eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › Montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach publicznych Gminy Sulików



Ogłoszenie z dnia 2022-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach publicznych Gminy Sulików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 87 288

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 56 922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach publicznych Gminy Sulików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85339c1a-e7ed-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034561/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa (w tym zakup niezbędnych urządzeń) infrastruktury służącej wytwarzaniu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych (w tym mikroinstalacji) przez członków Południowo Zachodniego Klastra Energii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, oś priorytetowa 3, "Gospodarka niskoemisyjna"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach publicznych Gminy Sulików w ramach Projektu Partnerskiego pn. „Budowa (w tym zakup niezbędnych urządzeń) infrastruktury służącej wytwarzaniu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych (w tym mikroinstalacji) przez Członków Południowo – Zachodniego Klastra Energii” w ramach Działania 3.1 Produkcja i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych Schemat 3.1.A Przedsięwzięcia mające na celu produkcję energii elektrycznej i/lub cieplnej (wraz z podłączeniem tych źródeł do sieci dystrybucyjnej/przesyłowej), polegających na budowie oraz modernizacji (w tym zakup niezbędnych urządzeń) infrastruktury służącej wytwarzaniu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych RPO WD 2014-2020, nr wniosku: RPDS.03.01.00-02-0007/21.

Przedmiotem inwestycji jest budowa instalacji fotowoltaicznej na następujących obiektach:
1) Urząd Gminy Sulików, ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików,
2) Gminny Ośrodek Kultury w Sulkowie, Pl. Wolności 9, 59-975 Sulików,
3) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sulikowie, ul. Zgorzelecka 28, 59-975 Sulików,
4) Świetlica wiejska w Mikułowej – dz. nr 170/1,
5) Świetlica wiejska w Studniskach Dolnych – dz. nr 534,
6) Świetlica wiejska we Wrociszowie Górnym – dz. nr 161.

Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia robót bez zbędnej zwłoki bezpośrednio po przekazaniu terenu budowy.

Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą należy rozumieć projekt wykonawczy, przedmiar robót), wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.

Oprócz obowiązków wymienionych wcześniej Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do złożenia w imieniu każdego użytkownika obiektu wniosku odpowiedniego operatora
o określenie warunków przyłączenia instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz wniosku o podpisanie umowy o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędnymi załącznikami oraz monitorowanie przebiegu realizacji zlecenia aż do momentu podpisania umowy użytkownika obiektu odpowiednim operatorem
i otrzymania przez użytkownika obiektu „Oświadczenia o wykonaniu przyłączenia”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wytycznych w zakresie wymagań technicznych dla instalacji OZE Energa Operator S.A. w zakresie przyłączania do sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia źródeł wytwórczych. Instalacja powinna być wybudowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w obowiązujących przepisach prawa i wytycznymi producentów paneli oraz inwerterów.
Wykonawca zobowiązany jest:
 do dostarczenia Zamawiającemu instrukcji obsługi poszczególnych urządzeń w języku polskim w 2 egzemplarzach,
 do przeprowadzenia szkolenia każdego użytkownika z obsługi zamordowanych urządzeń oraz dostarczenia oświadczenia o dokonaniu takiego szkolenia podpisanego przez użytkownika,
 do przeprowadzenia rozruchu instalacji,
 do przeprowadzania okresowych przeglądów i konserwacji instalacji odnawialnych źródeł energii i ich poszczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów,
 do usunięciu wszelkich wad (w tym dokonanie regulacji i innych czynności niezbędnych do należytego funkcjonowania instalacji odnawialnych źródeł energii) wykrytych w ramach przeprowadzonych przeglądów okresowych lub gwarancyjnych.

Zamawiający dopuszcza zastosowanie paneli o większej mocy niż użyte w projekcie pod warunkiem, że łączna zainstalowana moc paneli będzie zgodna z projektowaną w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do SWZ.

Panele fotowoltaiczne muszą być zamontowane tak, aby ich praca była jak najbardziej efektywna. Jeżeli ułożenie inne niż w projekcie nie zaniży rachunku energetycznego oraz ekonomicznego instalacji może być ono zmodyfikowane

Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, odpowiadających wymaganiom wynikającym
z przepisów prawa, zgodnych z przepisami o badaniach i certyfikacji, dopuszczonych do stosowania na podstawie przepisów w sprawie aprobat i kryteriów technicznych.

Wykonanie robót będzie uważać się za zakończone (odbiór końcowy), jeżeli zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę, inspektora nadzoru budowlanego.

Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477387,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630953,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477387,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ComStar Marcin Gilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991841286

7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 5

7.3.4) Miejscowość: Jutrosin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-930

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477387,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.