eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jelonko, Karczewko, Kujaty, Migi, Piekiełko, Puzdrowo, Sierakowice oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jelonko, Karczewko, Kujaty, Migi, Piekiełko, Puzdrowo, Sierakowice oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jelonko, Karczewko, Kujaty, Migi, Piekiełko, Puzdrowo, Sierakowice oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39cc1967-1a5a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jelonko, Karczewko, Kujaty, Migi, Piekiełko, Puzdrowo, Sierakowice oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice. Korzystnie z Platformy jest bezpłatne.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku problemów w prawidłowym działaniem Platformy, Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@sierakowice.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2. Informacje publiczne, dotyczące w szczególności: odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał w formie elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. Platformie w sekcji „Komunikaty”.
3. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa RM z 09.11.2017r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych.
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg),
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych
na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
10. Więcej informacji w rozdz. IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej rozporządzeniem ogólnym), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1. administratorem zgromadzonych danych osobowych jest: Gmina Sierakowice (adres: ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, telefon kontaktowy: 58 681 95 00)
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych, e-mail: inspektor@sierakowice.pl
3. podstawą prawną przetwarzania danych jest: art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia ogólnego, Ustawa z
dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2021, poz. 1129 z późn. zm.)
4. celem zbierania danych jest: zapewnienie realizacji zadań w zakresie prowadzonych postępowań
o udzielenie zamówień publicznych
5. dane osobowe przetwarzane przez Gminę przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane, zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
6. dane osobowe będą przekazywane uprawnionym odbiorcom tj. podmiotom zaangażowanym w zapewnienie realizacji zadań w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych
7. osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
• dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - do usunięcia danych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych
• wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa
się z naruszeniem przepisów rozporządzenia ogólnego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

Ponadto, w związku z przetwarzaniem zgromadzonych danych osobowych, osoby których dane dotyczą,
nie podlegają decyzjom opierającym się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 rozporządzenia ogólnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SUE.271.34.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach I części tytułowego zadania, tj. Przebudowy skrzyżowania w miejscowości Sierakowice przewiduje się:
Rozbudowę drogi gminnej (ul. Piwnej) w miejscowości Sierakowice o ścieżkę pieszo-rowerową wraz z rozbudową skrzyżowania ul. Piwnej z ul. Kartuską. Zamierzenie budowlane obejmuje ponadto przebudową kanalizacji deszczowej i wodociągowej, budową kanału technologicznego, przebudowę oświetlenia i sygnalizacji świetlnej (z uwzględnieniem przebudowy kolidujących sieci uzbrojenia terenu tj. sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej) oraz wykonanie dodatkowego pasa do skrętu w lewo (w ul. Piwną).
Podstawowe założenia techniczne:
1. DG 152112G (ul. Piwna): klasa drogi: lokalna L, prędkość projektowa - 40 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy dwupasowy 1/2 (z pasem do skrętu w lewo), szerokość pasa ruchu - 3,25 m, szerokość ścieżki pieszo rowerowej – 3m (długość ok. 50 m).
2. DW 211 (ul. Kartuska): klasa drogi: główna G, prędkość projektowa - 50 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy dwupasowy 1/2 (z pasem do skrętu w lewo), szerokość pasa ruchu - 3,5 m

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie
przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały oraz zastosowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres Gwarancji jakosci na wykonane roboty, użyte materiały oraz zastosowane urządzenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach II części tytułowego zadania, tj. Budowy 5 odcinków dróg gminnych w Gminie Sierakowice przewiduje się:

