eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c91c101-2686-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003175/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Starostwa Powiatowego - podział na 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu.
2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności :
- wykonanie robót przygotowawczych: przebijanie otworów w ścianach, stropach, montaż przepustów, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, uzupełnianie ubytków tynku, uszczelnienie przepustów kablowych, malowanie tynków (jeśli to konieczne)
- wydzielenie GPD na parterze w budynku C,
- dostosowania pomieszczenia do funkcji punktu dystrybucyjnego - montaż nowego LPD – I piętro pok. 24 budynek C,
- połączenie szkieletowe światłowodowe 2 x 12G MM OM4 w relacji LPD@ w budynku C I piętro do serwerowni w budynku C parter,
- dostawa, montaż i uruchomienie nowych urządzeń aktywnych w GPD,
- demontaż istniejącego okablowania strukturalnego kat. 5 i kat. 5e w budynku C i B parter, C i B I piętro, C II piętro
- częściowy demontaż istniejących koryt kablowych w budynkach C i B parte, C i B I piętro, C II piętro,
- montaż nowych koryt kablowych w budynkach C i B parter, C i B I piętro, C II piętro,
- montaż nowego okablowania strukturalnego klasy Ea w budynkach C i B parter, C i B I piętro, C II piętro,
- przeniesienie istniejących światłowodowych połączeń szkieletowych z PD w pomieszczeniu PD budynek C parter do GPD w budynku C parter.
- demontaż starej instalacji wraz z utylizacją, kopię karty odpadu przekazać do Zamawiającego.
- wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, pomiarów sieci strukturalnej,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
- dostarczenie Certyfikatu Gwarancyjnego na system z okresem gwarancji min. 25 lat wystawiony przez producenta okablowania.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach:
1) dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę GB PROJEKT Janikowo, ul. Lotnicza 4, 62-006 Kobylnica; stanowiącej Załączniki nr 7;
2) istotnych postanowieniach umownych (projekcie umowy) określonych w załączniku nr 6.
4. Ze względu na konieczność nieprzerwanego funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu, konieczne jest etapowanie robót tzn. realizacja zadania, tak aby obiekt urzędu mógł być w pełni użytkowany. Ponadto, należy bezwzględnie uważać na istniejące instalacje podtynkowe i natynkowe, w tym celu przed wykonaniem nowych tras kablowych (bruzd) konieczne jest sprawdzenie trasy lokalizatorem instalacji podtynkowych. Wybór i kolejność prac Wykonawca ustali z Zamawiającym na etapie sporządzania harmonogramu rzeczowo -finansowego.
5. Przełączanie ze starej na nową instalację, Wykonawca będzie realizował etapami uzgodnionymi z użytkownikiem. Jeżeli z różnych powodów Wykonawca nie będzie w stanie zrealizować robót bez przerw w dostępie do usług, roboty należy prowadzić po godzinach pracy służbowej urzędu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z użytkownikiem.
6. Zgodnie z art. 99 ust.5 i 6 ustawy Pzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SWZ oraz załącznikach: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 101 ust.4 ww. ustawy Pzp, ilekroć w niniejszej SWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do dokumentacji projektowo- wykonawczej, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, zarówno w zakresie parametrów, jak i jakości. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą, wypełnioną Tabelę równoważności z właściwymi elementami kluczowymi, oraz inne odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są one równoważne. Rozwiązania równoważne, aby mogły być zaakceptowane muszą zostać zaaprobowane przez projektanta.
8. Materiały, wyroby urządzenia i technologie zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 133 ze zm.) i ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 215,471) oraz przepisach wykonawczych do tych ustaw, a także wymaganiom wskazanym przez projektanta w dokumentacji projektowej.
9. Materiały i urządzenia stosowane do realizacji zamówienia, muszą być nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa: atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności oraz muszą być nieużywane, posiadać aktualny okres ważności i być wolne od wad fizycznych i prawnych.
10. Przekazanie świadectw jakości (certyfikatów bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną) materiałów dostarczonych na plac budowy oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem.
11. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie nazwę producenta systemu okablowania strukturalnego, które oferuje.
12. Wszystkie elementy pasywne składające się na okablowanie strukturalne muszą być oznaczone nazwą lub znakiem firmowym, tego samego producenta okablowania i pochodzić z jednolitej oferty reprezentującej kompletny system.
Nie dopuszcza się instalowania w torze transmisyjnym elementów pochodzących od różnych producentów w szczególności dotyczy to kabli transmisyjnych.
13. Instalacja okablowania strukturalnego musi być wykonana przez firmę posiadającą ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego, którego system wykonawca oferuje. Certyfikat instalatora musi być dokumentem terminowym, ważnym przez cały okres realizacji umowy. W przypadku, gdy termin ważności dokumentu będzie się kończył przed końcowym odbiorem inwestycji, wykonawca przedłoży przedłużenie autoryzacji na kolejny okres, dokonane przez producenta wykonywanego okablowania.
14. Wykonawca musi posiadać dwóch instalatorów mających autoryzację producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonywania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją oraz dwie osoby posiadające aktualne certyfikaty w zakresie konfiguracji urządzeń aktywnych sieci wystawione przez Producenta oferowanych urządzeń aktywnych sieci.
15. Zamawiający wymaga, na cały system okablowania strukturalnego Wykonawca, dostarczenia certyfikatu producenta systemu obejmujący min. 25-letnią gwarancję. Gwarancja systemowa musi stanowić zobowiązania producenta systemu w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielnie i całego systemu. 25-letnia gwarancja producenta systemu okablowania strukturalnego powinna obejmować:
1) gwarancję materiałową - producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji lub 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione bądź wymienione,
2) gwarancję parametrów łącza/kanału - producent zagwarantuje, że łącze stałe lub kanał transmisyjny wykonany z jego komponentów przez okres 25 lat będzie charakteryzował się parametrami transmisyjnymi nie gorszymi niż określone w normie ISO/IEC 11801:2017 lub PN-EN 50173-1:2018 dla klasy EA.
16. Zgodnie z art. 658 w zw. z art. 656 w zw. z art. 638 w zw. z art. 568 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740,2320), dalej „KC” okres rękojmi na wady nieruchomości wynosi 5 lat (60 miesięcy), wobec tego wymagany okres rękojmi na wszystkie pozostałe wykonane roboty nie może być krótszy niż 5 lat (60 miesięcy) licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu szczegółowego zapoznania się z uwarunkowaniami występującymi na obiekcie. Termin wizji lokalnej będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, zgłoszenia telefoniczne tel. 61 44 26 713. Niedokonanie wizji lokalnej nie będzie mogło stanowić podstawy do zgłaszania przez Wykonawców zastrzeżeń, co do kompletności dokumentacji przetargowej oraz nie będzie miało wpływu na przebieg wykonania robót oraz wysokość wynagrodzenia umownego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298359,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298359,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298359,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q4net Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 020685778

7.3.3) Ulica: Al. Karkonoska 59

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-427

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ICT PLUS Marcin Pluskota os. Tysiąclecia 56 / 2, 61-255 Poznań
SIECI TELEINFORMATYCZNE-GRZEGORZ BIEGALSKI
pl. Bernardyński 1 / 13, 61-844 Poznań


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298359,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.