Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej 141032N Dąbrowskie- Borawskie Małe – Borawskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umolecko.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej 141032N Dąbrowskie- Borawskie Małe – Borawskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f3db3fd-e4e8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056037/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa drogi gminnej 141032N Dąbrowskie - Borawskie Małe - Borawskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie realizowane w formule projektuj i buduj w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład : Programu Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia – PGR pn.: Budowa drogi gminnej 141032N Dąbrowskie- Borawskie Małe - Borawskie – wariant 2 przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym jako wariant obejmujący przebudowę drogi o jezdni bitumicznej lub betonowej o szerokości 3,5m KR 1-2 bez drogi dla rowerów, szerokość poboczy po obu stronach jezdni 1,0m z mijankami . W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zaprojektuje cały odcinek drogi od km 0+000 do km 4+525 oraz wbuduje odcinek drogi od km 1+025 do km 4+525.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
opracowanie dokumentacji projektowej,
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (jeżeli takowe występują),
doprowadzenie słabonośnych gruntów podłoża do wymaganej nośności,
roboty ziemne,
budowa nawierzchni drogi,
budowa zjazdów,
zabezpieczenie/umocnienie skarp,
przebudowa przepustów pod koroną drogi,
budowa kanału technologicznego,
w zakresie:
a) opracowanie dokumentacji projektowej z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm), ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko, w zakresie:
– uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej,
– sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż. Projekt budowlany sporządzony powinien być na podstawie załączonego do niniejszej SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego – w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego,
Projekt budowlany musi być przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu i musi uzyskać pozytywną opinię Zespołu Opiniowania Projektów działającemu zgodnie z Zarządzeniem nr ORN.0050.32.2022 Burmistrza Olecka z dnia 25 lutego 2022 r. w sprawie powołania Zespołu Opiniowania Projektów,
– sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane – w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla poszczególnych etapów robót,
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)/o pozwoleniu na budowę (między innymi: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji wodnoprawnych);
c) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
d) opracowanie dokumentacji geologicznej podłoża na odcinkach projektowanej drogi;
e) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane;
f) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót w poszczególnych etapach oraz oznakowanie robót wg tych projektów;
g) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowych opracowanych przez Wykonawcę na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz ostatecznych decyzji ZRID/o pozwoleniu na budowę;
h) prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami ST;
i) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powstałych obiektów;
j) wykonanie i zainstalowanie tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (ustawienie tablic niezwłocznie po podpisaniu umowy) zgodnie z wzorami dostępnymi na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Banku Gospodarstwa Krajowego w sekcji Dla kogo/Samorządy/Inwestycje/Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych/Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia - PGR: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21655. Zamawiający zastrzega, że treść tablic informacyjnych w trakcie realizacji zadania może ulec zmianie, co będzie skutkowało koniecznością aktualizacji treści tablicy przez Wykonawcę.
1. Orientacyjny zakres robót zadania określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, który stanowi załącznik do SWZ (Załącznik nr 9).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4073538,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4073538,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4073538,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Materiałów Drogowych KRUSZBET S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441771506
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI MATERIAŁÓW DROGOWYCH "KRUSZBET" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI MATERIAŁÓW DROGOWYCH "KRUSZBET" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4073538,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka" z podziałem na części:
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
- Dostawa noszy elektrycznych (szt.1) i urządzenia do bezpiecznego oczyszczania powietrza (szt.1) na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku
- "Dostępna przestrzeń publiczna w Gminie Olecko - remont schodów, pochylni, balustrad i poręczy oraz strefy dojścia i strefy wejścia do głównej siedziby urzędu przy Placu Wolności 3"
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych i zestawów biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora dla Laboratorium Mikrobiologii na potrzeby szpitala "Olmedica" w Olecku sp. z o. o.
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.