1) Budowę drogi gminnej w miejscowości Migi – przedmiotowa droga rozpoczyna się włączeniem w drogę wojewódzką nr 214 i biegnie na północny zachód. Opisywany odcinek ma obecnie nawierzchnię gruntową o szerokości od ok. 3,5m do ok. 4,5m, a w rejonie włączenia do drogi wojewódzkiej z kostki betonowej.
Zamierzenie budowlane obejmuje budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych i publicznych, poboczy oraz zabruków pachwinowych. Inwestycja obejmuje również wykonanie kanalizacji deszczowej oraz wykonanie kanału technologiczngo. Długość odcinka – ok. 221 m.
Podstawowe założenia techniczne:
Ulica klasy droga dojazdowa D, prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy dwupasowy 1/2 o szerokości 2x2,5 = 5, przekrój poprzeczny jednostronny o wartości 2,0 %, nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11. Zjazdy indywidualne: Szerokość – 4,0 m – 5,0 m, krawędzi zjazdu i drogi gminnej łukiem o promieniu od R=4,0m do R=8,0m lub wykończenie skosem 1:1 o wymiarze 1,5 m.

2) Budowę drogi gminnej w miejscowości Karczewko – przedmiotowa droga gminna rozpoczyna się włączeniem w drogę wojewódzką nr 214 i biegnie na zachód. Opisywany odcinek ma obecnie nawierzchnię gruntową o szerokości od ok. 3,0m do ok. 5,0m, a w rejonie włączenia do drogi wojewódzkiej z kostki betonowej. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych i publicznych, rowów chłonno – odparowujących oraz poboczy. Przedmiotowe zamówienie obejmuje również budowę kanalizacja deszczowej oraz wykonanie kanału technologicznego. Długość odcinka – ok. 533 m.
Podstawowe założenia techniczne:
Ulica klasy droga dojazdowa D, prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy jednopasowy 1/1 dwukierunkowy o szerokości 4,5 (z mijankami i poszerzeniami), przekrój poprzeczny jednostronny o wartości 2,0 %, nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11. Zjazdy indywidualne: Szerokość: 4,0 m – 4,5 m, wyokrąglenie krawędzi zjazdu i drogi gminnej łukiem o promieniu R=3,0 m lub wykończenie skosem 1:1 o wymiarze 1,5 m, nawierzchnia z kostki betonowej 10x20 cm koloru czerwonego lub z betonu asfaltowego AC11S. Wzdłuż krawędzi zjazdu pobocze z mieszanki niezwiązanej z kruszywem o szerokości 0,75 m.
3) Budowę drogi gminnej relacji Sierakowice - Piekiełko – przedmiotowa droga rozpoczyna się skrzyżowaniem z drogą gminną nr 152019G, kończy natomiast włączeniem w drogę wojewódzką nr 211. Opisywany odcinek drogi ma nawierzchnię gruntową o szerokości od ok. 3,5m do ok. 4,5m, za wyjątkiem włączenia do drogi wojewódzkiej, gdzie ma nawierzchnię z kostki betonowej o szer. 6,0m. Zjazdy indywidualne mają nawierzchnię gruntową. Przedmiotowe zamierzenie budowlane obejmuje budowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych i publicznych, poboczy oraz zabruków pachwinowych. Inwestycja przewiduje również budowę kanalizacji deszczowej, kanał technologicznego oraz przebudowę sieci elektroenergetycznej. Długość odcinka – ok. 349 m.

