eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-947dd3dd-ea88-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947dd3dd-ea88-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.260.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 593660,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sprawnych technicznie urządzeń, w postaci ciągnika w komplecie z kosiarką bijakową tylno-boczną lub zamiennie z kosiarką wysięgnikową wraz z obsługą, do prac przy koszeniu pasów drogowych oraz terenów Zielonej Góry.
2. Wymagania techniczne:
a) kosiarki tylno-bocznej:
- szerokość ramienia koszącego – 1,6 ( +/- 10 cm )
- liczba młotków: (400g) 24 szt.
b) kosiarki wysięgnikowej:
- szerokość ramienia koszącego – 1,2m (+/- 10 cm)
- liczba młotków: (400g) 24 szt.
- zakres pracy: min 4m
b) Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji umowy:
- aktualne badania techniczne pojazdu,
- aktualne uprawnienia operatorów,
- aktualne badania lekarskie operatorów należy dostarczyć przed rozpoczęciem usługi.
c) Wykonawca oświadczy, że udostępnione urządzenia będą sprawne technicznie oraz muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, a także aktualne badania i przeglądy techniczne.

d) Wykonawca oświadczy, że kierowcy-operatorzy, wykonujący z ramienia wykonawcy usługę w ramach przedmiotu zamówienia, będą posiada doświadczenie zawodowe, aktualne badania lekarskie bez przeciwskazań do wykonywanej pracy, wszelkie szkolenia, niezbędne pozwolenia lub inne dokumenty uprawniające do jego obsługi, zgodnie z przepisami prawa. Kierowcy – operatorzy zobowiązani będą przestrzegać przepisów bhp powszechnie obowiązujących u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobą trzecim w trakcie lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
e) Wykonawca udostępni nr rejestracyjne ciągnika przed podpisaniem umowy.
f) Wykonawca oświadcza, że jest specjalistyczną firmą, posiadającą odpowiedni uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i środki materialne oraz sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i techniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem

4.5.5.) Wartość części: 237535,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa Udostępnienia i pracy dwóch podnośników koszowych o wysięgu 25 m i 20 m do pielęgnacji i wycinki drzew wraz z obsługą- operatora
( w zależności od zapotrzebowania – przyjmuje się okres od marca 2024 do marca 2025r. w zależności od pory roku i sprzyjających warunków atmosferycznych ).
2. Wymagania techniczne podnośnika:
a) podnośnik powinien być dostosowany do pracy dwóch osób na platformie wysięgnikowej;
b) główny podnośnik wymagany o masie całkowitej 7,5t, podnośnik dodatkowy o masie całkowitej 3,5t;
c) Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji umowy:
- aktualne badania techniczne pojazdów;
- aktualne uprawnienia operatorów;
- aktualne badania lekarskie operatorów należy dostarczyć przed rozpoczęciem realizacji usługi.
d) Wykonawca oświadczy, że udostępnione urządzenia będą sprawne technicznie oraz muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami atesty i certyfikaty, a takż aktualne badania i przeglądy techniczne.
e) Wykonawca oświadczy, że kierowcy-operatorzy, wykonujący z ramienia Wykonawcy usługę w ramach przedmiotu zamówienia, będą posiadać doświadczenie zawodowe, aktualne badania lekarskie bez przeciwskazań do wykonywanej pracy, wszelkie szkolenia, niezbędne pozwolenia lub inne dokumenty uprawniające do jego obsługi, zgodnie z przepisami prawa. Kierowcy – operatorzy zobowiązani będą przestrzegać przepisów bhp powszechnie obowiązujących u Zamawiającego. Wykonawca
gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobą trzecim w trakcie lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
f) Wykonawca powinien przedstawić nr rejestracyjne podnośników przed podpisanie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

4.5.5.) Wartość części: 356125,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221178,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221178,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221178,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TAXUS" Małgorzata Guran

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730298442

7.3.3) Ulica: Ochla-Zielonogórska 1

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221178,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371306,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371306,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371306,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE Sławomir Imbierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291061062

7.3.3) Ulica: Błotna 2A

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-133

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371306,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.