Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00471770/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00501665/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00501838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO NA TERENIE OBWODU DROGOWEGO W SZCZEKOCINACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2586281
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatkatowice@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZEGO NA TERENIE OBWODU DROGOWEGO W SZCZEKOCINACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0895dbae-77c7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130516/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Przebudowa budynku administracyjno-gospodarczego na terenie Obwodu Drogowego w Szczekocinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2411.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres planowanej inwestycji obejmuje przebudowę budynku Obwodu Drogowego w Szczekocinach, która związana jest z koniecznością wydzielenia dodatkowych pomieszczeń biurowych i socjalnych dla pracowników Obwodu Drogowego oraz operatorów sprzętu do zimowego utrzymania dróg.
2. W celu zapewnienia odpowiednich parametrów dla pomieszczeń przeprowadzone zostaną następujące prace:
1) wykonanie dodatkowego wejścia do budynku w części administracyjnej z uwagi na konieczność zapewnienia wymaganej długości dojścia ewakuacyjnego,
2) skucie i demontaż istniejącej zniszczonej posadzki, a następnie wykonanie nowej posadzki z gresu wraz z ociepleniem,
3) malowanie ścian,
4) wykonanie nowych lub powiększenie istniejących otworów drzwiowych do wymaganej szerokości,
5) wykonanie nowych otworów okiennych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, zamontowanie drzwi przeciwpożarowych klasy El 30,
6) wykonanie nowych ścian działowych w niektórych pomieszczeniach,
7) wykonanie podwyższenia ścian rozdzielenia pożarowego pomiędzy strefami ZL III i PM
8) wykonanie ściany rozdzielenia pożarowego pod strop żelbetowy wraz z ociepleniem pomiędzy utworzonym nowym pomieszczeniem socjalnym, a pozostałą częścią pomieszczenia,
9) wykonanie w sanitariatach na ścianach i podłodze powierzchni z płytek ceramicznych,
10) kotłowni olejowej demontaż starego, skorodowanego naświetla zewnętrznego i montaż nowego naświetla w ścianie zewnętrznej,
11) w istniejącym magazynie wykonanie podwyższenia ściany do wysokości 2,5 m, wykonanie sufitu podwieszonego z płyt GK wraz z ociepleniem w celu zaadaptowania istniejącego magazynu na pomieszczenie biurowe,
12) wykonanie nowych lub przebudowa istniejących instalacji: wod.-kan., c.o. i elektrycznej,
13) wykonanie ocieplenia elewacji,
14) wymiana pokrycia dachu,
15) zamurowanie części otworów okiennych,
16) montaż systemowych daszków nad wejściami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45232141-2 - Roboty grzewcze
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztunajkorzystniejszej oferty. W niniejszym postępowaniu złożono 4 oferty tj.:
1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe POL-REM Sp. z o.o. adres siedziby: ul. Słowackiego 90, 42-300 Myszków z ceną oferty brutto 2 355 233,25 zł. 2. Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych „Euro-Dach” Rafał Pacholczyk ul. Kościuszki 11/109 25-310 Kielce z ceną oferty brutto 1 442 790,00 zł.
3. Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe PROBUDREM Kazimierz Lipiński Spółka
Jawna 42-440 Ogrodzieniec ul. Słowackiego 28
z ceną oferty brutto 1 605 126,83 zł. 4. JS INVEST Group Sp. z o.o. adres siedziby: ul. Chorzowska 44C 44-100 Gliwice z ceną oferty brutto 2 923 648, 92 zł (oferta odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp). Jak wynika z powyższego wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przed otwarciem ofert, zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający udostępnił na platformie zakupowej informację o kwocie jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę brutto: 320 000,00 PLN. Oferta z najniższą ceną, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożona przez
Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych „Euro-Dach” Rafał Pacholczyk wynosi: 1 442 790,00 zł brutto i przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z komentarzem do prawa zamówień publicznych (tj. Prawo zamówień
publicznych. Komentarz, H. Nowak, M. Winiarz (red.), Warszawa, Urząd Zamówień
Publicznych, 2021, str.765): „Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. (…) w przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez
zamawiającego”. W związku z powyższym, stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1442790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2923648,92 PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.