eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie działań ochrony czynnej na obszarach Natura 2000: Łukawiec PLH180024 oraz Ostoja Jaśliska PLH180014



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie działań ochrony czynnej na obszarach Natura 2000: Łukawiec PLH180024 oraz Ostoja Jaśliska PLH180014

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177850044

1.5.8.) Numer faksu: 178521109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.rzeszow@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.rdos.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rzeszow.rdos.gov.pl/wykonanie-dzialan-ochrony-czynnej-na-obszarach-natura-2000-lukawiec-plh180024-oraz-ostoja-jasliska-plh180014

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie działań ochrony czynnej na obszarach Natura 2000: Łukawiec PLH180024 oraz Ostoja Jaśliska PLH180014

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3befbf-2512-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018582/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie działań ochrony czynnej w obszarach Natura 2000: Ostoja Jaśliska, Mrowle Łąki, Łukawiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie prowadzone jest na potrzeby projektu POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPN.261.4.5.2021.AT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 447564,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36861,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części) w terminie od zawarcia umowy do 30 listopada 2021 r.
III. ZAKRES PRAC
1. Część nr 1: Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000 Łukawiec PLH180024 (koszenie wraz z usuwaniem odrostów) – koszenie wraz z usuwaniem odrostów oraz usuwanie powstałej biomasy na obszarach cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych – zmiennowilgotne łąki trzęślicowe Molinion (kod: 6410) stanowiących przedmioty ochrony obszaru.

Przedmiot zamówienia obejmuje prace terenowe, w tym:
1) prace przygotowawcze,
2) w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2021 roku Wykonawca przeprowadzi koszenie terenu wraz z usunięciem nalotów i podrostu drzew/krzewów
o powierzchni około 4,72 ha, zgodnie z mapą nr 1 i 2 w załączniku nr 10 do SWZ. Należy zaznaczyć, że w 2019 r. z części powierzchni przeznaczonych do koszenia usunięto drzewa i zakrzaczenia. Koszenie powierzchni łąk na działkach nr ewid. 5/2 obręb Łukawiec, gm. Wielkie Oczy oraz nr ewid. 621 obręb Łukawiec, gm. Wielkie Oczy należy wykonywać mechanicznie lub ręcznie w zależności od panujących warunków terenowych. Konieczne może być użycie specjalistycznego sprzętu umożliwiającego pracę na terenach podmokłych. W szczególności zmniejszających nacisk jednostkowy sprzętu na powierzchnię gruntu,
3) preferowana wysokość koszenia wynosi 5 –15 cm, technika koszenia: w sposób nie niszczący struktury roślinności i gleby, nie powodujący rozdrobnienia biomasy na małe części niemożliwe do wygrabienia, koszenie okrężne od środka na zewnątrz powierzchni, usunięcie lub złożenie w stogi ściętej biomasy w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie po pokosie, a w uzasadnionych przypadkach w dłuższym terminie, niezwłocznie po ustaniu przyczyn ze względu, na które termin ten nie był przestrzegany,
4) po wykonaniu prac należy uporządkować teren. Materiału uzyskanego z prac nie wolno spalać na cennych siedliskach. Należy go przewieźć na wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego podczas wizji terenowej miejsca do tymczasowych miejsc składowania biomasy (poza miejscem siedlisk będących przedmiotem ochrony w obszarze) w celu dalszego przewiezienia i usunięcia poza teren działań ochronnych,
5) Wykonawca ma obowiązek używać sprawnego technicznie sprzętu, ograniczając do minimum ryzyko ewentualnych wycieków płynów technicznych (paliw, olejów, smarów itp.).

Teren, na którym prowadzone będą zabiegi ochronne, jest własnością Skarbu Państwa
w trwałym zarządzie Lasów Państwowych – Nadleśnictwa Lubaczów.
Zarządca/-y terenu wyraził zgodę na przeprowadzenie zabiegów ochronnych na powierzchniach wchodzących w zakres niniejszego zamówienia.

Powstała biomasa zostanie usunięta na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 30829,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części) w terminie od zawarcia umowy do 30 listopada 2021 r.

2. Część nr 2: Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000 Ostoja Jaśliska PLH180014 (koszenie wraz z usuwaniem odrostów) – koszenie, w tym z usuwaniem odrostów drzew/krzewów i usuwanie powstałej biomasy na obszarach cennych przyrodniczo siedlisk nieleśnych – torfowisk przejściowych i trzęsawisk (kod: 7140) stanowiących przedmioty ochrony obszaru.
Przedmiot zamówienia obejmuje prace terenowe, w tym:
1) prace przygotowawcze,
2) w terminie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2021 roku Wykonawca przeprowadzi usunięcie nalotów i podrostu drzew/krzewów oraz koszenie ręczne na łącznej powierzchni ok. 0,5 ha. Należy zaznaczyć, że w 2018 r. z części powierzchni przeznaczonych do koszenia usunięto drzewa i zakrzaczenia, a w 2019 i 2020 r. wykonano koszenie,
3) usunięcie powstałej biomasy poza obszar siedliska przyrodniczego i tymczasowe zdeponowanie jej. Prace będą wykonywane na dwóch powierzchniach (stanowiskach), tj.: stanowisko nr 1 (mapa nr 3 w załączniku nr 10 do SWZ) - Nadleśnictwo Rymanów, wydzielenie 81 (działka nr ew. 41, obręb Rudawka Jaśliska), stanowisko nr 2 (mapa nr 4 w załączniku nr 10 do SWZ) - Nadleśnictwo Rymanów, wydzielenie 350 (działka nr ew. 555, obręb Wisłok Wielki). Stanowisko nr 1 – ok. 0,3 ha, stanowisko nr 2 – ok. 0,2 ha.,
4) po wykonaniu prac należy niezwłocznie uporządkować teren. Na terenie działek, które zostaną wskazane Wykonawcy wraz z zakresem działań ochronnych, Zamawiający dopuszcza tymczasowe składowanie biomasy (poza obszarem siedliska przyrodniczego), wynoszonej z płatu siedliska przyrodniczego oraz przygotowanie jej do usunięcia (np. zrębkowanie, cięcie na mniejszy sortyment). W związku z koniecznością usunięcia całkowitej biomasy poza obszar siedliska przyrodniczego Wykonawca:
a) biomasę z koszenia usunie ręcznie z terenu działek i zutylizuje;
b) biomasę z ew. wycinki (usuwanie podrostu i nalotu drzew/krzewów) usunie ręcznie
z obszaru prowadzonych prac i zdeponuje poza płatem siedliska przyrodniczego, celem przekazania jej Nadleśnictwu Rymanów, które wykorzysta ją do potrzeb własnych, niezwiązanych z działalnością gospodarczą;
5) Wykonawca ma obowiązek używać sprawnego technicznie sprzętu, ograniczając do minimum ryzyko ewentualnych wycieków płynów technicznych (paliw, olejów, smarów itp.).

Prace w obrębie torfowiska należy prowadzić ręcznie – Zamawiający w tym przypadku bezwzględnie zakazuje użycia sprzętu mechanicznego (nie dotyczy kosy spalinowej).
Teren, na którym prowadzone będą zabiegi ochronne, jest własnością Skarbu Państwa
w trwałym zarządzie Lasów Państwowych – Nadleśnictwa Rymanów.
Zarządca terenu wyraził zgodę na przeprowadzenie zabiegów ochronnych na powierzchniach wchodzących w zakres niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 6031,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42721,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42721,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elitelas sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Leśne i Ogrodnicze Elitelas Sp. z o. o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672250285

7.3.4) Miejscowość: Durdy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42721,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Never Green Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532456187

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.