eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko ¦l±skie › "¦wiadczenie us³ug projektowych dla zadania: Budowa ul. Z³otej"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-07-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug projektowych dla zadania: Budowa ul. Z³otej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTECZKO ¦L¡SKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miasteczko ¦l±skie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://miasteczko-slaskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug projektowych dla zadania: Budowa ul. Z³otej”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1fe07042-1973-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00292386

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053757/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug projektowych dla zadania "Budowa ul. Z³otej"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fe07042-1973-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu poczty elektronicznej (na adresy e-mail: sekretariat@miasteczko-slaskie.pl lub inwestycje@miasteczko-slaskie.pl) lub za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – dalej: RODO) informujê, i¿: Administratorem danych osobowych jest Gmina Miasteczko ¦l±skie, w imieniu której dzia³a Burmistrz Miasta Miasteczko ¦l±skie, adres: ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko ¦l±skie, adres e-mail: um@miasteczko-slaskie.pl, nr tel.: 32 393 80 00 (zwana dalej: Administratorem). Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w tym postêpowaniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO. Obowi±zki te na Administratora nak³ada w szczególno¶ci ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Dane te bêd± przetwarzane do momentu ustania potrzeby ich przetwarzania z uwzglêdnieniem obowi±zku archiwizacji danych przez Administratora. W szczególno¶ci dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a nastêpnie 5 lat albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ danych osobowych podanych w ofertach i innych dokumentach z³o¿onych w postêpowaniu przez Wykonawców, których oferty nie zosta³y wybrane jako najkorzystniejsze. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie bêdzie skutkowa³o odpowiednio brakiem mo¿liwo¶ci zawarcia umowy oraz uczestnictwa w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podmiotami, którym przekazywane bêd± dane osobowe mog± byæ: a) podmioty wykonuj±ce us³ugi na rzecz Administratora, w szczególno¶ci us³ugi prawne oraz ubezpieczeniowe, ¶wiadcz±ce na rzecz Administratora us³ugi z zakresu rozliczeñ projektów unijnych lub pañstwowych, wykonawcy projektu oraz inspektorzy nadzoru; b) dostawcy systemów informatycznych oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT oraz us³ugi hostingowe; c) operatorzy pocztowi i kurierzy; d) operatorzy systemów p³atno¶ci elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji p³atno¶ci; e) organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególno¶ci Urz±d Marsza³kowski. Administrator bêdzie przetwarza³ jedynie te dane i w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne do realizacji okre¶lonych i uzasadnionych celów, przy uwzglêdnieniu zasady minimalizacji danych. Dane osobowe bêd± zabezpieczone poprzez zastosowanie odpowiednich procedur ochrony danych osobowych wdro¿onych u Administratora. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej oraz nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ nie bêd± wykorzystywane do profilowania. W zale¿no¶ci od celu przetwarzania danych, osoby, których te dane osobowe dotycz±, maj± prawo do ¿±dania od Administratora dostêpu do tych danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do uzyskania kopii danych lub ¿±dania ich przeniesienia. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych. Kwestie dotycz±ce ochrony danych osobowych mo¿na zg³osiæ pod adresem e-mail: iod@miasteczko-slaskie.pl. Osobie, której dane osobowe dotycz±, przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 388780,48 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 48780,49 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi projektowe dla zadania: Budowa ul. Z³otej, polegaj±ce na:
a) sporz±dzeniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wniosku o pozwolenie na budowê,
b) uzyskaniu w imieniu Zamawiaj±cego decyzji o pozwoleniu na budowê,
c) sprawowaniu nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji drogowej, w zakresie zgodnym z za³±cznikiem mapowym, na odcinku ul. Z³otej od skrzy¿owania z ulic± Norwida do skrzy¿owania z ulic± Pindora o d³. ok. 150m,
w oparciu o ustawê z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

I. Parametry techniczne projektowanej drogi:
a) klasa drogi: L (lokalna),
b) d³ugo¶æ odcinka: ok. 150 m,
c) droga kategorii gminnej, jednojezdniowa, jednokierunkowa,
d) o¶wietlenie: typu LED, zasilane z sieci energetycznej,
e) rodzaj nawierzchni: jezdnia - z kostki betonowej, pobocza – gruntowe naturalne, wysiane traw±,
f) odwodnienie: za pomoc± kanalizacji deszczowej.
II. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi równie¿ uwzglêdniaæ:
a) zjazdy na nieruchomo¶ci s±siednie, wykonane z kostki betonowej,
b) ewentualne zabezpieczenia i przebudowy infrastruktury podziemnej istniej±cych urz±dzeñ uzbrojenia podziemnego, koliduj±cych z budowan± drog± – wed³ug warunków okre¶lonych przez w³a¶cicieli uzbrojenia.
III. Teren opracowania nie jest objêty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
IV. Dokumentacja projektowa bêdzie stanowi³a opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dlatego musi spe³niaæ wszystkie wymagania w tym zakresie, unormowane w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
V. W ramach dokumentacji projektowo-kosztorysowej nale¿y miêdzy innymi:
a) wykonaæ aktualn± mapê do celów projektowych,
b) wykonaæ koncepcjê rozwi±zañ projektowych w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
c) uzyskaæ niezbêdne decyzje, w tym decyzjê o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, opinie i uzgodnienia na potrzeby realizacji inwestycji drogowej,
d) wykonaæ projekt budowlany z uwzglêdnieniem wszystkich niezbêdnych bran¿ do wykonania zadania,
e) opracowaæ specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
f) opracowaæ informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia,
g) sporz±dziæ kompletny wniosek o decyzjê o pozwoleniu na budowê,
h) wykonaæ inwentaryzacjê zieleni z uwzglêdnieniem koniecznej wycinki drzew i krzewów,
i) wykonaæ projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji oraz projekt docelowej organizacji ruchu,
j) sporz±dziæ kosztorys inwestorski i przedmiar robót,
k) uzyskaæ i przekazaæ Zamawiaj±cemu decyzjê o pozwoleniu na budowê.
VI. Dokumentacjê nale¿y sporz±dziæ:
a) w wersji elektronicznej na p³ycie CD (ca³o¶æ w formacie pdf + plany sytuacyjne i rysunki w formacie dwg lub dxf),
b) w wersji papierowej:
- 4 egz. projektu budowlanego (zgodnego z obowi±zuj±cymi przepisami),
- 3 egz. zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji,
- 3 egz. zatwierdzonego projektu docelowej organizacji ruchu,
- 3 egz. inwentaryzacji zieleni z uwzglêdnieniem koniecznej wycinki drzew i krzewów,
- 2 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- 2 egz. przedmiaru robót (w opracowaniach bran¿owych lub jako jedno opracowanie),
- 2 egz. kosztorysu inwestorskiego (w opracowaniach bran¿owych lub jako jedno opracowanie).
VII. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y tak¿e:
a) z³o¿enie wniosku do w³a¶ciwego organu o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowê oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiaj±cemu tej decyzji w terminie i na zasadach okre¶lonych w umowie,
b) jednokrotna aktualizacja przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiaj±cego, w terminie do 14 dni od daty dorêczenia wezwania Wykonawcy,
c) udzielanie odpowiedzi na pytania dotycz±ce dokumentacji projektowo-kosztorysowej na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, ka¿dorazowo w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego,
d) pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± inwestycji drogowej, ka¿dorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego i zgodnie z potrzebami,
e) raportowanie Zamawiaj±cemu w okresach miesiêcznych o postêpach prac projektowych, do 3. dnia ka¿dego miesi±ca kalendarzowego wed³ug stanu na ostatni dzieñ miesi±ca poprzedniego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni oferty na podstawie nastêpuj±cych kryteriów i ich wagi:
a) kryterium 1 – cena (Cof) – waga 60% [60 pkt].
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Cn /Cx x 100 x 0,6 = liczba punktów Cof, gdzie:
Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich zaoferowanych przez Wykonawców w ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu, Cx – cena zaoferowana w ocenianej ofercie, liczba 100 – mno¿nik zastosowany w celu uzyskania liczby punktów wyra¿onej cyfrowo, 0,6 – waga kryterium ceny, Cof - liczba punktów, jak± uzyska³a oferta Wykonawcy w kryterium cena;
b) kryterium 2 – termin wykonania przedmiotu zamówienia (Tn) – 40% [40 pkt].
