Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190856/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00190856/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00191579/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 na terenie sołectw Gminy Jabłonna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 na terenie sołectw Gminy Jabłonna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c92f998d-1c94-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002674/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 na terenie sołectw Gminy Jabłonna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190856/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113523,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowościach: Skrzynice Pierwsze, Skrzynice Drugie, Wolnica, Chmiel Pierwszy.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Jabłonna w sezonie 2021/2022, zapewniających ciągłość ruchu drogowego, w szczególności:
1) odśnieżanie dróg oraz placów o nawierzchniach bitumicznej, tłuczniowej, tłuczniowo-gruntowej zarządzanych przez Gminę Jabłonna w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, usuwanie błota pośniegowego:
a) drogi odśnieżane na całej szerokości jezdni, a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu pod warunkiem wykonania mijanek o długości co najmniej 150 m, znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców (co 150-300 m),
b) na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
c) place odśnieżane na całej szerokości, dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
d) błoto pośniegowe należy usuwać z całej szerokości jezdni, tak by po powrocie temperatur ujemnych nie tworzyły się lodowe koleiny,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS).
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez siebie lub w swoim imieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 22012,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowościach: Czerniejów, Czerniejów-Kolonia, Skrzynice-Kolonia, Jabłonna-Majątek, Tuszów.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Jabłonna w sezonie 2021/2022, zapewniających ciągłość ruchu drogowego, w szczególności:
1) odśnieżanie dróg oraz placów o nawierzchniach bitumicznej, tłuczniowej, tłuczniowo-gruntowej zarządzanych przez Gminę Jabłonna w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, usuwanie błota pośniegowego:
a) drogi odśnieżane na całej szerokości jezdni, a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu pod warunkiem wykonania mijanek o długości co najmniej 150 m, znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców (co 150-300 m),
b) na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
c) place odśnieżane na całej szerokości, dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
d) błoto pośniegowe należy usuwać z całej szerokości jezdni, tak by po powrocie temperatur ujemnych nie tworzyły się lodowe koleiny,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS).
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez siebie lub w swoim imieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12378,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowościach: Jabłonna Druga (zachodnia strona drogi wojewódzkiej Nr 835, Wierciszów.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Jabłonna w sezonie 2021/2022, zapewniających ciągłość ruchu drogowego, w szczególności:
1) odśnieżanie dróg oraz placów o nawierzchniach bitumicznej, tłuczniowej, tłuczniowo-gruntowej zarządzanych przez Gminę Jabłonna w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, usuwanie błota pośniegowego:
a) drogi odśnieżane na całej szerokości jezdni, a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu pod warunkiem wykonania mijanek o długości co najmniej 150 m, znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców (co 150-300 m),
b) na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
c) place odśnieżane na całej szerokości, dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
d) błoto pośniegowe należy usuwać z całej szerokości jezdni, tak by po powrocie temperatur ujemnych nie tworzyły się lodowe koleiny,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS).
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez siebie lub w swoim imieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27523,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowościach: Jabłonna Pierwsza, Jabłonna Druga (wschodnia strona drogi wojewódzkiej Nr 835).Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Jabłonna w sezonie 2021/2022, zapewniających ciągłość ruchu drogowego, w szczególności:
1) odśnieżanie dróg oraz placów o nawierzchniach bitumicznej, tłuczniowej, tłuczniowo-gruntowej zarządzanych przez Gminę Jabłonna w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, usuwanie błota pośniegowego:
a) drogi odśnieżane na całej szerokości jezdni, a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu pod warunkiem wykonania mijanek o długości co najmniej 150 m, znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców (co 150-300 m),
b) na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
c) place odśnieżane na całej szerokości, dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
d) błoto pośniegowe należy usuwać z całej szerokości jezdni, tak by po powrocie temperatur ujemnych nie tworzyły się lodowe koleiny,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS).
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez siebie lub w swoim imieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 15201,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie dróg gminnych i placów w miejscowościach: Piotrków Pierwszy, Piotrków Drugi, Piotrków-Kolonia.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Jabłonna w sezonie 2021/2022, zapewniających ciągłość ruchu drogowego, w szczególności:
1) odśnieżanie dróg oraz placów o nawierzchniach bitumicznej, tłuczniowej, tłuczniowo-gruntowej zarządzanych przez Gminę Jabłonna w okresach opadów śniegu i zamieci śnieżnych, usuwanie błota pośniegowego:
a) drogi odśnieżane na całej szerokości jezdni, a w przypadku wystąpienia dużych opadów śniegu, w porozumieniu z Zamawiającym, odśnieżanie jednego pasa ruchu pod warunkiem wykonania mijanek o długości co najmniej 150 m, znajdujących się w zasięgu widoczności kierowców (co 150-300 m),
b) na jezdni dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
c) place odśnieżane na całej szerokości, dopuszcza się występowanie cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu,
d) błoto pośniegowe należy usuwać z całej szerokości jezdni, tak by po powrocie temperatur ujemnych nie tworzyły się lodowe koleiny,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia w pojeździe systemu monitorowania pracy sprzętu (lokalizator GPS).
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usług wykonywanych przez siebie lub w swoim imieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 18427,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Posypywanie własną mieszanką piaskowo solną miejsc szczególnie niebezpiecznych (skrzyżowania, zakręty, wzniesienia) w ciągu dróg gminnych oraz placów na terenie gminy Jabłonna w miejscowościach: Skrzynice Pierwsze, Skrzynice Drugie, Wolnica, Majdan Chmielowski, Chmiel Pierwszy, Czerniejów, Czerniejów - Kolonia, Skrzynice - Kolonia, Jabłonna – Majątek, Tuszów, Jabłonna Pierwsza, Jabłonna Druga, Piotrków Pierwszy, Piotrków Drugi, Piotrków – Kolonia.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 17980,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24670,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24670,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24670,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123390858
7.3.3) Ulica: Bystrzejowice Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24670,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13284,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20153,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13284,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123390858
7.3.3) Ulica: Bystrzejowice Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13284,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41281,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-KAT Katarzyna Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132575758
7.3.3) Ulica: Wierciszów 15
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17135,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17135,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17135,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123390858
7.3.3) Ulica: Bystrzejowice Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17135,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20041,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20041,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20041,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123390858
7.3.3) Ulica: Bystrzejowice Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20241,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19753,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19753,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19753,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123390858
7.3.3) Ulica: Bystrzejowice Drugie 45
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe Rafał Król
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19753,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JABŁONNA-MAJĄTEK
więcej: przetargi JABŁONNA-MAJĄTEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.