eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi do Zakopanego w ramach projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi do Zakopanego w ramach projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Edwarda Windakiewicza 9 lokal 5

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146119740

1.5.8.) Numer faksu: 146119740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi do Zakopanego w ramach projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a012c57-1bbe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00203868/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim, realizowanego przez Powiat Bocheński – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni nr wniosku RPMP.09.02.01-12-0672/19 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a012c57-1bbe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2a012c57-1bbe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia , drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”). Wyk. zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej . Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elekt. treści zap. w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji ... Dokumenty elektroniczne o których mowa w §2 ust 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2242 zwanego dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: W formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (przekazuje się jako załącznik) lub Jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zawierają informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce („Formularze do komunikacji”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawa pzp lub Rozporz. w sprawie wymagań dla dok elekt., opatrzone kwalifikowanym podpisem , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, podpisem typu wewnętrznego lub zewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zew, wew) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument w wszytym podpisem (typ wewnętrzny)Korzystanie z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane o odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB
Ze względu na ilość znaków - zapisy zawiera SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2a012c57-1bbe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dla Wykonawców dotycząca przetwarzania danych osobowych przez PCPR. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni (dalej: PCPR) z siedzibą w Bochni, ul. E. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia;2)we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez PCPR i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: iod@iods.pl, pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby PCPR lub osobiście w siedzibie PCPR;3)Państwa dane osobowe przetwarzane będą:-na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych do Zakopanego w ramach projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”), znak: O.PS.271.2.4.2023;-w celu zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym wykonawcą, dokonywania płatności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;-w celu realizacji obowiązków prawnych, związanych z realizowaną umową, w tym obowiązków księgowych i archiwizacyjnych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.-odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz uprawnione organy kontrolne;-odbiorcą danych osobowych może być także Instytucja Zarządzająca i Pośredniczącą w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim”; -dane osobowe mogą być także przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, jak np. dostawcy usług IT;-Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji określonym w art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 347, str. 320 z późn. zm.), w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później; obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu; w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiadają Państwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych *; Z względu na ilość znaków zapisy zawiera SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.PS.271.2.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 36166,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania 2-dniowego wyjazdu integracyjnego do Zakopanego dla rodzin zastępczych z dziećmi, tj. dla uczestniczek i uczestników projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim w ilości 48 osób oraz 2 pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Razem 50 osób. Uczestnikami wyjazdu będą rodziny zastępcze spokrewnione, niezawodowe, zawodowe oraz rodzinne domy dziecka, mieszkające na terenie powiatu bocheńskiego wraz z dziećmi. W grupie są dzieci i młodzież posiadające orzeczenie o niepełnosprawności oraz orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Są to dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym. Wśród dzieci i młodzieży są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności z powodu zaburzeń psychicznych. Osoby nie mają problemów z przemieszczaniem się, poruszają się samodzielnie. Opiekunowie zastępczy to osoby w wieku aktywności zawodowej oraz w wieku emerytalnym, poruszają się samodzielnie, jednakże mogą wystąpić ograniczenia funkcjonalne wynikające z ich trudności w poruszaniu się w związku z tym poruszanie się w przestrzeni publicznej może być wolniejsze.
Dwudniowy wyjazd integracyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi do Zakopanego w ramach projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim, realizowanego przez Powiat Bocheński – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni nr wniosku RPMP.09.02.01-12-0672/19 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020
2. Uczestnikami wyjazdu będą rodziny zastępcze oraz dzieci i młodzież z rodzin zastępczych tj uczestnicy projektu pn Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej w Powiecie Bocheńskim maksymalnie 48 osób oraz 2 osoby z kadry Zamawiającego łącznie 50 osób. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu o maksymalnie 5 osób.
3. Wyjazd integracyjny w terminie do wyboru, tj. 05.08.2023 – 06.08.2023 lub 12.08.2023 – 13.08.2023.
Wyjazdu z Bochni o godzinie 7:00 oraz wyjazd z Zakopanego w godzinach popołudniowych po zrealizowaniu programu wyjazdu.
4. Zamawiający wymaga aby wyjazd zorganizowany był do miejscowości: Zakopane;
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
6. Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują zapisy projektu umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63515000-2 - Usługi podróżne

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-05 do 2023-08-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty – najwyższą ilość punktów.
Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt – za oba kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 1) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usługi organizacji min. 2 dniowego wyjazdu dla grupy minimum 30 osobowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; nie dotyczy
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Posiadają wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych prowadzonych przez właściwego Marszałka Województwa, zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 poz. 511 z późn, zm.)
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie następujące usługi:
a. Co najmniej 4 wyjazdy wycieczkowe minimum 2 dniowe dla co najmniej 30 osobowej grupy. Wartość każdego wyjazd wyniosła minimum 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełnienia ww. warunku na podstawie treści oświadczenia wg załącznika nr 1 do formularza oferty
b. Wykonawca spełni warunek, jeżeli do realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisko pilota i przewodnika spełniające wymagania opisane w załączniku nr 1 do SWZ.
Zamawiający dokona wstępnej oceny spełnienia ww. warunku na podstawie treści oświadczenia wg załącznik nr 1 do formularza oferty
Do złożenia:
1) Wpis do ww. rejestru podmiotów
2) Oświadczenie „Wykaz usług” (wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług)
3) Oświadczenie „Wykaz osób” wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.
4) Zostanie wezwany wyłącznie wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Ocena nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać iż wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w pkt XII oraz pkt XIII SWZ wg załącznika nr 1 do formularza oferty.
Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
2) w przypadku, o którym mowa w pkt XIII ppkt 3, 5, 6 i 7 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt XIV ppkt 3 ppkt 1), przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa pkt XIV ppkt 5, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostepniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty.
7. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt XIII SWZ oraz jeżeli to dotyczy, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy, o których mowa w pkt XII SWZ
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
8. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest wpisany do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa, zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 511 z późn. zm.).
pozostałe zapisy zawiera SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w tym zakresie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) Pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 2);
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnieniu warunków udział w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt XIV ppkt 3 ppkt 1) przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4) Wypełniony załącznik nr 4 do formularza oferty – Formularz informacji dodatkowych. Niezłożenie wraz z ofertą wypełnionego formularza informacji dodatkowych będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
5) Podmiotowe środki dowodowe:
6.1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
6.2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Ww. dokument składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oraz wykonawcy prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo zgodnie ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1b jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. Zamawiający dopuszcza łączenie zdolności zawodowej określonej w pkt. 1d w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tzn. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy mogą spełniać warunki łącznie.
6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia oraz personelu skierowanego do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji wskazuje w Formularzu oferty, jeśli jest to wiadome, części zamówienia, którą ten wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, a także imiona i nazwiska albo nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe regulacje dotyczące podwykonawców zawarte są w ustawie pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy zał. Nr 2 do SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.