eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Organizacja i administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie Gminy Jastarnia w sezonach letnich 2024-2026



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Organizacja i administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie Gminy Jastarnia w sezonach letnich 2024-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Portowa 24

1.4.2.) Miejscowość: Jastarnia

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-140

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293894

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00285838

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji niniejszej umowy, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć,
b) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli wynika ze zmian ustawowych stawki VAT.
c) zmiany zakresu wykonywania umowy wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni polegających na zwiększeniu liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania o co najmniej 20 miejsc postojowych.
d) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 4 ust. 2 wynikającej ze zwiększenia liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania albo wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni dotyczących wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania. Zmiana wynagrodzenia określona będzie proporcjonalnie do liczby miejsc postojowych przed i po wprowadzeniu zmian lub wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania przed i po wprowadzeniu zmian.
e) w zakresie wynikającym z art. 439 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki zmiany wynagrodzenia na następujących zasadach; w okresie po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy, tzn. po zakończeniu pierwszego okresu prowadzenia sezonowej SPP, w przypadku uzyskania przez Zamawiającego wpływów związanych z realizacją umowy w wysokości przekraczającej 1/3 wartości wskazanej w paragrafie 4 ust. 2 umowy, wynagrodzenie łączne wskazane w par. 4 ust. 2 umowy ulega zwiększeniu o wartość przekroczenia. Po zakończeniu kolejnych okresów prowadzenia SPP w sezonach letnich, powyższe stosuje się odpowiednio.
3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu upadłości
4) ogłoszeniu likwidacji,
5) zawieszenia działalności,
6)wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

Po zmianie:
1. Zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji niniejszej umowy, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć,
b) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli wynika ze zmian ustawowych stawki VAT.
c) zmiany zakresu wykonywania umowy wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni polegających na zwiększeniu liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania o co najmniej 20 miejsc postojowych.
d) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 4 ust. 2 wynikającej ze zwiększenia liczby miejsc postojowych w strefie płatnego parkowania albo wyniku podjęcia uchwał Rady Miejskiej Jastarni dotyczących wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania. Zmiana wynagrodzenia określona będzie proporcjonalnie do liczby miejsc postojowych przed i po wprowadzeniu zmian lub wysokości opłat za postój w strefie płatnego parkowania przed i po wprowadzeniu zmian.
e) w zakresie wynikającym z art. 439 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki zmiany wynagrodzenia na następujących zasadach; w okresie po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy, tzn. po zakończeniu pierwszego okresu prowadzenia sezonowej SPP, w przypadku uzyskania przez Zamawiającego wpływów związanych z realizacją umowy w wysokości przekraczającej 1/3 wartości wskazanej w paragrafie 4 ust. 2 umowy, wynagrodzenie łączne wskazane w par. 4 ust. 2 umowy ulega zwiększeniu o wartość przekroczenia. Po zakończeniu kolejnych okresów prowadzenia SPP w sezonach letnich, powyższe stosuje się odpowiednio.
,, f) Zamawiający określa warunki zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie przedstawionego schematu:…
% (współczynnik prowizji Wykonawcy) wg oferty x
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2025 r.*
_______________________________________ x 0,05
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2024 r.

…% (współczynnik prowizji Wykonawcy) wg oferty x
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.* ___________________________________ x 0,05”.
wartość minimalnego wynagrodzenia w 2025 r.

* wartość minimalnego wynagrodzenia obowiązująca od 01.07. danego roku.

3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu upadłości
4) ogłoszeniu likwidacji,
5) zawieszenia działalności,
6)wszczęcia postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

a

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.