eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. - 8 zadań



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d46e35df-afc3-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46e35df-afc3-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00027311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WD/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 1 RDW Jarosław

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Część 1 – zadanie 1 RDW Jarosław – nie mniej niż 50% do 90 dni od podpisania umowy,
- nie mniej niż 80% do 150 dni od podpisania umowy,
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1626000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 2 RDW Jasło.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Termin realizacji: Część 2 – zadanie 2 RDW Jasło
– nie mniej niż 60% do 120 dni od podpisania umowy;
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1626249,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów.

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Termin wykonania zamówienia: Część 3 – zadanie 3 RDW Lubaczów – nie mniej niż 40% do 90 dni od podpisania umowy, - nie mniej niż 70% do 120 dni od podpisania umowy, - 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1622640,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 4 RDW Łańcut.

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.
Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
termin wykonania: Część 4 – zadanie 4 RDW Łańcut – nie mniej niż 50% do 90 dni od podpisania umowy,
- nie mniej niż 80% do 180 dni od podpisania umowy,
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1625450,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 5 RDW Mielec.

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Termin realizacji: Część 5 – zadanie 5 RDW Mielec - nie mniej niż 40% do 90 dni od podpisania umowy,
- nie mniej niż 70% do 180 dni od podpisania umowy,
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1625700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 6 RDW Rymanów.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Część 6 – zadanie 6 RDW Rymanów – nie mniej niż 50% do 90 dni od podpisania umowy,
- nie mniej niż 80% do 180 dni od podpisania umowy,
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1625975,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola.

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Część 7 – zadanie 7 RDW Stalowa Wola – nie mniej niż 70% do 90 dni od podpisania umowy,
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1624234,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w 2024 r. – 8 zadań – Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów związanych z naprawą pasa drogowego na terenie województwa podkarpackiego na obszarze 8 Rejonów Dróg Wojewódzkich.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
• remonty remonterem,
• remonty masą na gorąco (np. powierzchniowe utrwalenie, nakładki, profilowanie masą bitumiczną),
• remonty masą na zimno,
• frezowanie nawierzchni, uzupełnianie poboczy, wymiana obrzeży betonowych, wymiana krawężników etc.


Szczegóły dotyczące realizacji zamówienia zostały zawarte w Kosztorysach ofertowych do poszczególnych części - Rozdział III SWZ oraz w SST - Rozdział IV SWZ, stanowiących Załączniki do SWZ.
Termin wykonania: Część 8 – zadanie 8 RDW Ustrzyki Dolne – nie mniej niż 40% do 90 dni od podpisania umowy,
- nie mniej niż 70% do 180 dni od podpisania umowy,
- 100% do 280 dni od podpisania umowy.
Całość zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia: 10.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1626000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101588,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101588,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-211-47-15

7.3.3) Ulica: Rozbórz Długi 57A

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101588,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 934554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934554,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 934554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-19-49-581

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 934554,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1121883,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121883,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1121883,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816-153-43-37

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1121883,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 875145,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 875145,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-211-47-15

7.3.3) Ulica: Rozbórz Długi 57A

7.3.4) Miejscowość: Pruchnik

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 875145,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831849,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831849,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 831849,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWESTYCJE I PROJEKTY DROGOWE TUREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817-220-83-34

7.3.3) Ulica: UL. KORCZAKA 16A

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o. ul. Towarowa 44, 28-200 Staszów,
który będzie uczestniczył w wykonaniu zadania jako podwykonawca w układaniu w-wy z MMA oraz dostawy MMA do realizacji zadania.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 831849,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1161919,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1161919,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1161919,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816-153-43-37

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1161919,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1070991,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1403196,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1070991,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-173-46-77

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1070991,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854459,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 854459,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.