Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00179498/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00182717/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00185544/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Tuczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 191A
1.5.2.) Miejscowość: Tuczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-523
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatuczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Tuczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-617a95aa-122b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004031/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Tuczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach złożonego projektu „Instalacja odnawialnych źródeł energii w Gminie Tuczna - 2 etap” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Konkurs nr: RPLU.04.01.00-IZ.00-06-001/19, Numer projektu: RPLU.04.01.00-06-0194/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179498/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kotłów na biomasę na terenie Gminy Tuczna, która jest realizowana w ramach projektu „Instalacja odnawialnych źródeł energii w Gminie Tuczna - 2 etap”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną 9 sztuk kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych wraz z osprzętem,
2) posadowienie kotła na biomasę wraz z zasobnikiem i podajnikiem paliwa,
3) montaż bufora wody grzewczej wraz z osprzętem,
4) podłączenie projektowanego układu do wężownicy podgrzewacza c.w.u.,
5) połączenie projektowanego układu do istniejącej instalacji c.o.
6) montaż armatury, naczyń przeponowych i pozostałych elementów wg schematu technologicznego,
7) instalacja układu sterującego,
8) instalacja modułu do Zdalnego odczytu parametrów instalacji (we wszystkich lokalizacjach),
9) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,
10) napełnienie instalacji,
11) zamkniecie instalacji c.o., pracującej w systemie otwartym,
12) uruchomienie instalacji,
13) przeszkolenie Użytkowników,
14) sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom
15) uzupełnienie ubytków ścian, stropów.
Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199341,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199341,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Semper Power Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452537196
7.3.3) Ulica: Zagórska 81A
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-680
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199341,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w kompleksie budynkowym Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawskiego Instytutu Technologicznego przy ul. Duchnickiej 3 w Warszawie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
- Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala
- Poprawa efektywności energetycznej i funkcjonalności gminnych obiektów użyteczności publicznej
- Montaż wodomierzy ciepłej i zimnej wody przystosowanych do zdalnego odczytu w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGN Wawer m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.