eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa: komputerów, monitorów, macierzy dyskowej i serwerów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa: komputerów, monitorów, macierzy dyskowej i serwerów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kancelaria Senatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kancelaria Senatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa: komputerów, monitorów, macierzy dyskowej i serwerów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed916640-3170-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018455/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa macierzy

1.2.8 Dostawa serwerów

1.2.11 Dostawa komputerów

1.2.12 Dostawa monitorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239400/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512195,12 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 25 sztuk komputerów stacjonarnych klasy PC, zwanych dalej „komputerami”.
2. Dostawa komputerów zostanie potwierdzona protokołem odbioru stwierdzającym kompletność dostawy i brak zewnętrznych uszkodzeń.
3. System operacyjny: Windows 10 Pro (PL) 32/64b. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnych systemów operacyjnych, które muszą akceptować te same kody binarne aplikacji i posiadać co najmniej taką samą funkcjonalność.
4. Gwarancja: 36-miesięczna gwarancja producenta liczona od daty dostawy. Uprawnienia wynikające z gwarancji muszą być realizowane w Polsce na podstawie numeru seryjnego urządzenia, bezpośrednio u producenta lub u jego przedstawiciela. Wykonawca dokona niezbędnych rejestracji, jeśli są wymagane.
5. Specyfikacja techniczna komputerów zawarta jest w I części opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 5 sztuk monitorów do zaawansowanych prac graficznych, zwanych dalej „monitorami”.
2. Dostawa monitorów zostanie potwierdzona protokołem odbioru stwierdzającym kompletność dostawy i brak zewnętrznych uszkodzeń.
3. Gwarancja: 36-miesięczna gwarancja producenta liczona od daty dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Przedłużenie gwarancji do 60 miesięcy od daty dostawy będzie dodatkowo punktowane. Uprawnienia wynikające z gwarancji muszą być realizowane w Polsce na podstawie numeru seryjnego urządzenia, bezpośrednio u producenta lub u jego przedstawiciela. Wykonawca dokona niezbędnych rejestracji, jeżeli są wymagane.
4. Okres rękojmi za wady odpowiada okresowi udzielonej gwarancji.
5. Szczegółowy opis II części zamówienia zawarty jest w II części opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 36585,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu macierzy dyskowej wraz z instalacją i konfiguracją. Dostarczona macierz musi być fabrycznie nowa.
2. Kancelaria Senatu posiada i użytkuje macierz dyskową wraz ze switchami FC. Specyfikacja posiadanej macierzy:
2.1. Macierz dyskowa NetApp FAS2750:
2.1.1. kontrolery, 64GB cache, 2TB FlashCache NVME;
2.1.2. porty 4x 16Gb FC, 4x 10GbE SFP+;
2.1.3. dyski 12x 1200GB SAS 10k + 6x 960GB SSD;
2.1.4. oprogramowanie macierzy w wersji: Premium Bundle.
2.2. Switche FC Brocade G610.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod następującymi warunkami:
3.1. Układ i cechy dysków, jak w posiadanej macierzy.
3.2. Wymienność elementów między macierzami, w szczególności: dyski, kontrolery, moduły GBIC, zasilacze.
3.3. Zaoferowane przez wykonawcę rozwiązanie równoważne musi zapewniać kompatybilność techniczną, zarządzającą i funkcjonalną ze sprzętem i oprogramowaniem (system operacyjny macierzy - ONTAP) posiadanymi przez zamawiającego, tj. wykonawca musi dokonać takiego doboru produktów, aby zagwarantować całkowitą projektową i produkcyjną funkcjonalność (w tym wydajność), niezawodność, bezpieczeństwo po jego instalacji, uruchomieniu i eksploatacji przez zamawiającego.
3.4. W szczególności oferowane rozwiązanie równoważne powinno zapewniać możliwość zbudowania klastra z 4 kontrolerami, z zachowaniem wsparcia producenta posiadanej macierzy.
3.5. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, wykonawca dołączy do oferty jego opis wraz z pełnym podaniem funkcjonalności i wykazaniem równoważności.
4. Macierz należy dostarczyć wraz z kompletem okablowania oraz komponentami do instalacji w szafie RACK 19”.
5. Gwarancja: 36-miesięczna gwarancja producenta liczona od daty dostawy.
6. Naprawy gwarancyjne muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego. Wykonawca przystąpi do naprawy uszkodzenia następnego dnia roboczego od dnia jego zgłoszenia.
7. Okres rękojmi za wady odpowiada okresowi udzielonej gwarancji.
8. Szczegółowy opis III części zamówienia zawiera III część opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 4 sztuk serwerów.
2. Kancelaria posiada i użytkuje serwery o podanej niżej specyfikacji:
2.1. procesor: Intel Xeon-Gold 5218 – 1 sztuka;
2.2. pamięć: 128 GB w konfiguracji 4 x 32GB;
2.3. kontroler: Smart Array P408i-a/2GB + 96W Smart Storage Battery;
2.4. zasilacz 800W – 2 sztuki (redundantne);
2.5. zainstalowane dyski producenta serwera 1.8TB SAS 12G Enterprise 10K SFF (2.5in) – 6 sztuk;
2.6. możliwość zainstalowania dodatkowych dysków (minimum 6 szt.) z przodu obudowy serwera;
2.7. HPE iLO Advanced;
2.8. sieć: łącznie dla serwera 4 x RJ45/1Gbps, 2 x SFP+/10 Gbps (łącznie z modułami GBIC);
2.9. standardowe złącza m.in.: USB, VGA;
2.10. zestaw szyn do montażu w szafie rack 19" oraz organizer kabli.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, wykonawca dołączy do oferty jego opis wraz z pełnym podaniem funkcjonalności i wykazaniem równoważności.
5. Zaoferowane serwery muszą być identyczne, fabrycznie nowe, a ich składniki muszą pochodzić od ich producenta.
6. Dostawa serwerów zostanie potwierdzona protokołem odbioru stwierdzającym kompletność dostawy i brak zewnętrznych uszkodzeń.
7. Do serwerów wykonawca dołączy oprogramowanie techniczne producenta niezbędne do ich uruchomienia.
8. Zamawiający musi mieć możliwość instalowania, zgodnie z regułami sztuki, dodatkowych komponentów w serwerze.
9. Gwarancja: 36-miesięczna gwarancja producenta od daty dostawy. Naprawy gwarancyjne muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego. Wykonawca przystąpi do naprawy uszkodzenia następnego dnia roboczego od dnia jego zgłoszenia.
10. Okres rękojmi za wady odpowiada okresowi udzielonej gwarancji.
11. Zamawiający wymaga pozostawienia uszkodzonych dysków u zamawiającego.
12. Szczegółowy opis IV części zamówienia zawiera IV część opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188743,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289972,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188743,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701-055-03-78

7.3.3) Ulica: Migdałowa 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-796

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188743,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację II części zamówienia nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Signati Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832098202

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 15K/3

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208696,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CT Alfa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 927-193-21-57

7.3.3) Ulica: Generała Sikorskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Świebodzin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.