Podstawowe założenia techniczne:
ulica klasy drogi: D (dojazdowa), prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy dwupasowy 1/2 o szerokości 4,5-5,0 m lub jednojezdniowy jednopasowy 1/1 o szerokości 3,5 m (z miejscowymi poszerzeniami), szerokość pasa ruchu 1,75-2,5 m , przekrój poprzeczny jednostronny o wartości 2,0 %, nawierzchnia jedni z mastyksu grysowego SMA11. Zjazdy indywidualne: Szerokość - 4,5-6,0m; wykończenie krawędzi zjazdu i drogi gminnej skosem 1:1 o wymiarze 1,5m; nawierzchnia z kostki betonowej 10x20cm; wzdłuż krawędzi zjazdu pobocze z mieszanki niezwiązanej z kruszywem o szerokości 0,75m.
4) Budowę drogi gminnej (osiedlowej) w miejscowości Jelonko – przedmiotowa droga rozpoczyna się włączeniem w drogę gminną nr 152024G i składa się z dwóch odcinków. Mają one nawierzchnię gruntową o szerokości od ok. 4,0m do ok. 5,0m z obustronnym poboczem gruntowym porośniętym trawą. Przedmiotowa droga jest drogą bez przejazdu, tzw. „ślepą”. Zjazdy indywidualne również mają nawierzchnię gruntową. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę drogi (2 odcinki: odc. 1: ok. 154 m i odc. 2: ok. 95 m) o nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych, poboczy oraz dojść do posesji. Inwestycja obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej oraz kanału technologicznego. Ponadto, inwestycja przewiduje roboty z zakresu przebudowy sieci elektroenergetycznej oraz teletechnicznej. Długość odcinków (łączna) - ok. 249,0 m.
Podstawowe założenia techniczne:
ulica klasy drogi: D (dojazdowa), prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy dwupasowy 1/2 o szerokości 5,0 m. Szerokość pasa ruchu 2,5 m, przekrój poprzeczny daszkowy o wartości 2,0 % nawierzchnia jedni z mastyksu grysowego SMA11, Wzdłuż krawędzi jezdni pobocze z mieszanki niezwiązanej z kruszywem o szerokości 0,75m.
5) Budowę drogi gminnej w miejscowości Sierakowice – przedmiotowa droga rozpoczyna się włączeniem w drogę powiatową nr 1910G (ul Mirachowska). Opisywany odcinek ma nawierzchnię gruntową z kostki betonowej, z płyt typu IOMB o szerokości ok. 4,0 m. Wzdłuż jezdni znajdują się miejsca postojowe/utwardzenie z kostki betonowej. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej wraz z wykonaniem zjazdów indywidualnych i publicznych. Przedmiotowe zamówienie obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego oraz usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu (branża teletechniczna). Długość odcinka - ok. 62 m.
Podstawowe założenia techniczne:
ulica klasy drogi: D (dojazdowa), prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój uliczny jednojezdniowy dwupasowy 1/2 o szerokości 4,5 , Szerokość pasa ruchu 2,25 m (uspokojenie ruchu), przekrój poprzeczny jednostronny o wartości 2,0 %, nawierzchnia jedni z kostki betonowej. Na końcu drogi plac do zawracania o wymiarze 12,5 m x 12,5 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie
przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały oraz zastosowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użytw materiały oraz zastosowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III) W ramach III części tytułowego zadania, tj. Budowy 2 odcinków dróg gminnych w Gminie Sierakowice przewiduje się:
1) Budowę drogi gminnej relacji Tuchlino - Kujaty (droga nr 152029G) – przedmiotowa droga rozpoczyna się w odległości ok. 600 m od centrum miejscowości Tuchlino, w rejonie skrzyżowania z drogą gminną nr 152026G i biegnie na południowy-wschód, do miejscowości Kujaty. Rozpatrywany odcinek ma obecnie nawierzchnię bitumiczną o szerokości od 3,0 do 5,0 m z obustronnym poboczem porośniętym trawą. Przedmiotowe zamierzenie obejmuje budowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z obustronnym poboczem a także zjazdów indywidualnych, kanału technologicznego, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej oraz elementów odwodnienia. Ponadto, inwestycja przewiduje roboty z zakresu przebudowy sieci elektroenergetycznej oraz teletechnicznej. Całkowita długość omawianego odcinka wynosi ok. 1 862 mb.

Podstawowe założenia techniczne:
ulica klasy droga dojazdowa D, prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój drogowy jednojezdniowy dwupasowy 1/2 o szerokości 2x2,50 = 5,0, przekrój poprzeczny daszkowy o wartości 2,0 % lub jednostronny o wartości od 2,0 % do 5,0 %, nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11, pobocza o szerokości 0,75 m.

