eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. "Budowa zespołu żłobkowo - przedszkolnego w Oświęcimiu"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 84 66 222, +48 33 84 66 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ccf8c19-b13b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ccf8c19-b13b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032427/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo‑przedszkolnego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem mebli na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39161000-8 - Meble przedszkolne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 446457,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem rolet na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 24560,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem dywanów i wycieraczek wejściowych na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39531000-3 - Dywany

39532000-0 - Maty

4.5.5.) Wartość części: 13864,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem lamp i sprzętu agd na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31521000-4 - Lampy

39713210-8 - Pralki i suszarki

4.5.5.) Wartość części: 16030,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem wyposażenia toalet i osprzętu pomocniczego na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

39224310-4 - Szczotki toaletowe

4.5.5.) Wartość części: 36234,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37421000-5 - Maty gimnastyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 44190,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574397,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303136,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721253,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Benka prowadzący działalność gospodarczą pn.: BENER MICHAŁ BENKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454

7.3.3) Ulica: Wileńska 59B/15,

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-215

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721253,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65436,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części III zamówienia (dywany i wycieraczki wejściowe).
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 151, 25‑547 Kielce), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części III zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części IV zamówienia (lampy i sprzęt agd).
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 151, 25‑547 Kielce), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części IV zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części V zamówienia: wyposażenie toalet i osprzęt pomocniczy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (TRONUS POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ordona 2A, 01‑237 Warszawa), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części V zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części VI zamówienia: sprzęt sportowy i rehabilitacyjny.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 151, 25‑547 Kielce), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części VI zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.