eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › "Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340310272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. PTTK 11

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 22 86

1.5.8.) Numer faksu: 56 475 60 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc74e9e5-e11b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036456/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242699

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341685,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa grysów bazaltowych płukanych frakcji 2/5 i 5/8 m przeznaczonych do remontów dróg nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy, transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem ze środka transportu na placu Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, w ilościach: a) 2/5 mm -800 Mg; b) 5/8 mm – 500 Mg Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości w/w grysów nie więcej niż 20 % szacunkowej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Grysy wykorzystywane będą w remontach cząstkowych wykonywanych w technologii remontera, powinny być zgodne z normą PN-EN 13043:2004. Wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu. Dostawy grysów będą realizowane sukcesywnie na zlecenie Zamawiającego, złożonym w formie pisemnej przesłanym drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 Mg. 3 Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 245295,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa wapiennego frakcji 0-31,5 (zgodnie z normą PN-EN 13043:2004) przeznaczonego do remontów dróg o nawierzchni tłuczniowej, transportem Wykonawcy na plac Zamawiającego w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, w ilości do 600 Mg.
2. Ilość kruszywa objęta zakresem zamówienia stanowi zapotrzebowanie orientacyjne. W rzeczywistości zamówiona ilość może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż 20% szacunkowej wielkości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3. Dostarczane kruszywo ma być wolne od wad, spełniać parametry i wymagania techniczno- eksploatacyjne określone w SWZ oraz posiadać wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzających zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi.
4. Wykonawca winien dostarczać kruszywo wprowadzone do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dostawy realizowane będą sukcesywnie na zlecenie
Zamawiającego złożonym w formie pisemnej przesłanym drogą elektroniczną, w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, jednak termin dostawy nie powinien być dłuższy niż 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Maksymalna ilość jednorazowej dostawy nie będzie przekraczać 25 Mg.
5. Czas realizacji umowy od dnia podpisania do 30 listopada 2024 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 96390,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256701,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256701,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256701,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROADBUD GP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030082637

7.3.3) Ulica: Chabrowa 40

7.3.4) Miejscowość: Sokołowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256701,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67896,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67896,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67896,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROADBUD GP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030082637

7.3.3) Ulica: Chabrowa 40

7.3.4) Miejscowość: Sokołowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67896,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.