eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Przetworzenie analogowych mater. zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadz. przez Prezydenta Miasta Żory do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadz. ewidencji materiałów zasobu.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przetworzenie analogowych mater. zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadz. przez Prezydenta Miasta Żory do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadz. ewidencji materiałów zasobu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ŻORY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Żory

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.zory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przetworzenie analogowych mater. zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadz. przez Prezydenta Miasta Żory do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadz. ewidencji materiałów zasobu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da430c4d-d752-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028788/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przetworzenie analogowych materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadzonej ewidencji materiałów zasobu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przetworzenie analogowych materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Żory do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadzonej ewidencji materiałów zasobu.
Część 1 – Przetworzenie analogowych map ewidencyjnych do postaci elektronicznej wraz z uzupełnieniem prowadzonej dla nich ewidencji materiałów zasobu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

72910000-2 - Usługi archiwizacji komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 19105,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przetworzenie analogowych materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Żory do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadzonej ewidencji materiałów zasobu.
Część 2 – Przetworzenie do postaci elektronicznej analogowych dokumentów wchodzących w skład operatów z pomiarów do celów prawnych, które nie zostały dotychczas zeskanowane oraz uzupełnienie i poprawa prowadzonej ewidencji materiałów zasobu dla wszystkich operatów z pomiarów do celów prawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72330000-2 - Usługi w zakresie standaryzacji i klasyfikacji zawartości lub danych

72910000-2 - Usługi archiwizacji komputerowej

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 252032,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przetworzenie analogowych materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonego przez Prezydenta Miasta Żory do postaci elektronicznej, uzupełnienie i poprawa prowadzonej ewidencji materiałów zasobu.
Część 3 - Przetworzenie do postaci elektronicznej analogowych dokumentów wchodzących w skład operatów z pomiarów sytuacyjno-wysokościowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79999100-4 - Usługi skanowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72252000-6 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania

4.5.5.) Wartość części: 89330,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19065,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-033-35-66

7.3.3) Ulica: Targowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-064

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19065,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187197,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196929,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187197,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Geodezyjno – Kartograficzne Vertical Sp. z o.o. ,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Golowski W., Landsmann J., Landsmann R. S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 651-000-90-03

7.3.3) Ulica: Stodolna 31

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187197,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81057,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383056,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81057,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWAR S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-000-81-16

7.3.3) Ulica: Juliana Tuwima 4

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81057,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.