eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › Modernizacja i budowa chodników w Gminie Kaliska



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i budowa chodników w Gminie Kaliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i budowa chodników w Gminie Kaliska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca0b3ad-ddb0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000624/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja chodnika przy ul. Krzywej w Kaliskach od ul. Długiej w kierunku ul. Starowiejskiej

1.1.5 Modernizacja chodnika przy ul. Starowiejskiej w Kaliskach od ul. Łąkowej w kierunku ul. Krzywej

1.1.7 Budowa chodnika przy ul. Słonecznej w miejscowości Iwiczno

1.1.8 Budowa chodnika przy ul. Południowej w miejscowości Piece

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182925/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja chodnika przy ul. Krzywej w Kaliskach od ul. Długiej w kierunku ul. Starowiejskiej,
polegające na wymianie nawierzchni z betonowych elementów prefabrykowanych, masy bitumicznej na jednorodną
nawierzchnie z kostki betonowej wzdłuż istniejących granic działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem
robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem.
Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki betonowej grubości 6 cm. Podczas wykonania
robót należy uwzględnić transport Wykonawcy na miejsce inwestycji – dotyczy to materiałów inwestora.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót,
miedzy innymi należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy
odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 49508,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja chodnika ul. Starowiejskiej w Kaliskach od ul. Łąkowej w kierunku ul. Krzywej,
polegające na wymianie nawierzchni z betonowych elementów prefabrykowanych, na jednorodną nawierzchnie z kostki
betonowej wzdłuż istniejących granicach działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy
dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem.
Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki betonowej grubości 6 cm. Podczas wykonania
robót należy uwzględnić transport Wykonawcy na miejsce inwestycji – dotyczy to materiałów inwestora.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót,
miedzy innymi należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy
odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji!

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 40636,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa chodnika przy ulicy Słonecznej w Iwicznie, z kostki betonowej wzdłuż istniejących
granic działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów
granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem.
Gmina Kaliska posiada materiał potrzebny do inwestycji w postaci kostki betonowej grubości 6 cm. Podczas wykonania
robót należy uwzględnić transport Wykonawcy na miejsce inwestycji – dotyczy to materiałów inwestora.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót,
miedzy innymi należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy
odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji!
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 49371,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja chodnika ul. Południowej w miejscowości Piece , polegające na wymianie
nawierzchni z betonowych elementów prefabrykowanych, na jednorodną nawierzchnie z kostki betonowej koloru żółtego
oraz zjazdy z kostki koloru grafitowego wzdłuż istniejących granic działek drogowych i terenów Gminy Kaliska. Przed
wykonaniem robót należy dokonać odszukania punktów granicznych nieruchomości objętych przedsięwzięciem.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami
oraz przepisami i wytycznymi. Materiały powinny posiadać odpowiednie atesty.
W ramach ceny umownej należy opracować wszelkie opracowania jakie mogą się okazać niezbędne do wykonania robót,
miedzy innymi należy opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy. Roboty związane z utwardzeniem należy
odpowiednio oznakować, a po zakończeniu każdej dniówki roboczej umożliwić dojazd do posesji mieszkańcom ulic.
Po zakończeniu inwestycji należy wykonać inwentaryzacje geodezyjną wykonanej inwestycji!
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 - OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 35508,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50922,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974

7.3.3) Ulica: Kartuska 46

7.3.4) Miejscowość: GARCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50922,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.