazanym w art. 224 ust. 3 ustawy.
8. Obowi±zek wykazania, ¿e oferta nie zawiera ra¿±co niskiej ceny, spoczywa
na Wykonawcy.
9. Odrzuceniu, jako oferta z ra¿±co nisk± cen±, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzieli³ wyja¶nieñ w wyznaczonym terminie, lub je¿eli z³o¿one wyja¶nienia wraz
z dowodami nie uzasadniaj± podanej w ofercie ceny.
10. Ocena ofert, w oparciu o podane w ust. 1 kryteria, nast±pi na odrêbnym posiedzeniu komisji przetargowej, po otwarciu ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu udzielonej gwarancji na Etap II

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 i 5 ustawy oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz± zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy.
2. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazaæ:
1) nale¿yte wykonanie przez Wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej inwestycji, polegaj±cej na wykonaniu jednej roboty dotycz±cej budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion);
2) dysponowanie co najmniej:
a) jedn± osob± z minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym, przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej,
b) jedn± osob± z minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym, przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalno¶ci drogowej,
d) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
2. Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) wykaz robót budowlanych (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jestw stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, z których wynikaæ bêdzie wykonanie co najmniej jednej inwestycji, polegaj±cej na wykonaniu jednej roboty dotycz±cej budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz
o którym mowa powy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2) wykaz osób (zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikaæ bêdzie dysponowanie co najmniej:
a) jedn± osob± z minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym, przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej,
b) jedn± osob± z minimum 2-letnim do¶wiadczeniem zawodowym, przewidzian± do kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych,
c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania
w specjalno¶ci drogowej,
d) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji w przypadku osób, które posiadaj± wy¿ej wymienione uprawnienia w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaganych przez Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które
w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do prowadzonego postêpowania Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w kwocie – 25.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy 17 9364 0000 2002 0007 2065 0005, zaznaczeniem w tytule przelewu: ,,Wadium – Budowa drogi nr 174010N Wiartel Ma³y – Wiartel od drogi powiatowej nr 1522N”. Wniesienie wadium w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± wadium (je¿eli wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego nast±pi przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
7. Z tre¶ci gwarancji i porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w ust. 6.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu wadium okre¶lone zosta³y w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
10. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia, termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia
w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowy ¶rodek dowodowy, wymieniony w cz. XXII ust. 2 pkt 2 SWZ (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne zmiany w umowie mog± dotyczyæ:
1) zmiany wymagañ okre¶lonych w PFU wynikaj±cej z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy;
2) przed³u¿enia terminu wykonania Przedmiotu umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu umowy, niewynikaj±cego z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy w przypadku:
a) wyst±pienia opó¼nieñ w uzyskaniu decyzji administracyjnych;
b) wyst±pienia nieprzewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej warunków geologicznych, hydrologicznych lub terenowych, maj±cych wp³yw na wykonanie Umowy w szczególno¶ci:
- odkrycia na terenie robót niewypa³ów i niewybuchów;
- odkrycia na terenie robót kopalnych szcz±tków ro¶lin lub zwierz±t lub przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, ¿e s± zabytkami;
- ujawnienia niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych i urz±dzeñ infrastruktury;
c) zawieszenia lub wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego lub przez uprawnione organy administracji publicznej lub samorz±dowej,
d) szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, trwaj±cych d³u¿ej ni¿ 10 dni.
e) si³y wy¿szej, rozumianej jako zdarzenie lub po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy, których Wykonawca lub Zamawiaj±cy nie mogli przewidzieæ i którymi nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zanych, tj. powód¼, trzêsienie ziemi, huragan, wojna, mobilizacja, dzia³ania wojenne wroga, rekwizycja, embargo, zarz±dzenie w³adz lub zmianê przepisów prawa w trakcie trwania Umowy. Pod pojêciem si³y wy¿szej nie uznaje siê: wyst±pienia problemów z wykonaniem Umowy z powodu strajku, wszczêcia sporu zbiorowego b±d¼ innych zdarzeñ o podobnym charakterze u Wykonawcy, a tak¿e braków si³y roboczej, materia³ów i surowców, chyba, ¿e jest to zwi±zane bezpo¶rednio spowodowane si³± wy¿sz±. Strona, która zamierza ¿±daæ zwolnienia z odpowiedzialno¶ci z powodu si³y wy¿szej zobowi±zana jest poinformowaæ druga stronê na pi¶mie, niezw³ocznie od jej wyst±pienia lub ustania. Zaistnienie si³y wy¿szej powinno byæ przez Stronê udokumentowane.
f) zmiany dokumentacji projektowej,
g) wyst±pienia okoliczno¶ci o których mowa w art. 15r ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z pó¼n. zm.);
h) wyst±pienia kolizji z sieciami lub urz±dzeniami gdzie celem rozwi±zania niezbêdne jest opracowanie projektu zamiennego, je¶li spowoduje to wstrzymanie robót na okres d³u¿szy ni¿ 5 dni kalendarzowych - przy czym przesuniecie terminu robót nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie;
i)w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w Dokumentacji zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót, stanowi±cych Przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdnych do wprowadzenia zmian w Dokumentacji oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy – je¶li zajdzie taka konieczno¶æ oraz o czas niezbêdny na wykonanie robót wynikaj±cych ze zmian Dokumentacji - je¶li zajdzie taka konieczno¶æ, przy czym czas na wykonanie zostanie zweryfikowany i zaakceptowany przez Zamawiaj±cego.
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron Umowy.
4) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w § 9 ust. 1 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany lub wycofania oferty”, dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-24 10:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjêcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert, do negocjacji Zamawiaj±cy zaprosi 3 Wykonawców spe³niaj±cych w najwy¿szym stopniu kryteria oceny ofert, które zosta³y opisane w czê¶ci XVII SWZ. Natomiast, w przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu bêdzie mniejsza ni¿ 3, Zamawiaj±cy zaprosi wszystkich Wykonawców do negocjacji.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Realizacja przedmiotu zamówienia:
1) Etap I – do dnia 30 czerwca 2023 r.
a) czê¶æ I Dokumentacji – 80 dni od dnia zawarcia umowy;
b) czê¶æ II Dokumentacji - do dnia 30 czerwca 2023 r.;
2) Etap II – 390 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca mo¿e przesy³aæ ustrukturyzowane faktury elektronicznie, o których mowa w art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 1666 z pó¼n. zm.), tj. faktury spe³niaj±ce wymagania umo¿liwiaj±ce przesy³anie za po¶rednictwem systemu teleinformatycznego, zwanego dalej „platform±”, o których mowa w art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ posiada konto na platformie, umo¿liwiaj±ce odbiór
i przesy³anie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za swoim po¶rednictwem, a tak¿e przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego obs³ugiwanego przez OpenPEPPOL, której funkcjonowanie zapewnia Minister Rozwoju i Technologii z siedzib± przy Placu Trzech Krzy¿y 3/5, 00-507 Warszawa. Platforma dostêpna jest pod adresem: https://efaktura.gov.pl/uslugi-pef/.
Globalny Numer Lokalizacyjny, który oznacza Zamawiaj±cego w sensie formalno-prawnym - 5907699060009.
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (DZ. U. poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy równie¿:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ;
2) Wykonawcê którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) Wykonawcê którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z pó¼n. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.