eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Nadzór inwest. i aut. nad zad.: Przebud.plac(...), - CZ. I: "Pełnienie nadzoru inwest. nad zad.inwes.: "Przebud., zagosp. pl. Mar. J. Piłsudskiego w Giżycku oraz przebud. sieci kan. deszcz. w zlewni"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwest. i aut. nad zad.: Przebud.plac(...), - CZ. I: „Pełnienie nadzoru inwest. nad zad.inwes.: „Przebud., zagosp. pl. Mar. J. Piłsudskiego w Giżycku oraz przebud. sieci kan. deszcz. w zlewni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 73 24 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwest. i aut. nad zad.: Przebud.plac(...), - CZ. I: „Pełnienie nadzoru inwest. nad zad.inwes.: „Przebud., zagosp. pl. Mar. J. Piłsudskiego w Giżycku oraz przebud. sieci kan. deszcz. w zlewni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0d02f2-3895-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001355/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski i autorski nad zadaniem pn.: Przebudowa, zagospodarowanie placu Marszałka Józefa Piłsudkiego w Giżycku oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w zlewni.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2021.MiBi

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 171728,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137228,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : „Nadzór inwestorski i autorski nad zadaniem pn.: Przebudowa, zagospodarowanie placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Giżycku oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w zlewni - CZĘŚĆ I: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Przebudowa, zagospodarowanie placu Marszałka Józefa Piłsudskiego
w Giżycku oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w zlewni”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi określonymi w załączonej dokumentacji projektowej (Załącznik nr 7 do SWZ) a także współpracę z Zamawiającym w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót realizacji ww. prac zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym z dokumentacją projektową, przy zastosowaniu jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót w oparciu o umowne koszty ich realizacji oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
3. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu będzie odpowiedzialny za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną, STWiOR, pozwoleniem na budowę oraz innymi decyzjami i pozwoleniami, wykonywanie innych czynności o których mowa we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ), wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, stanowiący przedmiot zamówienia, został określony w Załączniku nr 6 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, STWiOR oraz postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) nie podlegają wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53687,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53687,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441495503

7.3.3) Ulica: ul. Ukośna 22c/3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-836

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53687,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres prowadzenia robót budowlanych od dnia podpisania umowy do momentu odbioru końcowego robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.
2. Termin realizacji robót budowlanych wynosi 300 dni od podpisania umowy, tj. od 26.10.2021 r. do 22.08.2022 r. Termin może ulec zmianie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.