eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic wraz z pielęgnacją.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b1cc45-ec40-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek, amplii donic wraz z pielęgnacją

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.5.2024.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 248032,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsadzenie klombów, gazonów, wież, skrzynek i donic materiałem własnym Wykonawcy oraz całosezonową pielęgnację klombów, gazonów i donic wraz z likwidacją nasadzeń w 2024 r. na terenie miasta Strzegom.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) obsadzenie sadzonkami kwiatów będących własnością Wykonawcy, obsadzenie kwiatami klombów kwiatowych oraz donic i skrzynek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wraz z całosezonową pielęgnacją, podlewaniem (z wyłączeniem klombów na fontannach i przed budynkiem UM- zamontowana linia kroplująca) i uzupełnianiem sadzonek,
2) świadczenie usług zgodnie z przedmiotem umowy, z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie ze sztuką ogrodniczą, zgodnie z normami prawnymi,
3) zabezpieczenie miejsca wykonywania usług przed dostępem osób trzecich oraz mogącymi powstać szkodami na mieniu prywatnym lub publicznym,
4) materiały, urządzenia podczas realizacji usług powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania.
Całość zamówienia obejmuje:
I. Obsadzenie klombów oraz donic i skrzynek na terenie miasta Strzegom roślinami, których szczegółowy opis znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
II. Całosezonową pielęgnację dotyczącą klombów, ampli, gazonów i wież zlokalizowanych na terenie miasta Strzegom od momentu rozpoczęcia nasadzeń do 20 października 2024 r. obejmującą:
a) podlewanie według potrzeb nie doprowadzając do więdnięcia i zasuszenia roślin,
b) plewienie (należy nie dopuścić do zachwaszczenia gleby w klombach oraz gazonach) minimum 1 raz w miesiącu,
c) nawożenie nawozami mineralnymi (w zależności od kondycji rośliny należy używać nawozów wpływających na wzrost roślin, kwitnienie, wybarwianie),
d) czyszczenie przekwitów jeden raz w miesiącu,
e) wymianę sadzonek uschniętych, zmrożonych, uszkodzonych przez zwierzęta i osoby trzecie,
f) wywóz powstałej przy pielęgnacji rabat biomasy,
g) likwidację nasadzeń i przekopanie gleby na łącznej powierzchni 620,38 m² od 16 października 2024 r. (lub wcześniej po uszkodzeniu roślin przez mróz) do 20 października 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240462,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240462,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240462,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „NOBILES” Tereny Zieleni Eugeniusz Wojnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861080016

7.3.3) Ulica: Orkana 91a

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-307

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240462,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.