eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy nr 44 oraz budynku 74 w Lipnicy Murowanej



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy nr 44 oraz budynku 74 w Lipnicy Murowanej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 68 52 100

1.5.8.) Numer faksu: 14 68 52 102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/uglipnicamurowana,m,403423,2022.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy nr 44 oraz budynku 74 w Lipnicy Murowanej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd5d8c8-ebba-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023347/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy nr 44 oraz budynku 74 w Lipnicy Murowanej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209320/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 872669,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy nr 44 oraz budynku 74 w Lipnicy Murowanej”
2. Przedmiotem inwestycji są prace związane z dociepleniem budynków w ramach zadania:
"Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy nr 44 oraz budynku 74 w Lipnicy Murowanej". Prace obejmą docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropów poddasza, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z obróbką i pomalowaniem szpalet wewnętrznych, malowanie dachu.

Zakres robót :
- wymiana stolarki okiennej na okna drewniane, trójszybowe w kolorze jasnego dębu, (w poziomie parteru należy zastosować okna antywłamaniowe, wymiana okienka metalowego w przyziemiu w elewacji wschodniej, wykonanie dodatkowych drzwi zewnętrznych w głównym wejściu o historycznym podziale symetrycznych o skrzydłach rozwieranych na 1800 i pozostawianych w ciągu dnia w pozycji otwartej, wymiana drzwi wejściowych metalowych do piwnicy w elewacji wschodniej na metalowe, okleinowane w imitacji jasnego dębu, wymiana zewnętrznych drzwi do WC w elewacji tylnej: wymiana na drzwi metalowe z okleiną imitującą drewno od zewnątrz, wewnątrz białe (drzwi zaopatrzyć w blokadę w pozycji otwartej), wymiana zadaszenia nad wejściem do WC na daszek w konstrukcji drewnianej, przykryty płytą OSB i blachą powlekaną łączoną na rąbek stojący z podbitką drewnianą, wymiana kratki w poziomie posadzki podcienia (doświetlenie szachtu) na pełny właz (okno w szachcie także do wymiany), wymiana parapetów zewnętrznych i montaż parapetów wewnętrznych PCV jako nakładek na istniejące parapety z lastriko, wypełnienie otworu okiennego klatki schodowej (od strony sąsiada) pustakami szklanymi, wykonanie szpaletowania otworów okiennych, docieplenie stropu podcienia od zewnątrz wełną mineralną gr.15cm, korekta łuków przy filarach w podcieniu, obłożenie filarów (po korekcie łuków) płytami wełny o gr. 2cm. docieplenie całej wysokości ściany obiektu wełną mineralną gr.15cm wraz z wcześniejszym przygotowaniem frontu robót (np.: usunięcie odparzonych tynków na siatce, właściwym przygotowaniem istniejącego podłoża pod roboty ociepleniowe), docieplenie stropu nad poddaszem oraz odcinków na skosach pianką poliuretanową, wykonanie deskowania na elewacji: podkonstrukcja drewniana, wiatroizolacja, deski malowane lakobejcą w kolorze jasnego dębu, ocieplenie ściany od strony sąsiada (wraz z robotami towarzyszącymi) pianką poliuretanową, wykonanie cokołu ze styropianu ekstrudowanego, wpuszczanego poniżej poziomu kostki, z okładziną kamienną (na części wystającego cokołu parapet kamienny). czyszczenie oraz uzupełnienie ubytków schodów oraz muru przy zewnętrznym zejściu do piwnicy, docieplenie kominów nad i pod poziomem dachu, montaż rynien i rur z blachy powlekanej, odtworzenie nawiewu do sali wielofunkcyjnej domu kultury (kratka z żaluzjami, grzałka, ociepleniu przewodu nawiewu w pomieszczeniu), odtworzenie gzymsów na elewacji oraz wymiana pokrycia na gzymsach na blachę powlekaną, łączoną na rąbek stojący (zamiast dotychczasowych dachówek). Malowanie dachu na budynku nr 74. Przyjęta technologia docieplenia tzw. metodą „lekką” bezspoinową - z użyciem jako materiału dociepleniowego płyt ze skalnej wełny mineralnej o współczynniku przewodności λ=0,035 [W/mK] o grubości 15cm. Przyjęto docieplenie szpalet okiennych wełną o gr. 2cm.
Przy wykonywaniu prac dociepleniowych ścian niezbędna będzie wymiana lub naprawa następujących elementów tych ścian:
• Obróbki blacharskie i parapety zostaną wymienione na nowe z uwagi na zmianę ich głębokości,
• Przewody odgromowe poprowadzone zostaną w rurkach o średnicy 22mm krytych w grubości docieplenia z zastosowaniem skrzynek na złączu kontrolnym,
• Rynny i rury spustowe w zakresie planowanych prac dociepleniowych ścian zostaną zdemontowane i wymienione na nowe na odpowiednio dłuższych elementach mocujących,
• Po wykonaniu prac dociepleniowych założone zostaną zdjęte wcześniej elementy na zamontowanych przed dociepleniem odpowiednio dłuższych wspornikach,
• Pod okapami wykonana zostanie podbitka.
Zakłada się wymianę zadaszenia w konstrukcji lekkiej nad drzwiami do WC na daszek pulpitowy w konstrukcji drewnianej, płyta OSB pod blachę, kryty blachą łączoną na rąbek, podbitka drewniana malowana.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt techniczny, uszczegółowienie opisu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, uzgodnienia, projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ. Ponadto Zamawiający dołącza przedmiar robót - jako element pomocniczy – przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, jest dokumentem podrzędnym w stosunku do projektu technicznego. Oznacza to, że roboty opisane w projekcie technicznym wchodzą w zakres zamówienia podstawowego, nawet jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarze robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1258989,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1448336,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1258989,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRAZA INVEST GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691988796

7.3.3) Ulica: Pułkownika Dąbka 8/115

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie elewacji
F.P.H.U. KRIS-BUD


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1258989,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII pkt. 8.2 - podane ceny są cenami brutt

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.