eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie przeglądów serwisowych i napraw klimatyzacji oraz wentylacji w obiektach Urzędu Miasta Poznania



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów serwisowych i napraw klimatyzacji oraz wentylacji
w obiektach Urzędu Miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów serwisowych i napraw klimatyzacji oraz wentylacji
w obiektach Urzędu Miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9fe82ad-b905-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Serwis klimatyzacji i wentylacji w budynkach UMP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.6.2024.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 620000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie czterech przeglądów oraz dwukrotnego czyszczenia i dezynfekcji, w tym:
a) systemu klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z anemostatami
oraz wentylacji wyciągowej z WC wraz z anemostatami w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Grochowej 22ab, ul. Libelta 16/20, na pl. Kolegiackim 17, przy ul. Słowackiego 22, ul. 3-go Maja 46, ul. 23 Lutego 4/6 na Starym Rynku 2 oraz w pomieszczeniach i magazynach Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa (dalej zwanego WZKiB), przy ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7;
b) systemu klimatyzacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy
ul. Matejki 50 i ul. Gronowej 20.
Wykonanie jednego przeglądu lub czyszczenia i dezynfekcji obejmuje robociznę wraz z materiałami eksploatacyjnymi (płynami czyszczącymi, olejami, smarami, filtrami, paskami klinowymi, freonem, glikolem, itp.), koniecznymi do wykonania prac.
2) utrzymanie w ruchu w okresie obowiązywania umowy, w tym:
a) systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Gronowej 22ab, ul. Libelta 16/20, na pl. Kolegiackim 17,
przy ul. Słowackiego 22, ul. 3-go Maja 46, ul. 23 Lutego 4/6, na Starym Rynku 2 oraz pomieszczeniach WZKiB, przy ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7;
b) systemu klimatyzacji w budynkach Urzędu Miasta Poznania, przy
ul. Matejki 50 i ul. Gronowej 20.
3) wykonania napraw awaryjnych systemu klimatyzacji i wentylacji, w zależności od ich wystąpienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przedstawienia do akceptacji Zamawiającego harmonogramu planowanych przeglądów;
2) podpisywania protokołów z przeglądów przez przedstawicieli Wykonawcy, posiadających kwalifikacje, o których mowa w pkt V. 1. 3) lit. b) SWZ;
3) utrzymania w pełnej sprawności systemu wentylacji i klimatyzacji (urządzeń i instalacji) w budynkach Urzędu Miasta Poznania;
4) reakcji na zgłoszenia, poprzez wysłanie grupy serwisowej na miejsce awarii w terminach określonych w § 6 ust. 1 Umowy;
5) sporządzenia protokołu zawierającego informacje niezbędne do sporządzenia wymaganych prawem sprawozdań w przypadku wycieku środka chłodniczego, spowodowanego rozszczelnieniem urządzenia;
6) sprzątnięcia pomieszczeń i korytarzy, które zostały zanieczyszczone w związku z wykonaniem usługi.
3. Zamawiający nie przewiduje powierzenia Wykonawcy funkcji Operatora
w stosunku do urządzeń posiadających co najmniej 3 kg substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych, zgłoszonych do Centralnego Rejestru Instytutu Chemii Przemysłowej.
4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Wykaz serwisowanych instalacji i urządzeń (wentylacji i klimatyzacji), stanowi Załącznik nr 2 do Umowy.
6. Zakres czynności, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać podczas przeglądu klimatyzacji i wentylacji oraz czyszczenia i dezynfekcji systemów wentylacji, określa Załącznik nr 3 do Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488604,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630196,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488604,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Technika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942863389

7.3.3) Ulica: Kościerzyńska 17-19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-430

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488604,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.