eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem bulwarów nad rzeką Białą (od ul. Cz. Miłosza do ul. Świętojańskiej)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem bulwarów nad rzeką Białą (od ul. Cz. Miłosza do ul. Świętojańskiej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem bulwarów nad rzeką Białą (od ul. Cz. Miłosza do ul. Świętojańskiej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b63999a2-df80-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036906/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.59 Pełnienie nadzoru autorskiego nad zagospodarowaniem bulwarów nad rzeką Białą (od ul. Cz. Miłosza do ul. Świętojańskiej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-III.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 619200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem bulwarów nad rzeką Białą (od ul. Cz. Miłosza
do ul. Świętojańskiej)
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski obejmujący branże:
1) architektoniczną,
2) konstrukcyjno-budowlaną,
3) drogową,
4) elektryczną,
5) sanitarną.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich czynności nadzoru autorskiego i prac projektowych w zakresie:
1) sprawowania nadzoru autorskiego w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia
07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późń. zm.),
2) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji robót
z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych i materiałowych oraz uzgadniania z Zamawiającym możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych
w stosunku do przewidzianych w dokumentacji,
3) zapewnienia pełnienia nadzoru autorskiego przez osoby posiadające uprawnienia stosowne do wykonywanych czynności oraz uprawnienia takie same lub wyższe od wymaganych
w SWZ we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową stanowiącą załącznik
nr 7 do SWZ, zgodnie z wymogami prawa budowlanego i na warunkach określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ,
4) udział w wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości pojawiających się w toku prowadzonego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych
z zagospodarowaniem bulwarów nad rzeką Białą,
5) dokonywania wpisów do dziennika budowy,
6) wyjaśniania wszelkich wątpliwości pojawiających się w toku realizacji inwestycji wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz uzupełniania szczegółów dotyczących rozwiązań w niej zawartych,
7) dostosowania dokumentacji projektowej do warunków zastanych na budowie,
8) opracowanie i wprowadzenie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązań zamiennych
w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji technicznej,
9) opiniowania możliwości wbudowania wyrobów budowlanych równoważnych pod względem zgodności z dokumentacją projektową,
10) wydawanie, na wniosek Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych, opinii dotyczącej technicznych możliwości, zasadności i zgodności z dokumentacją projektową wykonania ewentualnych robót zamiennych i/lub dodatkowych i/lub zmiany (zwiększenia
lub zmniejszenia) zakresu rzeczowego robót ujętych w przedmiarach,
11) doradztwa (udzielania porad i opinii w formie pisemnej oraz prowadzenia konsultacji) dot. realizacji zadania inwestycyjnego w zakresie każdorazowo określonym przez Zamawiającego,
12) rozstrzygania w sprawie wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, obowiązującymi normami i przepisami,
13) udziału w radach budowy, naradach technicznych i innych spotkaniach na zaproszenie Zamawiającego - przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta(-ów) na budowie oraz
w siedzibie Zamawiającego będzie wynikać z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru,
14) na wezwanie Zamawiającego, udziału w odbiorach częściowych i końcowym,
15) opracowania analiz i opinii dotyczących zasadności oraz zgodności z dokumentacją projektową ewentualnych roszczeń zgłaszanych przez wykonawcę robót i jego podwykonawców lub osób trzecich,
16) podpisania protokołu konieczności w przypadku pozytywnej opinii, o której mowa w ppkt 10,
17) ścisłej współpracy ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
4. Udokumentowanie aktualizacji/zmian rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowej w czasie wykonywania robót budowlanych, potwierdzających zgodę Wykonawcy na ich wprowadzenie, stanowić będą podpisane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia ze strony Wykonawcy:
1) zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,
2) rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją
jaki element dokumentacji zastępują (w wersji papierowej i elektronicznej),
3) wpisy do dziennika budowy,
4) protokoły lub notatki służbowe podpisane przez Strony.
5. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie, w przypadku wystąpienia zmian w zakresie realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór, spowodowanych przyczynami technicznymi, technologicznymi, użytkowymi, rozbieżnościami w zakresie warunków terenu inwestycji występujących na budowie i przyjętych w dokumentacji, czy też koniecznością wykonania robót dodatkowych, zamiennych, każdorazowo, na pisemne zlecenie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych (lub do 14 dni roboczych w przypadku skomplikowanego charakteru prac):
1) zamiennych prac projektowych, w tym takich, których przedmiotem są istotne zmiany
w stosunku do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji pierwotnej,
2) dodatkowych prac projektowych, koniecznych i niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania.
Wykonanie dokumentacji, o której mowa w pkt 1) i 2) obejmuje również uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz jeżeli zajdzie taka konieczność również uzyskanie zmiany decyzji pozwolenia
na budowę.
3) inwentaryzacji drzew i krzewów niezbędnych do wycinki, przygotowanie wniosku
o ich wycinkę i mapy nasadzeń zastępczych.
6. Usługa świadczenia nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczyć będzie robót prowadzonych na podstawie:
1) Dokumentacji projektowej Zagospodarowania śródmiejskiego odcinka bulwarów nad
rzeką Białą, pomiędzy ul. Miłosza i ul. Świętojańską w Białymstoku opracowana przez Biuro 87A s.c. – stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ
2) Dla której uzyskano pozwolenia na budowę:
a) Decyzja nr 88/2017 z dnia 10.08.2017 r. wydana przez Wojewodę Podlaskiego,
b) Decyzja nr 89/2017 z dnia 10.08.2017 r. wydana przez Wojewodę Podlaskiego,
c) Decyzja nr 327/2017 z dnia 28.04.2017 r. wydana przez Prezydenta Miasta Białegostoku,
d) Decyzja nr 328/2017 z dnia 28.04.2017 r. wydana przez Prezydenta Miasta Białegostoku
stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
7. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której projekt stanowi załącznik nr 6
do SWZ.
8. Dokumentację projektową, o której mowa w pkt 5 należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 z późn. zm.).
Uwaga:
W cenie oferty należy uwzględnić uzyskanie warunków, opracowanie i uzgodnienie dokumentacji w zakresie usunięcia wszelkich kolizji istniejącej infrastruktury z planowaną inwestycją, a także złożenie wniosków i uzyskanie niezbędnych decyzji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.