2) Budowę drogi gminnej w miejscowości Patoki – inwestycja obejmuje budowę drogi gminnej składającej się z trzech odcinków. Przedmiotowe zamierzenie obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego, muru oporowego oraz przebudowę sieci elektroenergetycznej oraz teletechnicznej. Długość budowanej drogi gminnej (łącznie 3 odcinki) - ok. 635 mb.
Podstawowe założenia techniczne:
ulica klasy droga dojazdowa D, prędkość projektowa - 30 km/h, przekrój drogowy jednojezdniowy dwupasowy 1/2 o szerokości 2x2,75 = 5,5 (dwa odcinki boczne 2x2,5 m), przekrój poprzeczny jednostronny o wartości 2,0 %, nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA, pobocza o szerokości 0,75 m. Zjazdy indywidualne o szerokości 4,0-5,5 m (nawierzchnia z kostki betonowej). Chodniki o szerokości 2,0 m (nawierzchnia z kostki betonowej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie
przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały oraz zastosowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały oraz zastosowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w post. dotyczące:
I) Dla cz. nr I zamówienia:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
i. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana ubezpieczenia powinna wynosić minimum 1 000 000,00 zł.
ii. posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 800 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000,00 zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
i. zrealizował co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegających na budowie/przebudowie skrzyżowania dróg min. klasy G-L obejmujących zakresem budowę/przebudowę sygnalizacji świetlnej (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
ii. skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające upr. bud. do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682 z zm.) w zakresie:
01) Kierowania budową tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inne ważne upr. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 5 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika budowy lub robót oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej roboty odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na budowie/przebudowie skrzyżowania dróg min. klasy G-L obejmującej zakresem budowę/przebudowę sygnalizacji świetlnej.
02) Kierowania robotami b. sanitarnej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót sanit.
03) Kierowania robotami b. elektrycznej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót elektrycz.
04) Kierowania robotami b. telekomunikacyjnej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót telekom.
II) Dla cz. nr II zamówienia:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
i. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana ubezpieczenia powinna wynosić minimum 1 000 000,00 zł.
ii. posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł.
b) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
i. zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 0,5 km (każda) (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
ii. skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające upr. bud. do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682 z zm.) w zakresie:
01) Kierowania budową tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inne ważne upr. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika budowy lub robót oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej roboty odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi z nawierzchnią bitumiczną o długości min. 0,5 km.
02) Kierowania robotami branży sanitarnej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót sanit.
03) Kierowania robotami branży elektrycznej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót elektrycz.
04) Kierowania robotami branży telekomunikacyjnej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót telekom.
III) Dla cz. nr III zamówienia:
a)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
i. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana ubezpieczenia powinna wynosić minimum 1 000 000,00 zł.
ii. posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.
b)zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
i. zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 1,5 km (każda) (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
ii. skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające upr. bud. do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682 z zm.) w zakresie:
01)Kierowania budową tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w specjalności drogowej lub inne ważne upr. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - co najmniej 5 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika budowy lub robót oraz doświadczenie w realizacji co najmniej jednej roboty odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 1,5 km.
02)Kierowania robotami branży sanitarnej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót sanit.
03)Kierowania robotami branży elektrycznej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (liczone od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót elektrycz.
04)Kierowania robotami branży telekomunikacyjnej tzn. osobę posiadającą upr. bud. do kierowania rob. bud. bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej lub inne ważne upr. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - co najmniej 3 letnie dośw. zawodowe (licz. od dnia uzyskania upr. bud.) na stanowisku kierownika robót telekom.Dopuszcza się łączenie funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcję wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. Pełne info w rozdz. XI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
A. Dla części nr 1 zamówienia:
a) w zakresie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający wymaga przedłożenia:
i) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion 00/100 złotych).
ii) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) w zakresie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej – Zamawiający wymaga przedłożenia:
i) wykaz robót budowlanych – szczegółowo opisany w rodz. XIX SWZ (ograniczona liczba znaków w formularzu);
