eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami na terenie nowego osiedla mieszkalnego w miejscowości Gidle.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami na terenie nowego osiedla mieszkalnego w miejscowości Gidle.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327 20 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-909c7798-d6fc-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami na terenie nowego osiedla mieszkalnego w miejscowości Gidle.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-909c7798-d6fc-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053876/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami na terenie nwego osiedla mieszkaniowego Gidle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami na terenie nowego osiedla mieszkalnego w miejscowości Gidle”. Lokalizacja inwestycji: Działka nr 3528, 3531, 3563, 3546, 3522/1 obręb Gidle, Gmina Gidle, powiat radomszczański, województwo łódzkie.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Budowę sieci wodociągowej:
- PE100 SDR17 PN10 o średnicy 110 x 6,6 mm o długości 103,60 mb
- PE100 SDR17 PN10 o średnicy 125 x 7,4 mm o długości 284,10 mb
- PE100 SDR17 PN10 o średnicy 140 x 8,3 mm o długości 39,70 mb
- PE100 SDR17 PN10 o średnicy 160 x 9,4 mm o długości 175,50 mb
- Miękkouszczelniająca zasuwa równoprzelotowa, ze skrzynką uliczną zintegrowana
z trójnikiem kielichowym 160/160 – 2 kpl.
- Miękkouszczelniająca zasuwa równoprzelotowa, ze skrzynką uliczną zintegrowana
z trójnikiem kielichowym DN125/110 – 1 kpl.
- Miękkouszczelniająca zasuwa równoprzelotowa, ze skrzynką uliczną zintegrowana
z trójnikiem kielichowym DN110/110 – 1 kpl.
- Hydranty nadziemne przeciwpożarowe DN80 – 4 kpl.
- Taśma lokalizacyjno-ostrzegawcza
2) Budowę przyłączy wodociągowych do granicy działek prywatnych – 32 szt.:
- PE100 SDR17 PN10 o średnicy 40 x 2,4 mm o długości 213,40 mb
- Taśma lokalizacyjno-ostrzegawcza
- odgałęzienie siodłowe z żeliwa sferoidalnego Ø110/Ø40 – 32 szt.
- zasuwa miękkouszczelniająca kielichowa z przyłączem ISO – 32 kpl.
3) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej:
- Rury PVC-U kl.S (SN8) SDR34 200x5,9 o długości 972,00 mb
- studnie rewizyjne betonowe Ø1000 – 30 szt.
- rura ochrona stalowa o długości 38,0 mb i średnicy 300 mm
4) Budowę przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działek prywatnych – 44 szt.:
- Rury PVC-U kl.S (SN8) SDR34 160x4,7 o długości 333,20 mb
- studnie inspekcyjne PP Ø425 10 szt. kanalizacyjnej o średnicy fi 800 mm przecinającej pas drogowy projektowanej drogi.
5) odtworzenie i przywrócenie terenów do stanu pierwotnego potwierdzone podpisaniem przez właścicieli nieruchomości protokołów (odbudowa naruszonych w trakcie prowadzenia robót nawierzchni ulic, chodników oraz terenów przyległych).
3. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia m. in.:
a) opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji,
b) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
c) uczestniczyć będzie w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową,
d) w przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami infrastruktury technicznej, należy zaprojektować i wykonać ich przebudowę lub zabezpieczenie,
e) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),
f) opracuje dokumentację powykonawczą – w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami),
g) przyjmie odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny jak i na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiący załącznik Nr 10 do SWZ, na który to składają się m.in.:
1) Projekt techniczny z częścią rysunkową i projektem zagospodarowania terenu,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3) Przedmiar robót,
4) Geotechniczne warunki posadowienia:
- opinia geotechniczna,
- dokumentacja badań podłoża gruntowego,
- projekt geotechniczny

Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Nie stanowi on podstawy do
Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz STWIORB.
Dokumentacja Projektowa zawiera opis całego zamierzenia inwestycyjnego które jest realizowane przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu nadzoru budowlanego zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.).
6. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia, przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, dobrej jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać wymagane przepisami dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2423238,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIECI WODNE I KANALIZACYJNE BUJAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526053101

7.3.4) Miejscowość: Stanowiska 24

7.3.5) Kod pocztowy: 29-120

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.