eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszczonów › "Przebudowa Placu Piłsudskiego i fragmentu Nowego Rynku w Mszczonowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Placu Piłsudskiego i fragmentu Nowego Rynku w Mszczonowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mszczonów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszczonów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 858 28 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.miejski@mszczonow.pl lub zamowienia.publiczne@mszczonow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mszczonow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Placu Piłsudskiego i fragmentu Nowego Rynku w Mszczonowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17a45cb6-d22e-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00574743/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa Placu Piłsudskiego i fragmentu Nowego Rynku - w celu poprawy warunków komunikacyjnych w I obszarze rewitalizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.8.2024.SG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2805263,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji zadania „Przebudowa Placu Piłsudskiego i fragmentu Nowego Rynku w Mszczonowie”, które jest ujęte w Programie rewitalizacji miasta Mszczonowa, planowane jest nadanie właściwego dla miejsca charakteru, funkcjonalnego i reprezentacyjnego miejsca, jakim jest główny plac w mieście znajdujący się przed ratuszem, gdzie mieści się Urząd Miejski. Obszar inwestycji obejmuje działki o nr ew. 1995,602,603 obręb 0001 Mszczonów, łączna powierzchnia zagospodarowania placu to ok. 4365 m2. Miejsce to ze względu na swą historyczną przeszłość objęte będzie nadzorem archeologicznym. W ramach przebudowy placu planowane są działania, które pozwolą na zachowanie elementów historycznych, jak rekonstrukcja studni ze szklaną pokrywą i podświetleniem. W ramach zadania planowane jest również: odzyskanie części utwardzonego terenu na zieleń z nasadzeniem drzew, krzewów, roślin cebulowych, trawników wraz z nawodnieniem terenów zielonych, wykonanie oświetlenia placu w tym architektonicznego z wyeksponowaniem zieleni i elementów małej architektury oraz odzyskanie wody opadowej z terenów utwardzonych i po podczyszczeniu wykorzystanie do nawadniania powstałych terenów zielonych. W ramach zapewnienia mikroklimatu przestrzeni publicznej planowana jest fontanna w formie prostopadłościennej granitowej wąskiej bryły z wydrążonym środkiem, z której będzie wylewała się woda po ścianach bryły pracująca w obiegu zamkniętym. Teren placu będzie zagospodarowany również na miejsca parkingowe, które z racji funkcjonowania urzędu są konieczne, gdzie znajdą się oznakowane miejsca dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi. Główne wejście do urzędu przez plac od przystanku autobusowego będzie miało charakter reprezentacyjny w zieleni wraz z elementami małej architektury jak ławki, kosze, stojaki dla rowerów, trejaże na rośliny pnące. W ramach przebudowy zostanie zmieniony układ drogowy na drogę jednokierunkową, przy której zlokalizowane będą miejsca postojowe, punktowa zieleń oraz przystanek autobusowy.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania toalety publicznej, jednak obejmuje wykonanie niezbędnych podłączeń elektrycznych i wodociągowych i kanalizacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3302717,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4739357,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3302717,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKL-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-380-24-18

7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 11a/38

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3302717,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.