eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Dodatkowy remont pomieszczeń budynku Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dodatkowy remont pomieszczeń budynku Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/zslp-siedlce/zamowienia-publiczne6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


spedycja drewna, infrastruktura leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dodatkowy remont pomieszczeń budynku Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-036208ae-3233-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.270.73.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 99710,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ

„Remont klatki schodowej, łazienki, korytarzy, oraz dwóch pomieszczeń biurowych w budynku biurowym Nadleśnictwa Ostrów Mazowiecka, usytuowanego przy ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka ”

Zakresem prac objęto:
• Klatka schodowa
- gładzie gipsowe na ścianach i sufitach,
- malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów,
- montaż listwy przysufitowej (na najwyższej części kondygnacji)
• Korytarze (prawa strona od klatki schodowej) – prace nie obejmują powierzchni na której wykonane są okładziny i wyprawy)
- malowanie ścian farbami lateksowymi
• Łazienka
- prace demontażowe (drzwi, biały montaż, urządzenia sanitarne, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, zbiornik buforowy, grzejnik)
- skucie płytek podłogowych i ściennych
- usuniecie gruzu i materiałów porozbiórkowych
- wykonanie izolacji
- ułożenie płytek podłogowych i ściennych
- montaż nowego osprzętu sanitarnego, oraz białego montażu
- montaż opraw oświetleniowych, oraz przełączników elektrycznych
- montaż grzejnika wraz z osprzętem
- montaż blatu z konglomeratu
• Pomieszczenia biurowe
- demontaż i wyniesienie mebli
- demontaż opraw oświetleniowych, oraz osprzętu elektrycznego
- rozbiórka podłóg z paneli podłogowych
- utylizacja materiałów porozbiórkowych
- wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów
- malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów
- wykonanie podłóg z paneli podłogowych wraz z listwami cokołowymi
- montaż nowych opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
• Wymiana opraw oświetleniowych 12szt
- demontaż opraw oświetleniowych
- montaż opraw oświetleniowych
- uzupełnienie powłok malarskich w miejscach wymiany opraw

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97965,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97965,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97965,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCENITY Paweł Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5671806684

7.3.3) Ulica: Bertolta Brechta 15/3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-472

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97965,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.