Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193237/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00209209/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja centrum miejscowości Orla wraz z budową miejsca do organizacji festynów plenerowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Orla
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-106
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857305780
1.5.8.) Numer faksu: 857305781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugorla@orla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06961ae9-e415-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rewitalizacja centrum miejscowości Orla wraz z budową miejsca do organizacji festynów plenerowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06961ae9-e415-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012241/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja Centrum miejscowości Orla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4065061,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Rewitalizacja centrum miejscowości Orla wraz z budową miejsca do organizacji festynów plenerowych” na obszarze pomiędzy ul. Mickiewicza, a ul. Poświętną w Orli, dz. ozn. nr geod. 336, 337, 391/1, 389/1, 390, 391/3, 391/9, 391/16, 48, 85/3.
2. Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego (336, 337, 391/1, 389/1, 391/3, 391/9), części nieruchomości będącej własnością osoby fizycznej (390) w trakcie podziału, części działki (48) stanowiącej pas drogi powiatowej nr 1654B, części działki stanowiącej pas drogi gminnej nr 108280B (85/3), części działki stanowiącej pas drogi gminnej 108289B (391/16). Całkowita powierzchnia obszaru inwestycyjnego wynosi ok. 0,66 ha.
3. Zamierzenie inwestycyjne obejmuje rewitalizację centrum miejscowości Orla wraz z budową miejsca do organizacji festynów plenerowych, w zakres którego wchodzi:
1) sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych (mapa do celów projektowych jest w posiadaniu Zamawiającego) przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane,
2) opracowanie dokumentacji projektowej: projektów architektoniczno-budowlanych (budowlanych) wraz z realistyczną wizualizacją 3D – po 4 egz., projektów technicznych (wykonawczych) dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysów uproszczonych – po 2 egz., oraz wszystkich wskazanych dokumentacji i kosztorysów – po 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
3) zapewnienie nadzoru autorskiego,
4) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawę,
5) wykonanie prac budowlanych,
6) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
7) opracowanie dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf),
8) uzyskanie na koszt wykonawcy wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym: uzgodnienie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę,
9) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej (koszt przyłączenia poniesie Zamawiający),
10) budowa miejsca do organizacji festynów plenerowych w centrum Orli – amfiteatru wraz z zadaszeniem i miejsc siedzących dla widzów z urządzeniami towarzyszącymi,
11) budowa obiektu do promocji produktów lokalnych (wiata),
12) nasadzenia drzew i krzewów,
13) mała architektura – kosze, ławki, itp.,
14) oświetlenie parkowe terenu inwestycyjnego,
15) utwardzenie terenu kostką betonową,
16) wykonanie miejsc postojowych (wraz z miejscami dla osób niepełnosprawnych),
17) budowa przyłącza wodociągowego i elektrycznego,
18) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem nowej elewacji, wymianą pokrycia dachowego oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku użytkowanym przez bank (dz. nr ewid. 336) oraz budynku dawnego GOK-u (dz. nr ewid. 391/9).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 10a – Programie funkcjonalno-użytkowym pn.: Rewitalizacja Centrum miejscowości Orla wraz z budową miejsca do organizacji festynów plenerowych oraz w Załączniku nr 10b – Programie funkcjonalno-użytkowym pn.: Termomodernizacja budynku użytkowanego prze bank (dz. nr ewid. 336 obręb Orla) w ramach rewitalizacji Centrum miejscowości Orla.
UWAGA! Z przedmiotowego postępowania wyłączono następujące elementy ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym pn.: Rewitalizacja Centrum miejscowości Orla wraz z budową miejsca do organizacji festynów plenerowych: zapisy z części D. Zagospodarowanie terenu punktów 2.5.1, 2.5.2.5. oraz z części graficznej (załącznik 1 Zagospodarowanie terenu programu funkcjonalno-użytkowego) dotyczące realizacji fontanny podłogowej.
5. Teren inwestycyjny zlokalizowany w centralnej części miejscowości Orla. Obecnie na terenie znajdują się dwa budynki w średnim stanie technicznym – były budynek GOK-u (dz. 391/9) oraz budynek użytkowany przez bank (dz. 336). Budynek byłego baru (dz. 391/1) został poddany rozbiórce. Częściowo teren jest użytkowany rolniczo – łąka i grunty orne, występują nieliczne zadrzewienia. W bezpośrednim sąsiedztwie terenu inwestycyjnego znajduje się budynek synagogi wpisany do rejestru zabytków decyzją WKZ w Białymstoku z dnia 24 lutego 1953 r., nr rej. A-411 (dz. 391/17).
Teren inwestycyjny położony jest w części gminy Orla wpisanej do rejestru zabytków decyzją nr KL. WKZ-680/12/76 z dnia 21 grudnia 1976 r., nr rej. A-438 (strefa ochrony konserwatorskiej). Projekt budowlany musi zostać uzgodniony z Podlaskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwolenia na prowadzenie robót.
Wykonawca na własny koszt będzie zobowiązany do przeprowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru na całym obszarze inwestycji, a w przypadku prowadzenia robót ziemnych na głębokości powyżej 40 cm – do przeprowadzenia badań archeologicznych wyprzedzających. Na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru i badań archeologicznych wyprzedzających należy uzyskać pozwolenie, zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840).
Dla przedmiotowego obszaru inwestycji została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
6. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, pierwszej klasy jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać niezbędne atesty i deklaracje zgodności.
7. Wszelkie czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych Wykonawca winien, z odpowiednim wyprzedzeniem, uzgadniać z Zamawiającym. Wykonawca powinien, jeżeli jest to konieczne, przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie robót w obrębie pasów drogowych, a także zapewnić niezbędną organizację ruchu zgodnie z wytycznymi zarządcy danej drogi.
8. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia (wykonane dokumentacje projektowe, dostarczone materiały i urządzenia, wykonane montaże i roboty budowlane) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5284605,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7100000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5827000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo Budowlana WRÓBLEWSKI Andrzej Wróblewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomczuk Krzysztof Usługi Budowlane, Projektowe i Kosztorysowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431036324
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 63
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne i roboty elektryczne - podwykonawcy jeszcze nie są znani.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANA WRÓBLEWSKI Andrzej Wróblewski
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANA WRÓBLEWSKI Andrzej Wróblewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5827000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.