eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Cyfrowy Powiat"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. „Cyfrowy Powiat”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 775415101

1.5.8.) Numer faksu: 775415103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatopolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatopolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-369dc86a-0393-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 30 23 121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 442 05 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpropole@pcpropole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpropole.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 30 23 121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pomologia 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 464 80 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pomologia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pomologia.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Tułowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 30 23 121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 427 70 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tltulowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zstulowice.szkolna.net

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Prószkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 30 23 121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 464 80 92

1.5.8.) Numer faksu: 77 464 80 68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.korpacka@dps-proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps-proszkow.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Niemodlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 30 23 121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 34

1.5.2.) Miejscowość: Niemodlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 460 62 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsniemodlin@wodip.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsniemodlin.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Ozimku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 30 23 121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Częstochowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Ozimek

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 465 19 18

1.5.8.) Numer faksu: 77 443 64 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs.ozimek@zsozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsozimek.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. „Cyfrowy Powiat”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-369dc86a-0393-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030447/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. „Cyfrowy Powiat”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny "Polska Cyfrowa" na lata 2014-2022 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.272.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania tj. komputery stacjonarne – 38 szt., komputer przenośny – 1 szt., serwer sieciowy – 1 szt., serwery plików – 5 szt., dyski do serwerów plików – 17 szt., urządzenia sieciowe typu zapora sieciowa klasy UTM – 2 szt., punkty dostępowe sieci bezprzewodowej – 16 szt., router – 1 szt., zasilacze awaryjne UPS do stacji roboczych – 36 szt., zasilacze awaryjne UPS do szaf dystrybucyjnych typu rack - 4 szt., skaner – 1 szt., szafy dystrybucyjne typu rack – 2 szt., serwerowy system operacyjny – 1 szt., pakiety oprogramowania użytkowego – 32 szt. i pakiet oprogramowania antywirusowego – 1 szt. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Opolu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Opolskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry oraz inne wymagania jakie sprzęt i oprogramowanie muszą spełniać.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48821000-9 - Serwery sieciowe

48823000-3 - Serwery plików

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30216110-0 - Skanery komputerowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

W prowadzonym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, które podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. tj. treść ofert jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Z uwagi na odrzucenie oferty nr 1, 2 i 3 zachodzą przesłanki do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.