eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a171e48-e5eb-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a171e48-e5eb-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 293601 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach, w tym:
1) Fizyczna ochrona mienia w następujących lokalizacjach:
a) ZGO ul. Graniczna 48,
b) ul. Kościelna 7,
2) Monitoring wszystkich obiektów Spółki:
a) ul. Kościelna 7,
b) ul. Graniczna 48,
c) ul. Św. Wojciecha 89.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej terenów i obiektów Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach przez jednoosobowe posterunki w następujących obiektach:

1) ZGO ul. Graniczna 48 - jeden pracownik ochrony:
a) w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek - od godz. 2200 – do godz. 0600 następnego dnia;.
b) w soboty - od godz. 1400 – do godz. 0600 następnego dnia;
c) w niedziele i święta, dni wolne od pracy - od godz. 600 – do godz. 0600 następnego dnia.

2) ul. Kościelna 7 – jeden zmotoryzowany pracownik ochrony w godz. 2100 - 600
Posiadający do dyspozycji samochód służbowy celem dozorowania innych obiektów Zamawiającego jak również obsługi systemu wizyjnego znajdującego się na obiektach.

3) Monitoring sygnałów alarmowych oraz analityki obrazu (po wybudowaniu) z obiektów Spółki przez Centrum Monitoringu Wykonawcy:
a) ul. Kościelna 7,
b) ul. Graniczna 48,
c) ul. Św. Wojciecha 89.

Podczas kontroli punktów oraz wyjazdów na pozostałe obiekty, monitorowanie terenu przejmuje centrum monitoringu.
W ramach zamówienia Wykonawca zabezpieczy dodatkowo Grupę Interwencyjną na terenie lub w okolicach miasta Brzeszcze realizującą całodobowo zadania interweniowania w sytuacjach naruszenia systemu ochrony oraz doraźnie w sytuacjach zagrożenia naruszenia systemu ochrony w ww. obiektach lub na ww. terenach Zamawiającego, mogącą udzielić wsparcia pracownikowi ochrony. Grupa Interwencyjna musi składać się z minimum 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w ustawowe środki przymusu bezpośredniego wraz z oznakowanym pojazdem w gotowości do natychmiastowego użycia. Wymagany czas reakcji na zdarzenie (dojazd Grupy Interwencyjnej do miejsca zgłoszenia) to maksymalnie 10 minut.

Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę za realizację przedmiotu zamówienia w okresie:
a) Okres realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 30.06.2024r. oraz
b) Okres realizacji umowy od 01.07.2024r. do zakończenia realizacji przedmiotu umowy.
W każdym z ww. okresów Zamawiający przyjął szacunkowo do wyceny:

 Od ok. 16.04.2024r. do 31.12.2024r. – 1 604 godziny
 Od 01.07.2024r. do 31.12.2024r. – 3 832 godziny
 W okresie od 0.01.2025r. do 15.04.2025r. – 2 178 godzin,
co sumarycznie daje ilość 7 614 godzin pełnionej ochrony (ochrona fizyczna i patrol).

Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował stawki godzinowe uwzględniające przepisy prawne w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2024 roku, tj.: ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 2207 ze zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13. września 2022r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024r.:

Na podstawie wskazanej wyżej ustawy, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.
 od dnia 1 stycznia 2024 r. ustala się minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 4.242 zł.
 od dnia 1 stycznia 2024 r. ustala się minimalną stawkę godzinową w wysokości 27,70 zł.
 od dnia 1 lipca 2024 r. ustala się minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 4.300 zł.
 od dnia 1 lipca 2024 r. ustala się minimalną stawkę godzinową w wysokości 28,10 zł

Celem powyższego, mając także na uwadze znaną wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę w roku 2024, gdzie podlega ono zmianom dwukrotnie, Zamawiający dokonał podziału ilości godzin ochrony przewidzianej w swz, dostosowując oba przedziały do okresu obowiązywania minimalnych stawek cenowych z tytułu wynagrodzenia minimalnego.
Zamawiający wskazuje, iż mając na uwadze, że umowa w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie przez okres ok. 12 m-cy, a w tym czasie w roku 2024 dwukrotnie nastąpi zmiana wynagrodzenia minimalnego, Wykonawca już na etapie składania oferty winien powyższe uwzględnić w złożonej ofercie.

Nie jest dopuszczalne waloryzowanie wynagrodzenia z uwagi na wzrost od dnia 01.07.2024r. wynagrodzenia minimalnego, gdyż Wykonawcy winni uwzględnić powyższe w złożonej ofercie.
Oferowana cena w każdym z przedziałów czasowych realizacji umowy jest obowiązująca i niezmienna w całym okresie ważności oferty.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285677,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285677,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285677,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIURO OCHRONY „SCORPION” Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGENCJA OCHRONY LEGION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492308780

7.3.3) Ulica: ul. Legionów 1

7.3.4) Miejscowość: Kęty

7.3.5) Kod pocztowy: 32-650

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285677,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

KONSORCJUM FIRM:

BIURO OCHRONY „SCORPION” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. LEGIONÓW 1, 32-650 KĘTY

AGENCJA OCHRONY LEGION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
UL. GRUNWALDZKA 4, 34-120 ANDRYCHÓW

Cena ofertowa brutto: 285 677,28 PLN
Cena ofertowa netto: 232 227,00 PLN
Czas reakcji grupy interwencyjnej: do 2 minut od chwili otrzymania przez Wykonawcę sygnału alarmowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.