eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa druku i oprawy książki pt: "Raj utracony".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i oprawy książki pt: „Raj utracony”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276878007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Rady Europy 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-021

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bs.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bs.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bibliotekaslaska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa druku i oprawy książki pt: „Raj utracony”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41a5557-e6a9-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216222/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa druku i oprawy książki pt. "Raj utracony".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTZ.201.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36850,0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i oprawy książki pt. „Raj utracony” wraz z transportem do Zamawiającego. Objętość zamówienia wynosi ok. 65 arkuszy drukarskich bloku i wkładki książki o numerze ISBN.
2. Parametry techniczne druku i oprawy książki:
a) rodzaj papieru: blok – Creamy (lub podobny, okleina – kreda matowa (lub podobny), wkładka kolorowa – kreda matowa, wyklejki – Creamy (lub podobny)
b) gramatura papieru: blok książki – 60-80 g/m2 vol. 2, okładka – tektura 3 mm, okleina – 110–130 g/m2, wyklejka 130 g/m2, wkładka – 100–120 g/m2
c) uszlachetnienie: folia matowa soft-touch, lakier wybiórczy UV 3D
d) rodzaj i kolor druku: druk offsetowy, druk cyfrowy, kolory (CMYK, blok 1+1, okleina 4+0, wkładka 4+0, wyklejki 1+0)
e) format 160 × 210 mm, oprawa twarda szyta nićmi, grzbiet półokrągły, kapitałka biała, tasiemka biała na zakładkę, wkładka kolorowa po pełnych arkuszach drukarskich (szesnastkach)
f) nakład 1000 egz.
g) objętość: 1024 strony (1+1 blok) + 24 strony (4+0, wkładka wklejana po pełnych arkuszach/składkach: po stronach: 80, 112, 160, 256, 320, 432, 544, 592, 688, 784, 848, 976).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Przedmiot umowy zrealizowany będzie na podstawie specyfikacji zamówienia, którego wzór zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 28 dni kalendarzowych, liczonym od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego RIPa i/lub proofu.
6. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w ust. 5, stanowi termin maksymalny. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może zaoferować realizację zamówienia w terminie krótszym niż maksymalny na zasadach określonych w Rozdziale 23.
7. Z uwagi na specyficzny przedmiot zamówienia oraz trwające do ostatniej chwili prace redakcyjne Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu objętości, wyrażonej w liczbie stron, książki do 5% przy zachowaniu ceny jednostkowej, wynikającej ze złożonej oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37338 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41181 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37338 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolgraf S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542438239

7.3.3) Ulica: Niedziałkowskiego 8-12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-085

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37338 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.