Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273807/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00298809/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
- 2023/BZP 00308148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2023/BZP 00319357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00363778/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00363711/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa drogi łączącej ul. Księżogórską z ul. M. Dąbrowskiej w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.4.2.) Miejscowość: Radzionków
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294062
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00273807
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Rozbudowa drogi łączącej ul. Księżogórską z ul. M.Dąbrowskiej w Radzionkowie”. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 1 SWZ – dokumentacja projektowa wraz z załącznikami tj.:
2.1. Dokumentacja projektowa, w tym: Projekt budowlany (Tom I – Projekt zagospodarowania terenu, Tom II – Projekt architektoniczno-budowlany, Tom III – Projekt techniczny; dokumenty formalno-prawne) i Projekty Wykonawcze (organizacja ruchu, inwentaryzacja zadrzewienia) – stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ; 2.2. Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 2.3. Przedmiar robót - stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny. 3.Zamawiający umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie objętym Inwestycją i sugeruje, aby Wykonawcy odbyli w/w wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. Jeżeli wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofercie. 4. Zamawiający informuje, że na przedmiotowym odcinku występują następujące kolizje z infrastrukturą inną niż drogowa tj. siecią gazową, wodociągiem DN400 należącym do GPW S.A., oświetleniem ulicznym będącym własnością Gminy Radzionków, teletechniczną będącą własnością Orange Polska S.A. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że sieci mogą być w innych miejscach niż wskazane na mapach do celów projektowych (możliwe przesunięcia sieci).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Rozbudowa drogi łączącej ul. Księżogórską z ul. M.Dąbrowskiej w Radzionkowie” oraz wykonanie tablicy informacyjnej (2 szt.) zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera – Załącznik nr 1 SWZ – dokumentacja projektowa wraz z załącznikami tj.: 2.1. Dokumentacja projektowa, w tym: Projekt budowlany (Tom I – Projekt zagospodarowania terenu, Tom II – Projekt architektoniczno-budowlany, Tom III – Projekt techniczny; dokumenty formalno-prawne) i Projekty Wykonawcze (organizacja ruchu, inwentaryzacja zadrzewienia) – stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ; 2.2. Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 2.3. Przedmiar robót - stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w dokumentacji projektowej. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny. 2.4. Załącznik nr 11 do SWZ - Tablica informacyjna. 3.Zamawiający umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie objętym Inwestycją i sugeruje, aby Wykonawcy odbyli w/w wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. Jeżeli wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofercie. 4. Zamawiający informuje, że na przedmiotowym odcinku występują następujące kolizje z infrastrukturą inną niż drogowa tj. siecią gazową, wodociągiem DN400 należącym do GPW S.A., oświetleniem ulicznym będącym własnością Gminy Radzionków, teletechniczną będącą własnością Orange Polska S.A. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że sieci mogą być w innych miejscach niż wskazane na mapach do celów projektowych (możliwe przesunięcia sieci).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że: 1.1. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych nastąpi do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (etap I); 1.2. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap II) – do 14 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Za termin zakończenia wszystkich robót budowlanych (etap I) uznaje się dzień, w którym Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu zakończenie wszystkich robót budowlanych oraz zgłosi gotowość do odbioru końcowego, o ile na skutek tego zgłoszenia Zamawiający dokona końcowego odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy. W przypadku gdy Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy, a Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru, za termin realizacji Etapu I uznaje się dzień powtórnego zgłoszenia robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy do odbioru przez Wykonawcę, jeśli Zamawiający dokona odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy na skutek tego powtórnego zgłoszenia. Powyższe postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku prowadzenia kolejnych procedur odbiorowych. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (II Etapu) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego (etap II). Protokół przekazania, o którym mowa wyżej stanowi protokół odbioru końcowego całej Inwestycji. 3. Inwestycja finansowana jest z następujących środków: 3.1. Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie zawartej umowy dofinansowania nr 805.28.987.2023.RFRD z dnia 26 maja 2023 r. pomiędzy Gminą, a Skarbem Państwa – Wojewodą Śląskim; 3.2. własnych Zamawiającego. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 9 sierpnia 2023 roku.
Po zmianie:
1. Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że: 1.1. wykonanie i zakończenie wszystkich robót budowlanych nastąpi do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (etap I); 1.2. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy (etap II) – do 14 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Za termin zakończenia wszystkich robót budowlanych (etap I) uznaje się dzień, w którym Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu zakończenie wszystkich robót budowlanych oraz zgłosi gotowość do odbioru końcowego, o ile na skutek tego zgłoszenia Zamawiający dokona końcowego odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy. W przypadku gdy Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy, a Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru, za termin realizacji Etapu I uznaje się dzień powtórnego zgłoszenia robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy do odbioru przez Wykonawcę, jeśli Zamawiający dokona odbioru robót budowlanych w ramach przedmiotu umowy na skutek tego powtórnego zgłoszenia. Powyższe postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku prowadzenia kolejnych procedur odbiorowych. Za termin zakończenia całego przedmiotu zamówienia (II Etapu) uznaje się dzień przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy, potwierdzony protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego (etap II). Protokół przekazania, o którym mowa wyżej stanowi protokół odbioru końcowego całej Inwestycji. 3. Inwestycja finansowana jest z następujących środków: 3.1. Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie zawartej umowy dofinansowania nr 805.28.987.2023.RFRD z dnia 26 maja 2023 r. pomiędzy Gminą, a Skarbem Państwa – Wojewodą Śląskim; 3.2. własnych Zamawiającego. 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 18 sierpnia 2023 roku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-11 08:00
Po zmianie:
2023-07-20 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-11 08:30
Po zmianie:
2023-07-20 08:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający zgodnie wyjaśnieniami treści SWZ zmienia zapisy projektu umowy w następującym zakresie:
a) Projekt umowy - §15 Kary umowne ust. 1 ppkt 1.9. otrzymuje następujące brzmienie: „1.9. w przypadku braku zapłaty lub nieterminowej zapłaty wynagrodzenia należnego Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom Zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 5.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek”;
b) Projekt umowy - §6 Wynagrodzenie Wykonawcy ust. 27 pkt 2 otrzymuje następujące brzmienie: „2) strony są uprawnione do żądania zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów, o co najmniej 20%, co zostanie ustalone w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego do końca stycznia danego roku kalendarzowego za rok poprzedni.”
3. Zamawiający udostępnia zaktualizowany przedmiar robót 06.07.2023 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- "Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia"
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.