eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa, montaż i serwis fabrycznie nowych podnośników samochodowych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa, montaż i serwis fabrycznie nowych podnośników samochodowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/103039/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż i serwis fabrycznie nowych podnośników samochodowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-860081b3-b41b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.05.2023.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 519000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem, odbiorem przez UDT oraz serwis 1 szt. fabrycznie nowego podnośnika nożycowego w wersji naposadzkowej wraz z dodatkowym przesuwnym podnośnikiem osi dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. oraz szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć podnośnik nożycowy oraz dodatkowy przesuwny podnośnik osi do budynku warsztatowego mieszczącego się w Warszawie przy ul. Tatarskiej 2/4, w terminie nie dłuższym niż 140 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy oraz dokonać jego montażu w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od dnia w którym Zamawiający poinformuje Wykonawcę, że podłoże i przyłącza są przygotowane do montażu podnośnika nożycowego oraz dodatkowego przesuwnego podnośnika osi.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej (oględzin) miejsca montażu podnośnika nożycowego oraz dodatkowego przesuwnego podnośnika osi oraz istniejącej infrastruktury ze wszelkimi konsekwencjami zaniedbania tej czynności po stronie Wykonawcy przed złożeniem oferty, jeśli taka wizja jest niezbędna dla Wykonawcy dla przygotowania oferty. Zamawiający nie uzależnia możliwości złożenia oferty od odbycia wizji (oględzin). Wizja lokalna odbywa się na wniosek Wykonawcy na jego odpowiedzialność i koszt.
Dokonanie wizji lokalnej (oględzin) będzie możliwe po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania z osobami wskazanymi w Części II SWZ. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (podpisany obligatoryjnie przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego), w 2 egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron.
Podczas ww. oględzin nie zostaną udzielone żadne informacje dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia. Wszelkich informacji Zamawiający udzieli Wykonawcy zgodnie z zapisami.
3. Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia, w tym:
- charakterystyka podnośnika wraz z dodatkowym przesuwnym podnośnikiem osi: parametry wymagane,
- wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia,
- wymagania ogólne dotyczące sposobu realizacji zamówienia,
zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34326200-0 - Podnośniki samochodowe

4.5.5.) Wartość części: 249000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem, odbiorem przez UDT oraz serwis 2 szt. fabrycznie nowych mobilnych podnośników do samochodów ciężarowych w wersji przewodowej 6-kolumnowej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. oraz szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć podnośniki samochodowe 6-kolumnowe szt. 2 wraz ze wszystkimi dokumentami określonymi w pkt. 12 Części II SWZ - OPZ, do budynku warsztatowego mieszczącego się w Warszawie przy: ul. Kopijników 13 - szt.1, przy ul. Sosnkowskiego 4 - szt. 1 w terminie nie dłuższym niż 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Zamawiający dopuszcza sukcesywną dostawę podnośników 6-kolumnowych jednak w terminie nie dłuższym niż wskazany w pkt. 1 powyżej.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej (oględzin) przyszłego miejsca eksploatacji 2 szt. fabrycznie nowych mobilnych podnośników do samochodów ciężarowych w wersji przewodowej 6-kolumnowej przed złożeniem oferty, jeśli taka wizja jest niezbędna dla Wykonawcy dla przygotowania oferty. Zamawiający nie uzależnia możliwości złożenia oferty od odbycia wizji (oględzin). Wizja lokalna odbywa się na wniosek Wykonawcy na jego odpowiedzialność i koszt.
Dokonanie wizji lokalnej (oględzin) będzie możliwe po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania osobami wskazanymi w Części II SWZ. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (podpisany obligatoryjnie przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego), w 2 egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron.
4. Szczegółowe wymagania związane z opisem i realizacją zamówienia, w tym:
- charakterystyka podnośnika: parametry wymagane,
- wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia,
- wymagania ogólne dotyczące sposobu realizacji zamówienia,
zostały określone w Części II SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34326200-0 - Podnośniki samochodowe

4.5.5.) Wartość części: 270000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S & K SERVICE S. Marzec M. Marzec Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5271150197

7.3.3) Ulica: Połczyńska 21A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-377

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anwa – Tech spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8222161742

7.3.3) Ulica: 3-ego Maja 89

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.