Zamawiaj±cy wymaga terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie d³u¿szego ni¿ 10 miesiêcy od dnia zawarcia umowy. Oferta, w której Wykonawca zaoferuje termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosz±cy:
- 10 miesiêcy od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 pkt,
- 9 miesiêcy od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 pkt,
- 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 pkt.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wyra¿ony w niepe³nych miesi±cach spowoduje przyjêcie do obliczenia liczby punktów w tym kryterium liczby zaoferowanych pe³nych miesiêcy. Je¿eli Wykonawca nie zaoferuje ¿adnego terminu realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy uzna, ¿e zaoferowa³ wykonanie przedmiotu zamówienia w ci±gu 10 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punków obliczon± wg wzoru: K = Cof + Tn,
gdzie poszczególne symbole oznaczaj±:
K – koñcowa liczba punktów,
Cof – liczba punktów uzyskanych w kryterium: cena,
Tn – liczba punktów uzyskanych w kryterium: termin wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Przy obliczaniu punktów Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 60.000,00 z³;
2. warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 3 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi, z których ka¿da obejmowa³a sporz±dzenie projektu budowlanego lub projektu budowlano-wykonawczego budowy lub przebudowy drogi publicznej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 150 m, który to projekt zosta³ zatwierdzony decyzj± o pozwoleniu na budowê lub decyzj± o zezwoleniu na realizacjê inwestycji drogowej.
Informacje dodatkowe:
Za wykonanie roboty budowlanej Zamawiaj±cy uzna doprowadzenie do wystawienia przez inwestora protoko³u odbioru koñcowego lub innego równowa¿nego dokumentu;
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej (projektant drogowy),
b) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, przy czym wystarczaj±cy jest wy³±cznie zakres sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych (projektant bran¿y wod.-kan.),
c) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (projektant bran¿y elektrycznej).
Ka¿da z ww. osób winna (i) posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub (ii) spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub (iii) spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych").

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (ustawa Pzp), wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 powy¿ej, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 powy¿ej, lub odpisu albo informacji z KRS lub z CEIDG, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 powy¿ej - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty wymienione w pkt 2 powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 powy¿ej, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, opatrzony dat± zgodnie z pkt 3 powy¿ej.
5. Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, wraz z ofert± sk³ada dokumenty wymienione w rozdz. XIX pkt 3 ppkt 5 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu us³ug (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o us³ugach wymienionych w rozdziale XIII pkt 3.4. ppkt 1 SWZ);
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o osobach wymienionych w rozdziale XIII pkt 3.4. ppkt 2 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 700,00 z³.
2. Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 14 lipca 2023 r. do godz. 8.30.
3. Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z pó¼n. zm.).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w ING Bank ¦l±ski S.A. nr 42 1050 1386 1000 0002 0086 1235 z dopiskiem „Wadium – Dokumentacja dla ul. Z³otej".
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. O wp³aceniu wadium w formie pieniê¿nej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
8. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i wykonalne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. Gwarancje i porêczenia musz± podlegaæ prawu polskiemu. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±).
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadium musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest pod rygorem niewa¿no¶ci zmiana umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których, nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci zawartej umowy polegaj±ce na wyd³u¿eniu terminu jej realizacji, w przypadku:
a) wynikaj±cym z opó¼nieñ w uzyskaniu uzgodnieñ, decyzji administracyjnych, opinii, wytycznych, których pozyskanie nastêpuje w terminie niezale¿nym od Wykonawcy, pomimo przedsiêwziêcia przez niego mo¿liwych prawnie ¶rodków zmierzaj±cych do uzyskania ich w terminie wynikaj±cym z przepisów prawa;
b) zmiany przepisów reguluj±cych wykonanie prac projektowych stanowi±cych przedmiot umowy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci zawartej umowy polegaj±ce na zmianie wysoko¶ci wynagrodzenia, w przypadku gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian implikowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa dotycz±cych:
a) ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), czy podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzenie za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, czy te¿ wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (PPK).
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, np.: zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców,
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany organizacyjne itp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-14 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 08:40

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.