Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00007600/01 - Wynik z dnia 2022-01-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1 IM. TADEUSZA KO¦CIUSZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970452716
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1_nsol@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp1nowasol.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-29ecd8fc-52a2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00294523
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00271782/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Nowej Soli w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:https://miniporlal.uzp.gov.pl,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia mo¿na przesy³aæ poczt± elektroniczn± na adres e-mail: sp1_nsol@wp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 1 Nowej Soli, ul. Szkolna 1, 67- 100 Nowa Sól,
- w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Szko³a Podstawowa Nr 1, 67-100 Nowa Sól, ul. Szkolna 1; lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: marek.biedak@cbi24.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania,
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego nastêpuj±cego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. Szkolnej 1 w Nowej Soli:
- Zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw podstawowy-6 zestawów;
- Zestaw klocków do nauki robotyki z akcesoriami – zestaw rozszerzaj±cy-6 zestawów;
- Zestaw klocków do nauki fizyki i elementów mechaniki z akcesoriami -8 zestawów;
- Zestaw do sk³adania robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami-4 sztuki;
- Drony edukacyjne wraz z akcesoriami-1 zestaw;
- Zestaw do nauki latania dronem kompatybilny z oferowanymi dronami-1 zestaw;
- Klatka ochrona dla dronów-4 sztuki;
- Mikroskop wraz z akcesoriami-1 sztuka;
- Mikroskop wraz z akcesoriami-1 sztuka;
- Zestaw d³ugopisów/ penów 3d z akcesoriami-1 zestaw;
- Wizualizer kompatybilny z mikroskopem-2 sztuki;
- Filament bia³y-3 sztuki;
- Filament czarny-3 sztuki;
- Filament niebieski -3 sztuki;
- Filament ¿ó³ty-3 sztuki;
- Filament czerwony-3 sztuki;
- Filament zielony-3 sztuki;
- Drukarka 3d -1 sztuka;
- Pakiet edukacyjny i wsparciem szko³y-1 sztuka;
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami-10 kompletów;
- Lutownica / Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem-1 komplet;
- Laptop do drukarki 3d-1 sztuka.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego nastêpuj±cego sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych dla Szko³y Podstawowej Nr 1 przy ul. Szkolnej 1 w Nowej Soli:
- Stó³ warsztatowy/monta¿owy/stolarski-12 sztuk;
- Taborety obrotowe-25 sztuk;
- Imad³o sto³owe-12 sztuk;
- Wiertarka sto³owa (kolumnowa) z akcesoriami-3 sztuki;
- Pi³a ramowa do drewna i metalu z akcesoriami-12 sztuk;
- Szczypce uniwersalne (kombinerki)-12 sztuk;
- Suwmiarka-12 sztuk;
- Zestaw tarników do drewna (zdzieraki)-12 zestawów;
- Przymiar stalowy-24 sztuki;
- K±townik stolarski-12 sztuk;
- Pi³a ramowa k±towa uko¶nica do drewna/metalu z akcesoriami-8 sztuk;
- Maszyna do szycia-4 sztuki;
- Zestaw nici do maszyny do szycia-4 zestawy;
- Zestaw no¿yczek-12 zestawów;
- Tablica sucho ¶cieralna mobilna na kó³kach-1 sztuka;
- Du¿a szafa metalowa-5 sztuk;
- ¦cianka perforowana do wieszania narzêdzi wraz z uchwytami stalowymi-8 sztuk;
- Akumulatorowa wkrêtarko-wiertarka-8 sztuk;
- Szlifierka sto³owa-3 sztuki;
- Wyrzynarka sto³owa do drewna z akcesoriami-4 sztuki;
- Zestaw wkrêtaków-12 zestawów;
- Zestaw wkrêtów-12 zestawów;
- M³otek ¶lusarski-12 sztuk;
- Skrzynka narzêdziowa-8 sztuk;
- Okulary ochronne-26 sztuk;
- Kantówka strugana sosna/¶wierk-10 sztuk;
- Apteczka-1 zestaw;
- Rêkawice ochronne-60 sztuk;
- Fartuchy robocze-50 sztuk.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rêkawice robocze
18142000-6 - Okulary ochronne
19435100-5 - Nici do szycia
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
39113200-9 - Taborety
39121200-8 - Sto³y
42651000-4 - Pneumatyczne narzêdzia rêczne
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
42715000-1 - Maszyny do szycia
44192200-4 - Gwo¼dzie
44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane
44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne
44512300-5 - M³otki
44512800-0 - ¦rubokrêty
44512930-0 - Skrzynki narzêdziowe
44512940-3 - Zestawy narzêdziowe
44531100-2 - Wkrêty do drewna
44531510-9 - ¦ruby i wkrêty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y z³o¿yæ dodatkowo dokumenty dotycz±ce tego podmiotu,Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa wy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y z³o¿yæ ponadto dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, je¿eli w imieniu tego podmiotu dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± wobec ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ wraz z ofert± pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, zamawiaj±cy informuje,¿e przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc± w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAP: /SP1_NowaSol/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-07
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Wydzielenie po¿arowo klatek schodowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. Matejki 28 w Nowej Soli.
- Sprz±tanie budynku A Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
- Dostawa i monta¿ instalacji klimatyzacji w poczekalni Zak³adu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Nowej Soli w ramach rz±dowego programu Olimpia.
- Budowa drogi gminnej w ci±gu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
- Dostawa drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
wiêcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia IT do siedziby Zamawiaj±cego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposa¿enia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposa¿enia i instalacji sprzêtu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznañ.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia do ¿³obka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Dostawa sprzêtu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzêtu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie Le¶nictwo_2
wiêcej: Rêkawice robocze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.