eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Modernizacja oświetlenia terenów rekreacyjnych w mieście Szczytno



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia terenów rekreacyjnych w mieście Szczytno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 624 72 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 89 624 72 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.pawelczyk@um.szczytnp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczytno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_szczytno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia terenów rekreacyjnych w mieście Szczytno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2f95e64-298e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000498/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja oświetlenia terenów rekreacyjnych w mieście Szczytno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246012/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM-P.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia terenów rekreacyjnych w mieście Szczytno zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej oraz na warunkach wskazanych w SWZ. Przedmiot zamówienia związany z dostawą i wymianą opraw oświetlenia parkowego obejmuje:
1) wymianę 234 szt. istniejących wyeksploatowanych opraw na oprawy typu LED (szczegółowe parametry opisane są w STWiOR- załącznik nr 1 do SWZ). Wszystkie zaoferowane oprawy LED winny być tego samego producenta i tego samego rodzaju,
2) utylizację materiałów z demontażu będących własnością Gminy - po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,
3) wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji,
4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej - przekazanie Zamawiającemu 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD.
Szczegółowy zakres prac oraz parametry zawarte są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ oraz Przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt:
1) uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia związane z realizacją robót, w szczególności w zakresie zajęcia pasa drogowego,
2) w trakcie prowadzenia robót:
a) zabezpieczyć miejsce i teren realizacji robót przed dostępem osób trzecich,
b) umożliwić bezpieczną komunikację - Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za miejsce prowadzenia robót, w tym za bezpieczeństwo pieszych i pojazdów poruszających się w obrębie trwających prac,
c) zabezpieczyć chodniki,
d) utrzymywać stały porządek wokół terenu robót,
e) wykonać przycięcie gałęzi drzew w miejscach montowanych lamp, jeżeli zajdzie taka konieczność,
f) utylizować powstałe z rozbiórki materiały i odpady – po uzgodnieniu Zamawiającym.
3. Wymagania dotyczące rękojmi za wady i gwarancji jakości Zamawiający żąda:
1) 5– letniego okresu rękojmi za wady przedmiotu umowy;
2) co najmniej 5– letniego okresu gwarancji jakości opraw wraz ze źródłami światła LED licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ, STWiOR znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”. Oferowane rozwiązania równoważne,
np. oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego oraz muszą bezwzględnie spełniać ten sam poziom jakościowy, merytoryczny oraz gwarantujący taką samą funkcjonalność.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
71355200-3 - Wykonywanie badań
45311200-2- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
8. Niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w ramach programu: „EKO-LUKS. Montaż/instalacja efektywnego energetycznie oświetlenia zewnętrznego w gminach oraz systemy sterowania oświetleniem”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189189,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189189,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203319,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Olender Usługi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451845364

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 7

7.3.4) Miejscowość: Świętajno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-140

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203319,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.