Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00267844/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup oleju napędowego benzyny bezołowiowej Pb95 w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDP w Przysusze ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Przysusze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 52
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdp@przysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdp.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16f435bc-45f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup oleju napędowego benzyny bezołowiowej Pb95 w punkcie sprzedaży Sprzedawcy do samochodów PZDP w Przysusze ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16f435bc-45f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00159792/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb w punkcie sprzedaży „Sprzedawcy” do samochodów PZDP w Przysusze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDP-III.252.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247358,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 „Zakup oleju napędowego ON w punkcie sprzedaży „Sprzedawcy”do samochodów PZDP w Przysusze ”
Prognozowana ilość zakupu – do 45.000 l. Ilość paliwa może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 215433,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 „Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 w punkcie sprzedaży ,,Sprzedawcy” do samochodów PZDP w Przysusze ”Prognozowana ilość zakupu – do 6.500 l. Ilość paliwa może ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 31924,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy nie została opatrzona wymaganymi podpisami zawartymi w warunkach zamówienia określonych przez Zamawiającego. zgodnie z postanowieniami rozdziału 12 pkt 4 SWZ zamawiający wskazał sposób przygotowania i wysłania oferty: “..... jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, zaleca się, aby Wykonawca stworzył folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip ( bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem aplikacji do szyfrowania wykonawca zaszyfruj folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.”. Wykonawca wysłał pliki, które nie zawierały podpisów wymaganych przez Zamawiającego tj. podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy nie została opatrzona wymaganymi podpisami zawartymi w warunkach zamówienia określonych przez Zamawiającego. zgodnie z postanowieniami rozdziału 12 pkt 4 SWZ zamawiający wskazał sposób przygotowania i wysłania oferty: “..... jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, zaleca się, aby Wykonawca stworzył folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip ( bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem aplikacji do szyfrowania wykonawca zaszyfruj folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.”. Wykonawca wysłał pliki, które nie zawierały podpisów wymaganych przez Zamawiającego tj. podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Remont drogi gminnej w ulicy Grodzkiej w Przysusze
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Zakup paliwa płynnego
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń SPZOZ w Łukowie
- Dostawa oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb 95, do pojazdów i sprzętu Gminy Orońsko oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Orońsko
- Dostawy paliw
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.