ii) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - szczegółowo opisany w rodz. XIX SWZ (ograniczona liczba znaków w formularzu);
B. Dla części nr 2 zamówienia:
a) w zakresie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający wymaga przedłożenia:
i) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100).
ii) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) w zakresie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga przedłożenia:
i) wykaz robót budowlanych - szczegółowo opisany w rodz. XIX SWZ (ograniczona liczba znaków w formularzu);
ii) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - szczegółowo opisany w rodz. XIX SWZ (ograniczona liczba znaków w formularzu).
C. Dla części nr 3 zamówienia:
a) w zakresie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji i ekonomicznej i finansowej – Zamawiający wymaga przedłożenia:
i) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych 00/100).
ii) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
b) zakresie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wymaga przedłożenia:
i) wykaz robót budowlanych – szczegółowo opisany w rodz. XIX SWZ (ograniczona liczba znaków w formularzu);
ii) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - szczegółowo opisany w rodz. XIX SWZ (ograniczona liczba znaków w formularzu).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza formularzem oferty oraz oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu do oferty wykonawca załącza również:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Przez cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub
podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz.
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w
szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
-sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub
podpisem osobistym.
W przypadku gdy zobowiązanie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym
podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje
odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
3. Wadium. Wymagana forma:
- Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
-Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia, tj. dla:
- Części nr 1 zamówienia (tj. Przebudowy skrzyżowania w miejscowości Sierakowice), o której mowa w rozdz. V pkt 1. ppkt I) SWZ – wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych),
- Części nr 2 zamówienia (tj. Budowy 5 odcinków dróg gminnych w Gminie Sierakowice), o której mowa w rozdz. V pkt 1. ppkt II) SWZ – wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych),
- Części nr 3 zamówienia (tj. Budowy 2 odcinków dróg gminnych w Gminie Sierakowice), o której mowa w rozdz. V pkt 1. ppkt III) SWZ – wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299)
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 18.08.2023 r.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SUE.271.34.2023 na Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Jelonko, Karczewko, Kujaty, Migi, Piekiełko, Puzdrowo, Sierakowice oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice cz. 1 oraz/lub cz. 2 oraz/lub cz. 3”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy, zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Sierakowice,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginał dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie, zgodnie z art. 58 w związku z art. 445 ust 1
ustawy PZP Zamawiający żąda aby:
1. W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust 1 składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawy wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust 2 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi
precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i
zawierać podpisy każdego z nich;
5. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców w terminie nie krótszym niż 7 dni przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Umowa , o której mowa w ust 5 niniejszego rozdziału winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania , w tym zakres prac powierzonych każdej ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń, w tym nazwę banku i numer rachunku, na który dokonywane będą płatności z tytułu realizacji zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zamiany umowy dopuszczalne są wyłączenie w trybie zgodnym z treścią art. 455 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Z uwagi na ograniczenia platformy www.ezamowienia.gov.pl (możliwość umieszczenia wyłącznie 4000 znaków w niniejszym polu) Zamawiający nie ma możliwości opisania w niniejszym ogłoszeniu wszystkich okoliczności skutkujących możliwością zmiany postanowień umowy oraz rodzaj i zakres potencjalnych zmian umowy wraz z warunkami ich wprowadzenia. Szczegółowy opis okoliczności potencjalnie mogących skutkować zmianą umowy oraz informacje nt. rodzaju i zakresu
zmian umowy wraz z warunkami ich wprowadzenia można znaleźć w załączniku nr 1 do SWZ (Projektowane postanowienie umowne) par. 13 pn. "Forma zmian i uzupełnień umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-21 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sierakowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 4

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający informuje, że celem ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji będą stosowane kryteria – Cena oferty (C) oraz okres Gwarancji (G).

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga! Zamawiający na etapie wnioskowania o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (RFRD) ubiegał się o wsparcie na poziomie 50 % wartości kosztów kwalifikowanych. Uzyskane rzeczywiste dofinansowanie ze środku ww funduszu wynosi ok. 23 % wartości kosztów kwalifikowanych a jego potencjalne zwiększenie uzależnione jest czynników niezależnych od Inwestora. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania /na podstawie art. 310 ustawy PZP/ w przypadku nieotrzymania wsparcia ze środków RFRD na poziomie określonym we wniosku o dofinansowanie (tj. 50 % wartości kosztów kwalifikowanych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.